Plussa vai ei?

se on niitä halppis testejä en muista tarkkaa nimeä piti zoomata kuvia ei muuten mahtunut siksi näytävät isoilta :):sad001 aattelin ostaa viikolla vielä yhden sen digin varuuksi
ja lisäys raskauskeijusta liuska testejä tuo toinen on.tämä nyt pitää kyl tarkasti selvittää koska mulla kapseli kädessä ja kaikkea ns raskaus tyypin vaivoja löytyy jne.:) ja tässä ny muutenki ollu thodelkakin kummia menkkoja ja muuta kaikkee..
 
Muokattu viimeksi:
Clearblue on niin epäluotettava, että sitä en laske enää kenelläkään plussaksi ellei ole kirkuva viiva.
Tuossa toisessa kyllä viiva on ja punainen, mutta hassussa kohtaa o.O
Kannattaa muistaa ettei laita missään nimessä wc- tai talouspaperin päälle testiä kuivumaan, sillä voi jotenkin imaista sen punaisen värin ja antaa ihme viivoja.

Mä suosittelen myös, että testaat vielä pc:n testillä :) itselläni ainakin ollut todella luotettava!
 
Oudot nippailut ja alaselkäkivut sai testaamaan vielä kerran... Tosi räikeä viivanpaikka?
 

Liitteet

  • 1533516660724.jpg
    1533516660724.jpg
    7.6 KB · Katsottu: 538
Ja lisättäköön että kunhan kauppa aukeaa niin haen digin. Ihan ok kaikki ei voi olla koska nyt olisi jo dpo 21.
 
Pene, pöh...!
Mulla oli viime kierrossa kemiallinen, joten sympatiseeraan... Tuli hailuroista hailuroin 10-herkkiin testeihin, viikkodigin mukaan oli 1-2 viikkoa. Verikoekontrollissa laski kuin lehmän häntä.
 
mitäs näistä sanotte? toinen on clearblue ja tänä aamuna tehty.ihan kuin mun silmiin niis ois jotaki himmen himmeää tai sit tarviin uudet lasit :sad001

Mä sain tuohon Clearbluehun viime kierrossa selkeän hailakan viivan, ilman että olin raskaana, samoin tänä aamuna, enkä usko raskauteen. En luota kyseiseen testiin yhtään, niin paljon antaa vääriä tuloksia.
 
mutta liuskoihi olen saanut haileita haamu viivoja kyllä.jä kyllä mulla toiminu clearb ennenki 2 jo tullu ja sen näyttänyt hyvin.noh varailen aikaa verikokeisiin tjn siin selviää sitte..
 
Oudot nippailut ja alaselkäkivut sai testaamaan vielä kerran... Tosi räikeä viivanpaikka?
Mäkin nään tossa jotain. Mulle on myös kerran tullut tuollainen viivanpaikka pc:n testiin, mutta siitä seuraavana päivänä alkoi menkat.
 
Oudot nippailut ja alaselkäkivut sai testaamaan vielä kerran... Tosi räikeä viivanpaikka?

No kyllähän siinä kieltämättä näkyy :eek: Mutta oon itse saanut pc:llä kyllä näkyvääkin viivaa vaikken raskaana ollut.

Mua on alkanut himpun verran ärsyttää se ettei testeihin oo enää luottaminen. CB nyt on pahimmista pahin! :shifty: (Ei digi toki) mutta ennen vannoin itse pc:n nimeen nimenomaan, sitten esikoisen jälkeen 2015 -> aloin saada niihin milloin minkäkinlaisia viivanpaikkoja ja hailuroita! Oikeastaan en osaa sellaista testiä sanoa joka ois näyttänyt vain negaa. Paitsi mamin testit mutta nekin lopettivat. Niihin ei kyllä koskaan turhaan tullut mitään tirkisteltävää. Sit taas ehkä toisaalta oma syy kun on melkoinen himotestaaja. Kai sitä sitten saa ne kaikki sekunda versiotkin o_O
 
tuos näkyy vähä paremmin kun katoin tänä aamuna keskiviikolle sain ajan terkkarille äippäpolille saas nähä jännäks menöö kyl
 

Liitteet

  • 20180806_185122-1-1.jpg
    20180806_185122-1-1.jpg
    437.6 KB · Katsottu: 467
Tuolta on valitettavasti viivanpaikat näyttäny nuos testeis, toivottavasti sulla ei oo se.
 
Tuli itekkin tikutettua kärsimättömänä jo lauantain eka selkeä nega. Tämän viikon sunnuntaina pitäis vasta menkat alkaa. Noh enhän minä sinne jaksanu odottaa vaan kävin aamupissasta tikuttamassa ja ei haamuista merkkiäkään. Eikai se auta muu kun kiltisti sunnuntaihin odottaa :oops:
 
Mulla on tänään kp 23 ja Flo ennusti edellisen mega kierron jälkeen ovista viime la eli kp 20.
Normaalisti mulla ovis kp 14-16 ja kiertopäiviä 32-34.
Eilen ja tänään tullut räikeimmistä räikein o+, mutta myös r.testeihin jokin viivanpaikka.

Mulla kyllä aiemminkin r.testi reagoinut ovikseen. Bongasin mielestäni ovislimoja aamulla ja
eilen sekä tänään ollut alavatsa arka.

Oon tikutellut ihan sen takia että meneekö yksiin Flo:n kanssa ja vähän tuntis tätä kiertoa ja omaa kehoa että pitääkö ne merkit aina paikkaansa + tunnenko oviksen. Ei siis olla yrittämässä lasta ja ehkäisynä toimii kondomi.
 

Liitteet

  • IMG_20180807_094354_01__01.jpg
    IMG_20180807_094354_01__01.jpg
    1,007.3 KB · Katsottu: 487
  • IMG_20180807_094559__01.jpg
    IMG_20180807_094559__01.jpg
    976.1 KB · Katsottu: 488
  • IMG_20180806_150242__01.jpg
    IMG_20180806_150242__01.jpg
    343.6 KB · Katsottu: 472
noh digi on samaa mieltä huomen viä terkkarille testii teköön ^^ aika selvää tää jo on ..
 

Liitteet

  • 20180807_122521-1-1-1.jpg
    20180807_122521-1-1-1.jpg
    265.1 KB · Katsottu: 503
Takaisin
Top