Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Minulla oli eilen (~dpo 7) lupaavaa pistelyä alavatsassa parin minuutin ajan. JOS kyseessä olisi ollut onnistunut kiinnittyminen, niin tietääkö kukaan kuinka kauan VÄHINTÄÄN pitää kulua aikaa ennen kuin herkin 6.3miU/ml testi pystyy sen havaitsemaan?
Pari kolme päivää. Ihan minimissään kaksi.
 
Kp 23/21-24. Dpo 11. Nega. Tympii noi luget kun mulla ne myöhästyttää menkkojen alkua niin haluaisin tietää NYT että jos ei tärpännyt niin voisin lopettaa luget niin alkais ne hemmetin menkat niin pääsis uuteen kiertoon.
 
Edelleen negaa. Milloin pitäis viimeistään näkyä?
Jos testaa herkällä testillä ja on varma oviksesta (ovistestin lisäksi mielellään mitannut myös lämpöjä), niin kyllä mä lopettaisin luget, jos dpo 12 ja 13 on molempina selkeä nega. Joillakinhan näkyy testissä ”tosi myöhään”, koska ovis onkin ollut tavallista myöhemmin. Positiivinen ovistesti ei 100 % varmuudella takaa ovista.
 
En mä lämpöjä mittaillu, mutta ovistestinä oli clearbluen digi. Ensin vilkku ja seuraavana päivänä oli hymynaama.. Edelleen negaa.. ehkä odotan nyt vielä päivän tai parin ja lopetan sit luget. Gynen ohjehan oli lopettaa luget sitten kun menkat alkaa tai viikolla 9. Mulla kun vaan ne menkat ei ala noiden lugejen takia ihan vähällä..
 
Kirjoittelen omia kuulumisia pitkästä aikaa.Olen tykkäilyt ja lukenut jokapäivä foorumilla mutta kirjoittelu jäänyt kun oma tilanne seisoo paikkallaan.Nyt menossa 39kp ja dpot on huimat jos ovis oli 12kp kohdalla oireita edellenkään ei ole uskon että ovis ei tapahtunut vaikka olikin ovis oireita.Meillä luomu yritys ei ota tulta alleen oikein koska taas tullut sellainen ikävä vaiva kuin virtsatietulehduksen tunne aina pupuilun aikaan tuntuu pissaamistarvetta ja pupuilun jälkeen myös.Koko ajan jotenkin takaraivossa käy että VTI tulee ja pakko keskeyttää tai juosta pesulle. Viikonloppuna oisi tarkoitus lähteä Kainuuseen ja siellä olla alkuviikkoon asti. Tiistaina kun on 44kp ajattelin aloittaa primolutit jos tilanne ei ole muuttunut mihinkään ennen primoluteja testi Naikkarin käskystä ennen reissua meinaan myös testailla tietää ainakin ottaako primolutit varmuudenvuoksi mukaan.Huomenna siis testi kauppaan.
 
Liityn piinailijoihin. Nyt on yk 4 meneillään ja kp 27/30. Yritin tikuttaa ovista mutta ei ollu kahden edellisen kierron mukainen kp16 ja sit loppuiki tikut. Kp22 alkaen ollu nännit kipeet joka tapahtui myös yk 1&2 oviksesta mut ei yk 3. Kp22 nippas myös molemmat munasarjat kerran kevyesti. Nälkä toista päivää, mutta muistelisin että nälkää esiintyny aiemmissakin kierroissa mut en oo merkinny päiviä. Viime viikosta alkaen ollu toispuoleista alaselkäkipua, ehkä enemmän lihasjumityyppistä. Lauantaina pitäis siis normikierron mukaan alkaa menkat ja oon viikonlopuks menossa kaverille ja ehkä muutama valkkarilasillinen vois olla tiedossa. Onko siitä haittaa vai oonko ilman? Onko järkeä testata perjantaina kp 30/30? En niin kestä jos pitää vielä ens viikollaki piinailla
 
Muokattu viimeksi:
Tänään 44kp ja nega tänään myös lupa aloittaa primolutit 10pvää.Aamupalan ja primolutin jälkeen heti alkoi tuhruttaa ja yöllä heräsin vatsan nipistelyyn edelleen tuhruttaa mutta vuotoa ei ole.Mietin vain sitä että alkoiko tuo tuhruttelu primoluteista vai ihan omasta hormoonitoiminnasta ja mitä tehdä jos nyt sitten alkaakin vuoto jatkaako primoluteja vai lopettaako sitten jos vuoto alkaa?Onko kellään tälläisestä kokemusta?Mitä tehdä?
 
Ja nyt on sit mahdollisesti hiiva tulossa... eilen vähän kutisi mut kun nukuin yön alasti niin ainaki nyt tuntuu paremmalta. Pitää käydä apteekissa kysymässä mitä saa käyttää jos on hiiva. Kp 29/30
 
Täällä aivan tilanne sekaisin.Eilisen Naikkarille soiton jälkeen alkoi hieman vuotelemaan siteseen asti meni ja sen jälkeen tuhrua taas.Oireita: Ohimopäänsärkyä, turvotusta ja erilaisia vatsa oireiluja nämä oireet yleensä kuukautisten aikaan ilmenee.1-2 sidettä ja 3pvää kestää yleensä primoluteista vuoto.Ihmettelen että onko tämä jotain vuotelua/tihruttelua vai kuukautiset.Pitäisikö jälleen kerran soitella Naikkarille?
 
Kyllä nää kirkuvat negat aina mielen matalaksi pistää. Dpo 12, kp 23/24. Yritystä takana reilut 1.5 v, esikoinen haaveissa.
 

Liitteet

  • 1532641843985.jpg
    1532641843985.jpg
    26.7 KB · Katsottu: 324
Täällä odotetaan ovista... clearbluen testit käytössä. Tänään kp 12. Eilen oli oikealla folli 13mm ja vasemmalla 12mm. Maanantaina pregbyl jos ei ovis + ennen sitä
 
Mulla on joku ymmärryskatkos nyt... mun pitää alottaa luget kolmantena päivänä oviksesta.. niin jos oli hymynaama ovistestissä lauantaina, niin mikä päivä mun nyt pitää alottaa ne luget.. tiistaina?
 
Mulla on joku ymmärryskatkos nyt... mun pitää alottaa luget kolmantena päivänä oviksesta.. niin jos oli hymynaama ovistestissä lauantaina, niin mikä päivä mun nyt pitää alottaa ne luget.. tiistaina?
Jos hymynaama testissä lauantaina, sun pitää aloittaa luget keskiviikkona. Hymynaama (=ovisplussa) tulee päivää ennen ovista, joten hymynaama lauantaina tarkoittaa ovista sunnuntaina.

Edit: itse siis käytin lugeja juuri näin tässä viime kierrossa ja plussa tuli:)
 
Takaisin
Top