Perhevalmennus

Hahah kauhee ku tuli mieleen, sillo kun esikoinen oli lastenosastolla. Sairaalassa oli se käytäntö että jos äidiltä tulee niin paljon maitoa että se riittää omalle lapselle, saa yhden ilmaisen aterian päivässä siellä henkilöstöravintolassa. No multa sitä maitoa sitten lähti tulemaan ihan hitosti että sitä meni ihan jakoonkin, ja onneksi sain syödä siellä ravintolassa ku mulla oli ihan rekkamiehen nälkä, ja silti paino vaan tippui ja tippui :laughing002 Muuten meidän ruokalasku olis varmaan 3-kertaistunut :happy118 Mies ei voinut syödä siellä kun sillä on erikoisempi ruokavalio mut se oli aina mun seurana ja pyöritteli päätään et miten voi olla.... ja mihin tuo ruoka menee.... ja miten voit silti kutistua tuota vauhtia.....
 
Meilläpäin ei järjestetä mitään valmennuksia kun ensisynnyttäjiä on niin vähän. Kysyin kuitenkin neuvolasta jotakin valmennusta synnytykseen ja terveydenhoitaja lupasi tulla käymään kotona ennen synnytystä. Katsomme yhdessä dvd:n ja käymme läpi kivunlievitystä erilaisia asentoja sekä saamme neuvoja milloin ja miten meidän tulee lähteä synnyttämään pitkän matkan takia.
 
Mä luin valmennuksen vaan netistä. Toki onhan mulla kaks kokemusta jo takana, mutta jännittää silti. Nyt eri sairaala. Tutustumaan pitää kyllä mennä.
 
Jos ei oo valmennuksia ni kannattaa netissä tutustua vauvantai.info. Siel on nettivalmennus mistä mä sain irti paljo enemmän mitä koko neuvolan kiireisestä valmennuksesta :-)
 
Vauvantai on tosi hyvä nettivalmennus :) Kunnolla tietoa sille joka sitä haluaa, ja kaikki asiat selitetty perusteellisesti ja ennenkaikkea ymmärrettävästi
 
Vauvantain valmennus on kyllä ihan mielettömän hyvä. Jos vain on mahdollisuus mennä vielä ihan järjestettyyn valmennukseen, suosittelen lämpimästi. :)
 
Me käytiin kanssa Vauvantain valmennuksessa miehen kanssa ja tykättiin kovasti. Asentoja kokeiltiin ja luulen että meille jäi asiat paremmin mieleen kuin vaan lukemalla. Aika pieni ryhmäkoko (7) mut must se oli vaan hyvä, kun keskustelua synty kunnolla ja ihmiset uskalsi rohkeasti kyselläkin.
 
Takaisin
Top