Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

heps.
Ei oo :D lämmöt noussu hyvin, aamulla ollu 36.6-36.7 ja illalla 37. Mut muuten ei mitään tuntemuksia verrattuna normaaliin olotilaan :)

Muoks. Olin ihan unohtanut että yöllä kyllä heräsin kovaan repäisy kipuun kun käänsin kylkeä.

ihan kuin mun suusta tämä koko kirjoitus :wideyed::) nyt uusia oireita ovat runsas valkovuoto joka alkoi tuos viime torstaina ja nyt haju herkkyyttä mm valkosipuli saa silmät vuotamaan kuten juuri hetki sitten tapahtui. ikää ennen ei oo mun silmät noin herkät olleet valkosipulin hajulle :wideyed:
en kyl tykkää siitä siedän kyllä ruoissa sitä vähän..dposta ei tietookaan menkkoja ei kuulu ei näy eikä tunnu siltä. :) rfsun testejä tilasin lisää toiv lähipäivinä saapuvat laatikkoon :)
 
juu plus finnit rintojen välissä.. jaa nyt tuli närästys.esikoisesta mulla alkoi närästys miltein alussa mut saas nähä ny..kovin helposti mua ei edes närästä mikää :eek: testejä odotellen huoh jos en hae huomen jo yhtä tää niin yhtä piinaa kyl :nailbiting:
 
päivitys lämpö koholla 36.88 :wideyed::) niinku ilta lämpöki hih.huomen hakea prismasta kyl testi en jaksa odottaa keskiviikkoon tilaamia rfsu testejäh thih :nailbiting:
 
Tulin tänne ihmettelemään. Ajattelin kyllä ensin että en tule. Vauvakuume on pirullinen... Vaikuttaa liikaa ajatuksiin ja valtaa arkea :) Löysin itseni jo hypistelemästä vauvan vaatteita ja ajattelin, että nyt tämä saa riittää!
Eka vauvani täyttää jo 12 vuotta, joten eiköhän numero 2 olisi jo ok.
Yksin olen lasta toivomassa ja sinkku vuosia on kertynyt jo 10. Onnekseni sain erään miehen innostumaan vauva asiasta. Toinen vaihtoehto olisi ollut luovuttaja, mutta mukavampi olisi esitellä lapselle isä. Isä ehdokas matkustaa työkseen ja on pitkiä aikoja poissa.
Vauvan hoitaisin itse emmekä muuttaisi yhteen. Ongelma on se, että näemme ehkä kerran kk ja se tuskin sattuu aina ovulaation ajaksi... Saatan siis roikkua täällä pitkään...
 
Nyt on eka seksikerta ollut ilman ehkäisyä ja se sattui olemaan ovulaation aikaan. Siitä on. Noin 6-7 päivää. Ennen sitä minulla oli kuitenkin kierukan poistosta vuotoa, joten luulen että kohdun olosuhteet ei ole parhaat mahdolliset...
 
Vauvakuumeen muuten laukaisi kun luovutin itse munasoluja ja tein muutaman kerran kierukan kanssa positiivisia raskaustestejä. Viimeisin kerta oli niin raju, että päätin poistaa kierukan. Kaksi eri kierukkaa kerkesi olla jo melkein 7 vuotta.
 
Jännään ja piinailen. Eilen sain jonkun hailuran one step liuskaan. Tänään ei oikeastaan mitään.
Veikkaan kyllä että vuoto alkaa, eilisestä asti reissiin säteillyt kipua. En tiedä käynkö huomenna ostaa jonkin erimerkkisen testin... mikähän kannattaisi?
Tänään kp 25.
Tässä ylimpänä on eilinen ja alla tän päivän.
 

Liitteet

  • 1536853098964.jpg
    1536853098964.jpg
    52.1 KB · Katsottu: 314
  • 1536853119415.jpg
    1536853119415.jpg
    91.3 KB · Katsottu: 318
voiko valkovuotoa sanoa välivuodoksi?mul ny viikon kestäny valkkari ja loppua ei näy.ikää ennen ei oo näin kauvaa kestäny alkaa jo tympiä pikku hiljaa tätiäkää ei näy eikä kuulu huoh.:mad:
 
Jännään ja piinailen. Eilen sain jonkun hailuran one step liuskaan. Tänään ei oikeastaan mitään.
Veikkaan kyllä että vuoto alkaa, eilisestä asti reissiin säteillyt kipua. En tiedä käynkö huomenna ostaa jonkin erimerkkisen testin... mikähän kannattaisi?
Tänään kp 25.
Tässä ylimpänä on eilinen ja alla tän päivän.

Osta toinen testi :D Mä olen testannut nyt viime päivinä 3 eri merkillä ja one stepit on antanut haaleinta viivaa
 
Jännään ja piinailen. Eilen sain jonkun hailuran one step liuskaan. Tänään ei oikeastaan mitään.
Veikkaan kyllä että vuoto alkaa, eilisestä asti reissiin säteillyt kipua. En tiedä käynkö huomenna ostaa jonkin erimerkkisen testin... mikähän kannattaisi?
Tänään kp 25.
Tässä ylimpänä on eilinen ja alla tän päivän.

ImageUploadedByVau Foorumi1536865505.048041.jpg


Tässä vielä mun eilisen aamun testit ja tuossa one stepin testissä ei näy oikeastaan edes mitään, rfsu:n ja sofin testeissä selvemmät viivat.
 
saas nähä pitääkö mulla yhtää paikkansa nää rfsu testit..iha ku tos näkyis jotaki saa nähä.. tilasin one step testejä vielä varuuksi toiv tulevat alkuviikosta :nailbiting: loppu viikosta vois hakea digin jos lisää rahaa tullu jo silloin..en muista teinkö ykkösestä tai kakkosesta näillä rfsun testeillä.tais olla one steppejä vaan mulla silloin :grin dposta ei tietookaan eikä muusta se vain ettei menkkoi näy eikä kuulu
 

Liitteet

  • 20180914_181802-1.jpg
    20180914_181802-1.jpg
    603.3 KB · Katsottu: 287
Takaisin
Top