Plussa vai ei?

ImageUploadedByVau Foorumi1533754768.401333.jpg


Pika sivuhuutelu täältä. Mulla oli leikkaus muutama viikko sitten. Ovulaatio pitäisi olla nyt päällänsä, mutta omituisten vatsa jomotteluiden takia päädyin testaamaan tällä huippu testillä :D eihän tää voi pitää paikkansa? :D
 
Raskaustestihän mittaa virtsan HCGtä jota on vain raskaana ollessa, ja ovistestit LH:ta joten itse pitäisin aika epätodennäköisenä että nimenomaan raskaustesti reagoisi ovulaatioon.. o_O Mutta voin tietty olla väärässäkin. Valaiskaa minua jos näin on :p (Ovistestithän voivat reagoida raskauteen, sen tiiän :))
 
Raskaustestihän mittaa virtsan HCGtä jota on vain raskaana ollessa, ja ovistestit LH:ta joten itse pitäisin aika epätodennäköisenä että nimenomaan raskaustesti reagoisi ovulaatioon.. o_O Mutta voin tietty olla väärässäkin. Valaiskaa minua jos näin on :p (Ovistestithän voivat reagoida raskauteen, sen tiiän :))

Sattuipas sopivasti!
Mulla oli juuri ovis ja raskaustesti reagoi ovikseen. Ovistesti plussaa ja raskaustesteissä selkeät silmiin nähtävät haamut. En ole raskaana. Ja ovisplussakin haihtui kun ovisoireilut meni, niin myös raskaustestien viivat.

Ja näin mulla kävi myös ennen kuopuksesta plussausta. Kierto oli pitkä ja ihmettelin kun otesti ja raskaustesti plussaa molemmat. Reagoi ovikseen. Oviksesta jonkun aikaa plussasin ja täsmäsi ovis sitten ultrassakin. :)
Eli siis olen nyt ihan testaillut ja kyllä, r.testi reagoi myös ovikseen toisilla. Itse kuulun näihin.
 
Mie oon kanssa useemman kerran saanu plussan r-testiin ovulaatioplussan kaa samaan aikaan. Joskus asiaa googlailin ja löysin semmosen tiedon et toisilla luonnolliseen irrotuspiikkiin (puhutaan yleensä lh noususta) kuuluu lh:n lisäks pieni määrä hcgtä.
 
Testasin vieläpä kolmella eri merkillä, että kyllä näin on! :D
Täytyykin testata useammin niin voin sitten raportoida onko tää ihan joka kuukautista. Nyt oli kyllä sellainen megaovis ettei jäänyt oireistakaan mitään arvailujen varaan.
 
Täällä kun tuntuu olevan kunnon tiirailijoita niin onko moni katsellut testejä valoa vasten? Mua vaan kiinnostaa kun tein tänään taas tottumuksesta testin liian ajoissa. Kuten myös eilen ja toissapöivänä :D Niin edelliset täysin negoja ilman mitään outoja. Tänään tämä liuska. Valoa vasten tää on täynnä semmoisia verisuonen näköisiä viivoja. Kontrolliviivan värisiä. Ei tietysti tallennu tähän kuvaan. Jos löydän hyvän valon ja saan uuden kuvan niin laitan sen. Mutta onko kenelläkään muulla näyttänyt semmoisia?? En tiedä näen muutenkin kuvassa hailuran vaikka salamalla otetussa kuvassa ei juuri näykkään. Tein testin koska tänään alkoi vuotamaan verta nenästä. Viimeks tullu 2013 kun odotin esikoista. Ja hiiva iski. Ja vatsa on kuin ilmapallo ja kipeä. :rolleyes::confused:
1ecaa94f57872b61137df76d1023eb63
 
Täällä kun tuntuu olevan kunnon tiirailijoita niin onko moni katsellut testejä valoa vasten? Mua vaan kiinnostaa kun tein tänään taas tottumuksesta testin liian ajoissa. Kuten myös eilen ja toissapöivänä :D Niin edelliset täysin negoja ilman mitään outoja. Tänään tämä liuska. Valoa vasten tää on täynnä semmoisia verisuonen näköisiä viivoja. Kontrolliviivan värisiä. Ei tietysti tallennu tähän kuvaan. Jos löydän hyvän valon ja saan uuden kuvan niin laitan sen. Mutta onko kenelläkään muulla näyttänyt semmoisia?? En tiedä näen muutenkin kuvassa hailuran vaikka salamalla otetussa kuvassa ei juuri näykkään. Tein testin koska tänään alkoi vuotamaan verta nenästä. Viimeks tullu 2013 kun odotin esikoista. Ja hiiva iski. Ja vatsa on kuin ilmapallo ja kipeä. :rolleyes::confused:
1ecaa94f57872b61137df76d1023eb63

Kun oikein tiirailin ja säädin näytön voimakkuutta olin näkevinäni joku viiva. Mutta voihan se toki olla viivan paikkakin. Pidetään peukkuja. :)
 
Hcg ja lh ovat hyvin samantyyppisiä hormoneja, siksi ne menevät testeissäkin jossain määrin ristiin. Ja esim. lapsettomuushoidoissa, kun halutaan aiheuttaa ovulaatio, se tehdään piikittämällä isompi annos hgc:tä, vaikka luonnollisessa kierrossa ovulaation aiheuttaa kropan oma isompi määrä lh:ta. Eli kroppakin sujuvasti käyttää näitä ristiin.
 
Eli eilinen oli vaan joku hämyviiva taas. Tän aamun PC puhdas nega. Mutta toisaalta mitä muuta näillä kp voi olettaa. Kp18. Dpo8? Mutta toi erikoinen verisuoni tulos eilisessä silti hämmentää. :D :D
158fda2d1a447491db26a6d92746d847
 
Hcg ja lh ovat hyvin samantyyppisiä hormoneja, siksi ne menevät testeissäkin jossain määrin ristiin. Ja esim. lapsettomuushoidoissa, kun halutaan aiheuttaa ovulaatio, se tehdään piikittämällä isompi annos hgc:tä, vaikka luonnollisessa kierrossa ovulaation aiheuttaa kropan oma isompi määrä lh:ta. Eli kroppakin sujuvasti käyttää näitä ristiin.

Tää oli uutta ja mielenkiintoista tietoa!
Ja selittäisi myös tän miksi raskaustesti reagoi ovikseen. Jes!
 
Kuinkahan monennen tälläisen tuloksen jälkeen voi raskauskeijulta pyytää rahoja takaisin? :confused::D joka kerta samanlainen. Muut merkit kirkasta negaa.
a3dc5d2c83e32ed41732b5786113f0f9
 
Jos sen kuuluukin olla tollanen

Mutta onhan se hämäävä kun lapuissa lukee että viivan vahvuudella ei väliä ja joka kerta viiva jonka näkee jopa miehen silmillä. Ärsyttäviä. Ja näitä tuli viime kuussa vielä tilattua miljoona eli kai se on vaan ootettava jos jonain päivänä tulis se "oikea" viiva.
 
Takaisin
Top