Plussa vai ei?

Kyllä mäki tosta tihrustamalla pystyn jonku viivanpaikan näkemään...? Ja tosiaan toi yläreunan punainen väri on ärsyttävä, tuntuu tulevan aika usein..
 
Kyllä tuossa selvä punainen haamu näkyy, luonnossa varmasti vielä selvemmin. Todella turhauttavaa, jos kyseessä tosiaan väärä hälyytytys. Kyllä testien pitäisi olla sen varran luotettavia, että nega on selvä nega, tai sitten edes _väritön_ viivanpaikka. Ite oon totaalisen pettynyt Clearbluehun, joka kerta selkeästi nähtävä sininen plussa, turhaan :sad001
 
Kyllä tuossa selvä punainen haamu näkyy, luonnossa varmasti vielä selvemmin. Todella turhauttavaa, jos kyseessä tosiaan väärä hälyytytys. Kyllä testien pitäisi olla sen varran luotettavia, että nega on selvä nega, tai sitten edes _väritön_ viivanpaikka. Ite oon totaalisen pettynyt Clearbluehun, joka kerta selkeästi nähtävä sininen plussa, turhaan :sad001

Joo siis tuossa selvä punainen pystyviiva. Luonnossa näkyy juu selvemmin. Tuo punainen väri yläreunassa nyt on mitä on. Mutta noita viivoja se mulle työntää kyllä jatkuvasti ja näissä aina väärä hälytys. Käyn kyllä vielä hakemassa eri testejä mutta tiedän sen kyllä jo alkukierron kokeilusta että silloin samanlaisia tuli. Pc kumminkin täysin nega. :p
 
Onhan se ärsyttävää. Niitä cb:n plus-testejä en ole itse kokeillut mutta olen ymmärtänyt että ne olisivat ihan vihoviimesiä.
 
Digillähän saisi selkeän vastauksen mutta ne ovat niin kalliita. Vaikka Ebaysta saa vähän halvemmalla. Ostin keväällä jonkun korealaisen digin, tosin mistä sen tietää toimiiko se kun ei ole plussia tullut.
 
b1cd17ae84ee078c2fc7b2c6b8b238df

Kuinka luotettava tää rfsu:n testi on?
 
Joo hain nyt läjäpäin testejä ja yhden diginkin. Ehkä tää selviää viikon sisään. En kuitenkaan usko tuohon plussaan.
 
Toi erilainen digi on halvempi kuin se viikko cb digi ja näyttää vaan + tai - ja tuossa oli siis - eli nega, pitää olla se pystyviiva samanlainen kuin se vaaka, jotta on +, noi ääriviivat aina näkyy. :)
 
Muokattu viimeksi:
b1cd17ae84ee078c2fc7b2c6b8b238df

Kuinka luotettava tää rfsu:n testi on?
Mun kokemuksella on luotettava. Aika samanlaisen sain keskenmenneessä raskaudessa tuolla samalla testillä. Monet sanoo saavansa rfsu:n liuskoihin viivanpaikkoja. Mulla ei oo liuskoista kokemuksia, mutta toi puikko on ainakin mulla ollut aina ihan selkeä nega, kun on ollut nega.
 
Mun kokemuksella on luotettava. Aika samanlaisen sain keskenmenneessä raskaudessa tuolla samalla testillä. Monet sanoo saavansa rfsu:n liuskoihin viivanpaikkoja. Mulla ei oo liuskoista kokemuksia, mutta toi puikko on ainakin mulla ollut aina ihan selkeä nega, kun on ollut nega.

Mulla myös hyviä kokemuksia rfsu puikosta. Nega on aina ollut nega!
(Poikkeuksena ovis jonka näyttänyt)
 
Mitä mieltä? Ylempi raskauskeijun 10 liuska tänään. Alempi ultra eiliseltä. Onks nää molemmat ihan susia?
4eea04ed93f7dac36c37ff688fd27a4d
dfa1e631f299b78d54a86874af8210a2

En nää mitään minäkään valitettavasti, vaikka vahvat viivalasit omaan. :sorry:
 
Laura, Olisikohan sun mahdollista käydä ihan labrassa tarkistamassa asia?
 
Eivätkö antaisi siihen verikokeeseen? :eek:
En ymmärrä miks tuputtavat sitä virtsatestiä aina, kun ihan sama pissa se siellä lääkärissäkin on :shifty:
Ihan sillä vaan kun eihän kaikilla edes näy virtsasta! Toivottavasti selviää. Ihan viivan näen tänne tuossa raskauskeijun herkässä.
 
Takaisin
Top