Pelot

Meillä on kaksi kissaa ja 2- vuotias taapero. Hyvin on yhteiselo sujunut, vaikka pelkäsin sitä todella paljon raskausaikana, kun toinen kissoista sähisee aina kaikille muille lapsille ja eikä anna tulla kahta metriä lähemmäs. Kisut on tottuneet taaperoon vastasyntyneestä lähtien, eikä missään vaiheessa ole ollut ongelmia :)

Meillä sama tilanne esikoisen kanssa. Meillä vaan kissa kävi vieraiden päälle jos tulivat liian lähelle, sähisi ja kynsi. Esikoiseen kun on tottunut vauvasta lähtien antaa sen tehdä mitä vain eikä yhtään sähähdä tai näytä kynsiä. Seurataan kyllä aina tarkasti vieressä jos meinaa mennä lähelle kissaa. Monesti kissa on alkanut jo hakeutumaan esikoisen lähelle ja näyttää hakevan häneltä huomiota.
 
Mä olen kyllä niin peloissani tuulimunasta ja kohdunulkoisesta. Vähäiset oireet pelottaa, vaikka voivat toki olla vielä edessäpäin.

Ei mitään nippailuja kohdussa..öisin jos rakko täynnä, niin ehkä vähän jomottaa.
Välillä vasemmalla puolella (ehkä munasarjan kohdalla) jotain jomotusta.. myös vasemmalle alaselkää pistää välillä. Tästä kamala kohdunulkoisen pelko :arghh:

En tiedä odotanko ar-ultraa kauhulla vai innolla.
Neuvolan mukaan nyt 6+1.
Todellisuudessa varmaan 5+5
 
Mulla on joko mahatauti tai kamala migreenikohtaus eilen illalla. Voiko näillä viikoilla olla näin rajua pahoinvointia jo? Migreeniä oli myös kyllä edellisessä raskaudessa mutta ei vielä tässä vaiheessa...
 
Mulla on joko mahatauti tai kamala migreenikohtaus eilen illalla. Voiko näillä viikoilla olla näin rajua pahoinvointia jo? Migreeniä oli myös kyllä edellisessä raskaudessa mutta ei vielä tässä vaiheessa...
Millä viikoilla olitkaan? :)
 
Toivottavasti tää nyt ei oo tätä seuraavaa paria kuukautta :eek: huhhuh.. aiemmissa ei kyllä ollut mitään tällaista mut onhan se jokainen raskaus oma lukunsa.
 
Mä olen kyllä niin peloissani tuulimunasta ja kohdunulkoisesta. Vähäiset oireet pelottaa, vaikka voivat toki olla vielä edessäpäin.

Ei mitään nippailuja kohdussa..öisin jos rakko täynnä, niin ehkä vähän jomottaa.
Välillä vasemmalla puolella (ehkä munasarjan kohdalla) jotain jomotusta.. myös vasemmalle alaselkää pistää välillä. Tästä kamala kohdunulkoisen pelko :arghh:

En tiedä odotanko ar-ultraa kauhulla vai innolla.
Neuvolan mukaan nyt 6+1.
Todellisuudessa varmaan 5+5

Sama tilanne täällä. Kuinka kauan sulla on edellisestä raskaudesta? Mä oo miettinyt että jos tämä nippailuiden ja repäisykipujen puute johtuu siitä että edellisestä raskaudesta on vain reilu vuosi. Kohtu olis jo valmiiks venähtänyt.
 
Sama tilanne täällä. Kuinka kauan sulla on edellisestä raskaudesta? Mä oo miettinyt että jos tämä nippailuiden ja repäisykipujen puute johtuu siitä että edellisestä raskaudesta on vain reilu vuosi. Kohtu olis jo valmiiks venähtänyt.
Mulla on edellisestä kohta jo kaksi vuotta. Ja oli kemiallinen raskaus tossa helmikuussa.

Eipä se kai auta kuin koittaa uskoa kaiken olevan hyvin :smiley-angelic001
 
Täälläkin aika vähän mitään kohtukipuja ollut, selkeitä repäisukipuja kun kroppaa suoristaa. Mut voi olla et tää pahoinvointi on niin ajatuksia vievää, et lievemmät kivut ei sit tuntuisikaan?

Esikoisen raskaus siis LÄHES OIREETON eli kyllä oireettomanakin voi saada maailman ihanimman pienen maailmaan. :)

Rv 6+ jotain (ehkä). Oispa jo tiistai ja ar-ultra nii sais viikot ja ajatukset vähän kasaan.
 
Mulla on edellisestä kohta jo kaksi vuotta. Ja oli kemiallinen raskaus tossa helmikuussa.

Eipä se kai auta kuin koittaa uskoa kaiken olevan hyvin :smiley-angelic001

Ei kaks vuotta niin paljon ole! Mä oon hädintuskin palautunut edellisestä tässä ajassa :joyful:. Siispä raskaana kunnes toisin todistetaan :).
 
Jostain syystä mulla on menny toisinpäin, ekassa raskaudessa 2015-2016 ei ollut masutuntemuksia nimeksikään, selvisin aivan kokonaan ilman liitoskipujakin, ja nyt on ollu niitä nipistelyjä ja menkkajomoja melkeen joka päivä.. Outoa!

Nyt rv 7+5 ja neljäs lähes pahoinvoinniton aamu, en voi uskoa että tää ois nyt oikeesti lopullisesti helpottanu? En siis oo oksentanu kertaakaan mutta vielä viikko sitten oli aivan kamalaa oksennusta vastaan taistelua eikä mihinkään halunnu kotoa poistua.. Tää on just tätä, ensin odottaa et se etominen loppuu ja sit ku loppuu niin kaipaa sitä selvää oireitta :grin
 
Meillä 2 kissaa ja laitoin kiusallani isännän siivoamaan hiekka astiat. Ja sitä se tekee vieläkin. Tuo nuorempi kolli on vähän "päästään vialla" mutta oppi tavoille kun esikoinen syntyi. Olikin oikea masun lämmittäjä ja pärisi vain kun vauva mahan läpi potkiskeli. Nyt taapero iässä on muutamia kahnauksia tullut. Kissa ensin varoittaa läpsäisyllä ja jos taapero ei usko (puupää niinkuin isäntä) saa vähän kynsistä. Narttua saa vanuttaa mielinmäärin :cat:
 
Nyt olen aika varma ettei mahassani ole enää ketään :crybaby2aamulla menin vessaan niin kolme isoa hyytymää veren kera lorahti pönttöön. Eipä oikein pysty enää uskoa siihen että olisi hematoomasta johtuvaa. Klo 13 on polille aika ja katsotaan tilanne. Olen kyllä nyt varautunut siihen ettei mitään elävää enää löydy :crybaby2
 
Nyt olen aika varma ettei mahassani ole enää ketään :crybaby2aamulla menin vessaan niin kolme isoa hyytymää veren kera lorahti pönttöön. Eipä oikein pysty enää uskoa siihen että olisi hematoomasta johtuvaa. Klo 13 on polille aika ja katsotaan tilanne. Olen kyllä nyt varautunut siihen ettei mitään elävää enää löydy :crybaby2

Mikähän siellä on tilanne.. jännitetään täällä sun kanssa :Heartred
 
Nyt olen aika varma ettei mahassani ole enää ketään :crybaby2aamulla menin vessaan niin kolme isoa hyytymää veren kera lorahti pönttöön. Eipä oikein pysty enää uskoa siihen että olisi hematoomasta johtuvaa. Klo 13 on polille aika ja katsotaan tilanne. Olen kyllä nyt varautunut siihen ettei mitään elävää enää löydy :crybaby2

Voi ei :sad001 Vieläkö oot siellä vastaanotolla, tilanteeseen on varmaan saatu jo varmuus..?
 
No niin eli ei ole enää elävää vauvaa sain tyhjennyslääkkeet ja nyt kotiin menossa. Kiitos kaikille :Heartred nyt toivotaan Uutta raskautta
 
Kävin tänään ultrassa, viikkoja pitäisi olla 6+0 oviksen mukaan, näkyi raskausontelo ja ruskuaispussi mutta ei vielä sikiötä? Onkohan se mahdollista että se olisi normaalia ettei vielä näy... Vai olisiko se sitten tuulimuna. 2 viikon päästä tarkistus..
 
Takaisin
Top