Pelot

Minulla oli ainut himo esikoisen aikaan Coca-Cola. Olisin voinut elää ihan ilman mitään muuta koko raskauden, mutta Coca-Colaa piti saada päivittäin.
Nyt tämän kohdalla ei onneksi ole tullut himoa, mutta toki sitä aina ajottain juon.

Musta tuntuu niiiin samalta!
 
Kiva kuulla, etten oo ainoa... :bag: tuntuu varmaan joidenkin mielestä erikoiselta, koska kyllähän tupakan ja alkoholinkin pystyy jättämään raskauden ajaksi... mutta.. en tiedä..vaikeaa

Ei kyllä tunnu yhtään erikoiselta, olen joskus vuosia sitten ollut pepsimax-koukussa :nailbiting:. Mikähän niissä oikein koukuttaa! Mitä jos yrittäisit lopettaa pikkuhiljaa? Ottaisit vaikka pienemmän lasin tjt.
Mä vaihdoin aikanaan kivennäisvesi-mehuun. Siis itsetehtyä mehua ja kivennäisvettä, maistuu vieläkin :).
 
Taas tuli vähän verenvuotoa :nailbiting: Yritän ajatella että mulla on todennäköisesti valemenkat kun edellisestä vuodon alkamisesta on tasan 30 päivää. Ei oo kipuja onneks. Rv 9+4
 
Mua pelottaa keskenmeno ja se, että parin viikon päästä np-ultrassa todetaan jotain ikävää vaikka oireita on ollu kyllä joka lähtöön mm. Lievää pahoinvointia, kaamee väsymys työpäivän jälkeen, tissit kasvanu järkyttävästi kuten myös mahakumpu (en tiiä miten piilottelen sitä töissä vielä pari viikkoa..) ja nyt uusimpana selkäkivut ja rasituksessa supistukset ja aina silloin tällöin ihmeelliset nipistelyt mahassa. Mulla takana yksi keskenmeno 10/13 jonka jälkeen ollut yksi onnellisesti päättynyt raskaus.
 
Hei taas pitkästä aikaa kaikki jotka ovat minua tsempanneet kun sain keskenmenon kaks kuukautta sitten. Noh tulin nyt kertomaan että viime torstaina plussattiin uusi raskaus :happy119 tässä nyt ei ole sen kummemmin uskaltanut liikoja toivoa ja oireiden vähyyskin tekee tehtävänsä. Nyt 5+4. Mutta siirryn nyt tuonne 2019 sivuille. Tsemppiä teille kaikille ❤️
 
Hei taas pitkästä aikaa kaikki jotka ovat minua tsempanneet kun sain keskenmenon kaks kuukautta sitten. Noh tulin nyt kertomaan että viime torstaina plussattiin uusi raskaus :happy119 tässä nyt ei ole sen kummemmin uskaltanut liikoja toivoa ja oireiden vähyyskin tekee tehtävänsä. Nyt 5+4. Mutta siirryn nyt tuonne 2019 sivuille. Tsemppiä teille kaikille ❤️

Ihana kuulla! :) Nyt on jo ainaki kaks joulukuisissa keskenmenon saanutta raskautunut jo uudelleen, sinä ja Rintta.. Kaikkea hyvää raskauteen! :Heartred
 
Millähän sitä saisi mielenrauhan kaikkien tautien suhteen :sad001 Olen pelännyt viime päivät ihan hulluna listeria tai toksoplasmoosi tartuntaa, vaikka en edes tiedä onko syytä. Olen ollut varmaan kolmisen viikkoa lievässä flunssassa (ilman kuumetta) ja sekös se vasta lietsookin näitä ajatuksia.. tuntuu että kaikki voimat menee tähän, luultavasti, turhaan murehtimiseen.
 
Eveliina_, en tiedä lohduttaako tämä yhtään, mutta tuota pitkää flunssaa on ollut nyt liikkeellä. Itse olen samaisen ajan kärsinyt kuumeettomasta flunssasta/nuhasta ja rään määrä on edelleen uskomaton.. onneksi sentään ääni on palannut.
 
Takaisin
Top