Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Jos hymynaama testissä lauantaina, sun pitää aloittaa luget keskiviikkona. Hymynaama (=ovisplussa) tulee päivää ennen ovista, joten hymynaama lauantaina tarkoittaa ovista sunnuntaina.

Edit: itse siis käytin lugeja juuri näin tässä viime kierrossa ja plussa tuli:)
No niinhän se tietty menee! Kiitos! :happy:
 
No nyt pääsen piinailemaan minäkin! Tänään kp 20, dpo 5-6. Kierto epäsäännöllinen vielä edellisen synnytyksen jäljiltä. Tallettelut osui kohdilleen.
Viime yönä vessassa käydessä tuli verta paperiin pyyhkiessä. Sen kummempia ajattelematta pistin kuukupin, kun eka ajatus oli tietenkin että menkat alkaa. Aamulla kun tyhjensin, verta oli jotain puoli t-lusikallista, ihan tippanen vaan. Ei menkkatuntemuksia. Pistin kupin takaisin kuitenkin varmuudeksi, jos vaikka alkaakin. En ole vielä käynyt kurkkaamassa olisko vuotoa kuitenkin tullut enemmän.

Te keillä on ollut kiinnittymisvuotoa, niin minkälaista se on ollut?
 
No nyt pääsen piinailemaan minäkin! Tänään kp 20, dpo 5-6. Kierto epäsäännöllinen vielä edellisen synnytyksen jäljiltä. Tallettelut osui kohdilleen.
Viime yönä vessassa käydessä tuli verta paperiin pyyhkiessä. Sen kummempia ajattelematta pistin kuukupin, kun eka ajatus oli tietenkin että menkat alkaa. Aamulla kun tyhjensin, verta oli jotain puoli t-lusikallista, ihan tippanen vaan. Ei menkkatuntemuksia. Pistin kupin takaisin kuitenkin varmuudeksi, jos vaikka alkaakin. En ole vielä käynyt kurkkaamassa olisko vuotoa kuitenkin tullut enemmän.

Te keillä on ollut kiinnittymisvuotoa, niin minkälaista se on ollut?
Mulla oli 7-8 päivää oviksesta sellasta että pyyhkiessä tuli rusehtavaa, kuivuneen näköstä verta. Kesti noin pari päivää ja sitten loppui.
 
No nyt pääsen piinailemaan minäkin! Tänään kp 20, dpo 5-6. Kierto epäsäännöllinen vielä edellisen synnytyksen jäljiltä. Tallettelut osui kohdilleen.
Viime yönä vessassa käydessä tuli verta paperiin pyyhkiessä. Sen kummempia ajattelematta pistin kuukupin, kun eka ajatus oli tietenkin että menkat alkaa. Aamulla kun tyhjensin, verta oli jotain puoli t-lusikallista, ihan tippanen vaan. Ei menkkatuntemuksia. Pistin kupin takaisin kuitenkin varmuudeksi, jos vaikka alkaakin. En ole vielä käynyt kurkkaamassa olisko vuotoa kuitenkin tullut enemmän.

Te keillä on ollut kiinnittymisvuotoa, niin minkälaista se on ollut?

Itsellä tuli siinä dpo7 pyyhittäessä haaleaa pinkihtävää valkovuotoa. Myös vähän menkkajomotusta.
Dpo8 tuli pyyhittäessä aamupäivästä todella haaleaa veristä vv:ta, niin haalea että oli oranssihtavaa sävyltään.
Sen jälkeen ei mitään.
Koska aamulämmöt nousi dpo9 arvelin tärpin käyneen ja testasinkin (haamu)plussan :)

Näillä näkymin on alkanut siinä dpo6 kiinnittyminen minulla.
 
Tiputtelu on nyt ihan kuukautisvuotomaista, mutta niukempaa, kivutonta ja tosi outoon aikaan. Mitähän tää on?! Oviksesta olen aika varma, että oli ajallaan.

Edit. yöllä on vuodellut kun kuppia aamulla tyhjensin, mut päivällä ei mitään. Vuodon kesto siis n. vrk. Menkat on yleensä 3vrk..
 
Muokattu viimeksi:
Aamulla testissä räikeä viivanpaikka, miltei katosi kuivuttuaan lukuajan jälkeen. Epätietoisuutta, onko nyt kp4 vai 24? Testaan toisella merkillä huomenna. Napukka korkealla ja kova.
 
Täällä oletettu dpo 5. Kuumetta edelleen, terveydenhoitaja lähinnä nauroi kun kyselin hylkimisreaktiosta ja selitin et viimeks oli ihan sama just hedelmöityksen-kiinnittymisen välillä. Tulehdusarvot oli nytkin nousussa mut ei mitään minkä takia vois tehdä muuta kun seurata. Onko kenelläkään kokemusta munasolun hylkimisreaktiosta, mitä oireita? Tai miten kovat flunssaoireet oli alkuraskaudessa ja missä vaiheessa sitä? Tein tänään jo testin :hilarious: yllättäen nega.Haluisin nyt vaan edes häivähdyksen jos menee taas kemialliseksi..

Nyt dpo 6. Eilen nous kuume. Tänään jo aamusta 38 astetta. Mä haluaisin kyllä edelleen lisätietoa tuosta hylkimisestä. On tää ny hitto ku kolmannen kerran samoilla dpo päivillä. Kaksi edellistä kertaa johtivat sairaalaan antibioottitippaan, syytä kohonneille tulehdusarvoille ei keksitty kummallakaan kerralla. :banghead::arghh:
 
Täällä kp 24 tai sitten 5. Ja dpo11. Pregchekilla testattu nega. Jos ei olo rupee tuntumaan uuden oviksen lähestymiseltä niin testaan vielä alkuviikosta kertaalleen.
 
Dpo 6 kai. Paleltaa, päänsärky jatkuu ja kova paneentunne alavatsalla. Villatakki päällä sisällä. +24 näyttää sisällä lämmintä
 
Täällä noin viikko oviksesta, sikäli mikäli mitään edes irtosi tällä kertaa. En jaksanut tikuttaa eikä ollut mitään oviskipujakaan. Edelleen puuttuu kaiķki muut oireet paitsi rinnat vähän kipeytyneet. Joka kierrossa on vatsan nippailua ja kuplintaa ja herkentynyttä hajuaistia, mutta nyt ei mitään.

Herkkä raskaustesti nega aamulla.
 
Kide-85 ja Hirvi!
kiva lukea teidän kierto kuulumisia kun samoissa mennään! Täällä DPO 6 tänään ja ilman oireita :D

Aikaseen oot Hirvi kyllä testaillut :D
Mä meinasin ekan kerran keskiviikkona :)
 
Joo kun en tiedä milloin ovis oli (jos sitä edes oli) nii ajattelin että se saattoi olla etuajassakin. Mutta ihan turhaa oli kyllä testata vielä.
 
Nyt dpo 6. Eilen nous kuume. Tänään jo aamusta 38 astetta. Mä haluaisin kyllä edelleen lisätietoa tuosta hylkimisestä. On tää ny hitto ku kolmannen kerran samoilla dpo päivillä. Kaksi edellistä kertaa johtivat sairaalaan antibioottitippaan, syytä kohonneille tulehdusarvoille ei keksitty kummallakaan kerralla. :banghead::arghh:
Kolme kertaa?:eek: Oliko peräkkäisiä kiertoja? Mä olen nyt raskaana ja tänään varmaan 6+0. Mulla oli tässä tärppikierrossa joskus ihan pari päivää oviksen jälkeen flunssaa, mutta en ehkä usko, että olisi liittynyt kiinnittymiseen.
 
Vilkkaalla mielikuvituksella olin erottavinani viivanpaikan tämän aamun testissä. Ilman mitään väriä siis. Kai se on tuhlattava uusi testi taas aamulla jos vaikka ilmestyisi väriäkin.

Tietääkö kukaan mihin suuntaan testi vääristyy jos sitä pitää liian kauan näytteessä? Pidin ulkomuistista 10 sekuntia ja tarkistin vasta jälkikäteen että ohjeessa lukeekin että vain 5 sekuntia.

Tosin minä en millään sekuntikellolla ota aikaa muutenkaan, vaan vain lasken kymmeneen :-)
 
Nyt on jonkin verran ilmestynyt tuttuja oireita (joita siis joka kierrossa oviksen jälkeen). Rinnat ovat melko arat, hajuaisti ilmeisesti herkistynyt (koska mies ei mukamas haistanut ollenkaan eilen sitä mätää sipulia jonka heitin roskikseen ja joka sai koko keittiön haisemaan "helvetiltä") ja aamulla vatsassa kupli vilkkaasti. Lievää etomistakin oli aamulla, mutta sitä on useinkin. Lisäksi olen nyt kahtena iltana joutunut nukkumaan päikkärit, mitä en normaalisti koskaan tee, ei siis kuulu tavanomaisiin pms-oireisiinkaan. Joka kierrossa minä kyllä luulen olevani raskaana enkä koskaan ole.
 
Takaisin
Top