Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Täällä kp25/24-30, Flo ennustaa menkkoja lauantaille ja tällä kertaa meinasin oikeasti jaksaa odottaa. Kun kuudessa kierrossa on jo hätäillyt ja useammankin tikun tuhlannut ihan vaan negoja varten, olen varovaisen pessimistinen tämän kierron suhteen.
Tänne asti olen pystynyt hyvin pitämään ajatukset erossa yrityksestä. Tietty peittoja ollaan heiluteltu ahkerasti. Nyt on pms/flunssaoireita, jotka voisi ihan yhtä hyvin merkata optimistisemmalle raskautta. Koitan nyt vaan selviytyä viikonlopun yli, että menkat oikeasti alkaa tai ovat oikeasti myöhässä. Kääks.
 
Täällä kp25/24-30, Flo ennustaa menkkoja lauantaille ja tällä kertaa meinasin oikeasti jaksaa odottaa. Kun kuudessa kierrossa on jo hätäillyt ja useammankin tikun tuhlannut ihan vaan negoja varten, olen varovaisen pessimistinen tämän kierron suhteen.
Tänne asti olen pystynyt hyvin pitämään ajatukset erossa yrityksestä. Tietty peittoja ollaan heiluteltu ahkerasti. Nyt on pms/flunssaoireita, jotka voisi ihan yhtä hyvin merkata optimistisemmalle raskautta. Koitan nyt vaan selviytyä viikonlopun yli, että menkat oikeasti alkaa tai ovat oikeasti myöhässä. Kääks.
kuinka kävi? tuliko menkat viikonlopulla?
 
Sieltä ne tuli. :arghh:

Enkä muuten välttynyt kuitenkaan siltä turhalta testaukselta.:oops::rolleyes: Uutta putkeen. Yk8.
jaksamista uuteen kiertoon :Heartred
taitaa itselläkin tiputtelu muuttua vuodoksi lähipäivinä.

se on kyllä vakio, että sen testin kerkeää kyllä aina tekemään just ennen vuotoa.
itse testasin kans eilen ja tunti siitä tuli pyyhkiessä. sen jälkeen ei ole tullut eli hanojen aukeamista odotellen. silti joku ajatus et josko olis ollu kiinnittymistä, mutta pessimistinä se ei ole nyt vaihtoehto.
 
Onko tämä ketju jo ihan hiljentynyt? Mulla on kp 23/22-23. Tän aamun r-testi oli nega. Pari päivää palellut, särkenyt päätä, kaihertanut kurkkua, janottanut, ruoka ei ole maistunut ja vatsa ei ole toiminut. Viime su aamuyöstä heräsin helvetilliseen alavatsa kipuun, yritin mennä juomaan vettä ja meinasin pyörtyä matkalle, suunnistin vessaan kun alkoi oksettamaan. Buranalla meni ohi.. Silloin jo mietin et oisko kiinnittymiskipua.. Raskauteen en oikein usko kuitenkaan kun ovis ei näkynyt kunnolla tikuissa.. Mut jos sittenkin... :smiley-angelic001 Mut silti koko ajan tuntuu et täti tulee ihan just nyt :sad015
 
Täällä kp36/28-31, ollaan mökillä niin en oo vielä päässyt testaamaan, mut huomenna olis tarkoitus päästä apteekkiin ja vähän jo jännittää. :D Oireina on ollut ainoastaan, että viimesen viikon oon heräillyt joka yö keskellä yötä enkä saa enää unta, ja päivällä sit jäätävä väsymys. Meillä muutama kuukausi aktiivista yritystä takana, toivottavasti nyt olis plussa!
 
Täällä ilmoittautuu uusi kuumeilija! :greet025 Meillä kakkosta toivotaan perheeseen ja aloitettiin yritys vasta tästä kierrosta. Ovulaatio taisi olla viime viikon puolivälissä ja nyt odottelen, milloin kannattaa testata! Luonteeltani olen tosi malttamaton ja tätä ei yhtään auta se, että viime raskaudessa selkeä viiva piirtyi testiin jo aikaisin (dpo 7 muistaakseni)... HELP! :happy093

Paljon onnea plussasta Lemonia! :Heartred
 
Isot onnittelut Lemonia! Muistan sinut lokakuisista :) Täällä kanssa yritys meneillään, mut _jos_ plussaan tästä kierrosta niin toukokuulle menee :)

Kiitos! Toivotaan että saatte siellä myös pian iloisia uutisia! :happy:
 
Vastaan vanhaan ketjuun. Itselläni ollut aina säännöllinen 28pv kierto, viimeisen parin vuoden aikana mennyt 23-27pv epäsäännöllisemmäksi. Harrastettiin seksiä "varmoina päivinä" ja nyt mietin olenko raskaana. Olisi ihan toivottu kyllä. Tajusin vasta tiputteluvuodosta ja kinnittymisjuimiuluista mitä on tapahtumassa. Koko eilispäivä vatsaa "työstettiin". Ei kramppeja vaan kiristävää tunnetta. Menkat alkoivat eilen normaalia niukempina. Kaikki muutkin kuviteltavissa olevat oireet- osan niistä kyllä varmaan keksii itse. Kohdunkaulan nipukkaa olen kokeillut eri aikaan päivästä ja aina vain korkealla ja pehmeä. Aamyöstä haileasta pissasta sain negan. On voinut mennä kesken, ei tiedä mitä ajatella.
 
Vastaan vanhaan ketjuun. Itselläni ollut aina säännöllinen 28pv kierto, viimeisen parin vuoden aikana mennyt 23-27pv epäsäännöllisemmäksi. Harrastettiin seksiä "varmoina päivinä" ja nyt mietin olenko raskaana. Olisi ihan toivottu kyllä. Tajusin vasta tiputteluvuodosta ja kinnittymisjuimiuluista mitä on tapahtumassa. Koko eilispäivä vatsaa "työstettiin". Ei kramppeja vaan kiristävää tunnetta. Menkat alkoivat eilen normaalia niukempina. Kaikki muutkin kuviteltavissa olevat oireet- osan niistä kyllä varmaan keksii itse. Kohdunkaulan nipukkaa olen kokeillut eri aikaan päivästä ja aina vain korkealla ja pehmeä. Aamyöstä haileasta pissasta sain negan. On voinut mennä kesken, ei tiedä mitä ajatella.

Lisään vielä, ensimmäinen lapsi olisi kyseessä. Testien mukaan olisi jo alentunut hedelmällisyys (olen siis myös itsellisissä hoitojonossa, mutta mielummin parisuhteesta/kumppanuusvsnhemmuudesta; luonnollisesti). Parisuhdetta ei ole.

Menkat näkivät olevan ihan normaalit. Kävin lisäämässä tietoni kumppanuusvanhemmuus- sivustolle. Jollain konstilla nyt pitäisi saada tämä homma lunlööa käyntiin! Onneksi kuitenkin kierto ja ovulaatio suht. normaalit. :)
 
Takaisin
Top