Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Vilkkaalla mielikuvituksella olin erottavinani viivanpaikan tämän aamun testissä. Ilman mitään väriä siis. Kai se on tuhlattava uusi testi taas aamulla jos vaikka ilmestyisi väriäkin.

Tietääkö kukaan mihin suuntaan testi vääristyy jos sitä pitää liian kauan näytteessä? Pidin ulkomuistista 10 sekuntia ja tarkistin vasta jälkikäteen että ohjeessa lukeekin että vain 5 sekuntia.

Tosin minä en millään sekuntikellolla ota aikaa muutenkaan, vaan vain lasken kymmeneen :-)

Saitko kuvaa? :D

Mä myös lasken testeissä kymmeneen. En oo ajatellut sillä olevan hirveästi väliä kunhan ei kastu liian vähän tai paljon.
 
Kuvassa ehkä erottuu juuri ja juuri mutta jos sen lataa tänne niin ei varmaankaan näy enää mitään kun tämä sivusto jotenkin pakkaa sitä kuvaa ilmeisesti.
 
Saitko kuvaa? :D

Mä myös lasken testeissä kymmeneen. En oo ajatellut sillä olevan hirveästi väliä kunhan ei kastu liian vähän tai paljon.

Minä myös, en ole koskaan kellon kanssa katsonut aikaa.

Täällä testattu taas negatiivinen. Kai se on uskottava, että se vajaan vuorokauden kestänyt vuoto kp 20 oli kuukautiset ja uutta ovista ja mahdollisuutta kohti mennään.
 
Kolme kertaa?:eek: Oliko peräkkäisiä kiertoja? Mä olen nyt raskaana ja tänään varmaan 6+0. Mulla oli tässä tärppikierrossa joskus ihan pari päivää oviksen jälkeen flunssaa, mutta en ehkä usko, että olisi liittynyt kiinnittymiseen.
Ei oo ollu peräkkäisiä kiertoja, mut vajaan vuoden sisään kylläkin... mulla taitaa tää olla ihan flunssaa.. nuha, yskä, kurkku kipee ja kuumetta..
 
Eipä ollut mitään tämänkään aamun testissä. Kun sopivasti kääntää niin erottaa viivanpaikan. Ehkä se näkyy aina? Olisi varmaan hyvä olla testaamatta pariin päivään, mutta ei taida luonteenlujuus riittää.

Alakuloinen olo johtuu joko negatestistä tai sitten pms-oireet alkoivat.
 
Yritän vatsan asennosta tulkita pömpöttääkö se jotenkin eri tavalla kuin ennen :D En halua vielä uskoa negaan. Kun tämä väsymyskin on aivan uskomatonta. Ainahan minä olen väsynyt mutta en sentään näin pahasti suht hyvien yöunien jälkeen.
 
7da578c341c062eedd9dd93c27296c60

Kp 22 saas nähdä vahvistuuko tää
 
Hirvi: mulla usein tulee one stepin 10miu testeihin viivanpaikka, mutta erittäin harvoin 25miun testeihin. Nyt rein tuon rfsu:n testin. Se ei oo niin tuttu testi mulle. Mietin onko tuohon mun viivaan luottamista
 
Kun näin tän sun viestin niin piti pidätellä itseä, etten juossu vessaan tekee testiä :D

Mut koitan malttaa aamuun :D

Mä en saanut pidäteltyä itseäni tänään! Aamulla ajattelin tehdä toisen.
Mä odotan sun testiä!
 
Mä tein tänään aamulla negan. Mut selitän itselleni kyllä että oli niin laimeeta ettei vois vielä näkyä ku juoksin koko yön vessassa ku on tullu flunssassa juotua niin paljon..
 
Minulla myös nega. Tosin testasin vain halpisliuskalla koska olen nyt 90% varma että ei tärpännyt.

Voi Hirvi ♡ minäkin testasin negan aamulla :'( ja Nyt vituttaa kun menin tilaa aamulla raskauskeijulta 4:ä erimerkkistä testiä. Ois voinut niilläkin rahoilla muuta tehdä kuten sinne Cheekin keikalle säästää.
 
Voi Hirvi ♡ minäkin testasin negan aamulla :'( ja Nyt vituttaa kun menin tilaa aamulla raskauskeijulta 4:ä erimerkkistä testiä. Ois voinut niilläkin rahoilla muuta tehdä kuten sinne Cheekin keikalle säästää.

Ne on ensi kiertoa varten sitten jos ei tässä kierrossa tarvitse.
 
Taisi se olla nyt tässä. Pinaattikeiton ja ruisleivän himoitseminen on aina ollut minulla varma menkkojen enne, ja äsken kaupassa se iski. Ehkä en testaa enää ollenkaan, en ainakaan paremmilla testeillä.
 
Saapa nähdä, mikä tilanne täällä. Km:n jälkeen ei siis vielä menkkoja ole ollut, mutta viime viikon pe olin bongaavinani oviksen. Nyt ois sitten ehkä dpo7... aamulänpöjä en ole oviksen jälkeen mittailut. Nyt iski flunssankin päälle ja hieman kuumeinen olo oli toissa-aamuna. Saas nähdä tuleeko tästä kierrosta sitten mitään... Mutta piinaillaan nyt kuitenkin [emoji4] odotukset ei ole korkeat, mutta uskon mahdollisuuteen.
Ja Hirvi tsemppiä tähän kiertoon, kurja kun ei tärpännyt ☹
 
Takaisin
Top