Parisuhde valivali

Meillä kans on syventynyt rakkaus vauvan myötä! On se niin ihana katsoa kun mies tulee töistä ja ottaa pojan sylii ja käskee minun viettää omaa laatuaikaa. Näin hän tekee joka päivä. Hän viettää joka sekunnin pojan kanssa mitä on kotona eikä anna minun hoitaa iltasin ollenkaan :) Siitä olen tyyvyäinen! *Mutta pitäähän sitä valittaakin jotain eli miehelläni on ollut kesälomaa jo 2 viikkoa, mutta silti menee töihin[:@] sanoo vain, että tarvitaan rahaa jne. ymmärrän kyllä et rahatilanne on nyt heikko kun minä en ole töissä ja kulut ovat vaan nousseet. Mut eikö vois joskus olla lomallakin sillä sen hän on ansainnut. No mutta kohta lähetään viikok mökille niin saadaan olla kaikki lomalla.

Meillä muuten autto paljon kun siirrettiin poika pinnasänkyyn nukkumaan meidän väkistä pois niin tulee jaettua läheisyyttä enempi ja on se ihan käpertyä toisen kainaloon iltasin!
 
ohhoh, kukaan ei oo melkein kuukauteen valittanu??! No kai se täytyy sitten [:D]

Juttelin miehen kaverin kanssa mitä hän oli ostanut omalle tyttöystävälleen synttärilahjaksi. Mieheni tuli siihen kuuloetäisyydelle ja sanoin ettei hän osta mulle lahjoja juurikaan. Mies kommentoi tähän että kun ei kuulemma osaa ostaa. Minä tein hälle sit seuraavana päivänä listan mitä haluan lahjaks. Voiko olla helpompaa kun lukea paperilta, ei voi ainakaan väittää ettei tiedä mitä ostaa. No lätkäsin listan miehelle käteen ja hän luki kaks ensimmäistä ja sano ettei halua lukea sitä loppuun. WTF????? Haluu yrittää keksiä ite. Ja miehetkö ei sitten oo vaikeita

Lisäks musta on tuntunu että vauvan tulo teki minusta perheen kolmannen pyörän. Otin asiaa esille niin mies tokas ettei halua laittaa meitä tärkeysjärjestykseen. Sanoi että sinä olet äiti ja minä olen isä. Minä sanoin että joo ja sinä olet minun avopuoliso ja minä olen sinun. Lopulta se pääty siihen, että sanoin että haluaisin olla taas ykkönen ja mies toisti lauseeni muttei sanonut enempää eikä vähempää.
Onhan se toki hienoa, että hän rakastaa tytärtään mutta oli kai meillä parisuhdekkin olemassa [8|]
 
Onnittelut mohomaha. Meillä ex-mies sanoi synnärillä kotiin ajaessamme, että no niin, nyt ollaankin sitten isä ja äiti seuraavat 18 vuotta. Ja sitä todella ollaan, parisuhde meillä unohdettiin ihan täysin eikä ihme ole, että nykyään tuo mies kulkee nimimerkillä ex, vaikka aivan loistava isä onkin.

näin jälkeenpäin kun ajattelee, niin tilanteen olis varmaan pelastanut se, että me oltais laitettu lapset esim kerran kuussa hoitoon, ja oltu ihan vaan kahdestaan. No ei laitettu, olivat kerran vuodessa..

No en kyllä sinänsä valita, meillä suhde oli muutenkin todella myrskyisä. Siis riidat oli todella pahoja, koska kumpikaan ei halunnut luovuttaa ja kumpikin todella voimakkaita mielipiteissään jne. Sellainen perinteinen tuli-tuli -suhde. Tää toinen on ihanan rauhallinen, mä tykkään. On ihanan tasapainoinen olo, eikä oikeasti ole juuri mitään mistä valittaa. No tietysti tuo voisi maitotölkin laittaa roskiin ja tölkit viedä kaappiin jne jne jne. Mutta noi on oikeesti ihan pikkujuttuja.
 
[>:] on sekin kun pitää omalle tyttärelleen jo olla mustasukkanenkin [>:]
Täytyy kyllä tota kahdenkeskistä aikaa järjestää, ollaan me kyl niin tehtykkin. Mutta kyllä se tympäsee jos tää alkaa olee ihan jokapäiväsessä mukana, että äiti ei saa huomioo kun lapsi saa miehen kokonaan.
Silläkin ois kiva jos mies ois sen mun lahjalistan tutkinu ja alkanu toteuttaa nii jotenki huomiois muaki [8|] Kattellaan ny...
 
Meillä homma jatkuu samaa rataa... [:(]

Mies tulee myöhään kotiin töistä. Oon niin paljon yksin...
Viikonloppuisinkin on käynyt töissä. Viime viikonloppu oli aikamoinen mykkäkoulu. Sitten juteltiin su-ma välinen yö.
Mä en vain tahdo enää tällaista jaksaa... Lauantainakin kävin kaksin tytön kanssa tutustumassa vauvauintiin (ei saatu mennä vielä altaaseen muiden kans, ku pitää olla 3kk täynnä)

Maanantaina sain lahjaksi sitten aika hulppean sormuksen (mä jo säikähdin, että oli kihlasormus, mut ei se sitten ollutkaan [:D])

Harmittaa miehen puolesta se, että sillä menee tytön kasvaminen ohi. Tyttö on joko nukkumassa tai sitten iltakätinä päällä kun hän tulee töistä.
 
Joo jos mäkin valittaisin vähän taas... itse asiassa tässä joku päivä just mietin että eikö kukaan enää valita tähän ketjuun mitään...[:D]

No, anyway, tänään tuli yksi hyvä ystävä kyläilemään, ja mies tuli kotiin suunnilleen samaan aikaan kuin tämä ystävä. Ja olin aiemmin sanonut miehelle, että hän voisi hyvin lähteä omiin juttuihinsa kun kerran mulle tulee kaveri. No, mitä vielä, mies oli ostanut uuden teeveen ja sitä asensi lähestulkoon koko ajan kun ystävä oli kylässä, eikä saatu edes rauhassa sitten jutella "tyttöjen juttuja". Ja kun ystäväni oli jo muutaman tunnin ollut ja pian tekemässä lähtöä, sai mies puhelun kaveriltaan ja oli että niin joo, mähän saan nyt lähteä. Ja siinä hän sitten lähti omille menoilleen sekunti sen jälkeen kun ystävänikin oli jo lähtenyt. Eli siis lopputulos: miehellä oli omaa aikaa se aika kun mulla oli kaveri, ja sitten vielä näköjään loppuiltakin. Jep.
 
Ei voi alkaa kaikkee avautuu, siihen menis pari sivua [:D] mutta jäi toi mohomahan juttu noista lahjoista kummittelemaan mielessä... Mulla sattuu olemaan mies joka ei usko romantiikkaan. Siis sellaiseen mitä naiset kaipaa, hänen mielestä se on kliseistä teeveestä opittua höttöä ja romantiikka pitäs osottaa muilla, "luovilla" tavoilla [8|] käytännössä siis ei oikein mitenkään. Koko yhdessäolon aikana(ollaan kyllä oltu yhessä vasta puoltoista vuotta) oon saanut tasan kaksi lahjaa; synttäri- ja joululahjan. Vauvan synnyttyä oli itellä vaikeuksia sulattaa sitä etten saanu mitään tunnustusta, en kyllä saanu raskausaikanakaan mitään sympatiaa, tai ymmärrystä siihen että naisena joutuu kuitenkin luopumaan aika paljosta kun esikoista tehdään... En voi kyllä valittaa siitä etteikö olisi mies ihan paras iskä. Vähän kallistuu kans sen puolelle että vauva saa aamulla ensimmäisenä huomion ja pusun [;)] sinänsä valitsen kyllä mieluummin ne ongelmat meidän keskinäiseen suhteeseen eikä isän ja lapsen suhteeseen. Ja koitan ettiä sen romantiikan ja välittämisen vaikka väkisin, helpotti kun tajusin esim sellaisen että ei tuo noin laittais ja sisustais kotia jos se yksin elelis, että sen romantiikka voi olla sitä että se haluaa että me voidaan yhes laittaa ja funtsia juttuja kotiin jotta kummatkin viihdytään [:)] Äippäloma on kyllä haastavaa kun on kuitenkin lähes kaiken aikaa vaan vauvan kanssa, meillä onneks on vaan perusduunari-mies, että joskus on ees kotona. Oma isäni matkusti aina aivan hirveenä ja äiti on useesti sanonu että kyllä hän melkeen yksinhuoltajana sai olla... [8|]
 
Meillä sanotaan päivittäin rakastavansa (ja ikävöimistä työpäivän aikana) ja joku pieni kohteliaisuus mikä useimmiten kuulostaa tältä: mmm mikä perse [:D]
Joululahjoja tuo kyllä on ostanut, mutta mikä synttärilahja? No tietysti mun synttärit on niin lähellä lapsen synnyttyä ja sain tuolloin lahjaksi kalevakorun. Mutta en kyllä saanut viime vuonnakaan synttärilahjaa. En mä oikein itekkää tie miks mä tässä ruikutan, mutta olis se nyt kiva saada enemmänkin kun kerran vuodessa lahjoja. Oon pyytäny kesästä asti, että kun syksy tulee nii haluan lämpimän fleece aamutakin ja nyt oon siitä muistuttanu mut kai se on sit prkl ite mennä sekin ostaa. Miks mä sit ostan aina miehelle kalliit hienot lahjat ja pientä muistamista osotan muutenkin? Tuntuis pahalta jättää ostamatta.

Tehtiin miehen kans eilen diili [:D] Se on tossa pari viikkoo kärkkyny millon uskaltais avata uuden xboxin pelin paketista niin eilen sanoin sille että saat pelata salkkareihin asti jos tiskaat paistinpannun, viet roskat ja haet postin. Johan tuli vipinää kinttuihin [:D][:D] Sai tuo kaks tuntia pelata rauhassa ja täytti lisäks astianpesukoneen likasilla [:)]
Kyllähän se siis kotihommia muutenkin tekee, mutta sanoinpahan ehdot että pelaa sit kans hyvällä omallatunnolla [:D][:D]
 
kuulostaa taas yheltä esimerkiltä siitä, että miehet on ikuisia lapsia [:D][:D] parhaiten toimii kun käytetään näitä klassisia kasvatusmetodeja; kiristystä, uhkailua ja lahjontaa. Mä oon saanu usein kuulla että pitää käskeä toista [:-] ja mä siihen että kyllä nyt aikusen pitäs "mamman" käskemättäki tietää mitä "pitää" ja "saa" tehdä. Niin muuten huvitti ku mies tuli aamulla duunista ja sano et he oli jutellu töis täst romantiikka-jutuista. Lopputulema oli että ne ei vaan tajuu miks naiset haluu kukkia yms, se on niin klisee blaa blaa [&:] no, ois se tylsää jos sukupuolet ihan täysin toisiaan hiffais. mut tajuisivat ees sen et ku nainen saa joskus lahjoja(ees 1 vuodessa synttäri- ja joululahjan lisäks) niin elämä ois kaikilla helpompaa [;)]
 
Mä voisin kans tänne sitte ajan kanssa avautua...


mutta nyt vain nopeaa, kun vielä ehtii; oon huomannu, että kun meillä ei ole kahdenkeskeistä aikaa juuri ollenkaan
ollut, siis sillätavalla, että oltais menty johonkin kahdestaan, tai että Turo-Eemil olis hoidossa ja oltaisiin ihan vaan kotona kahdestaan,
niin meillä on päivittäin jumalattoman suuria riitoja. Aina tuntuu yhtäpahalta ja itkua tulee.
Onhan meillä toki silloin akksin keskeistä aikaa, kun poika nukkuu yö unilla tai päiväunilla, mutta se aika menee yleensä
siihen, että siivoaa päivän jäljet, laittaa pyykit ja sitte haluaa hetken vain istua ja olla kunnes kello on taas niin paljon, että Turo-Eemil
pian herää tai on pakko ite mennä nukkumaan, että saa edes jonkun aikaa nukkua....


Ja meillä toinen suuri riidan aiheuttaja on työt !!!!
mun miehellä on vuorotellen aamuviikko ja sitten iltaviikkko. Aamuviikkoisin on mies niin väsyksissä, kun menee
kuudeksi töihin ja pääsee kahdelta, että nukkuukin sitten loppu päivän kun kotiin tulee tai muuten vaan jämähtää sohvalle. Jolloin mä sen viikon yksin hoidan Turo-Eemiliä, laitan nukkumaan yms. Eikä poika paljon isäänsä näe, kun toinen vaan nukkuu!!!
Iltaviikkoina mies menee kahdeksi töihin ja pääsee illalla kymmeneltä; ja tällöin nukkuu aamuisin pitkään jolloin poika ei näe isäänsä ja kun töistä pääsee, niin poika onkin jo yöunilla.... Tämä saatanan kierre mua raivostuttaa niin jumalattoman lujaa !
Mä ymmärrän,että on poikki on töissä; mutta mä teen 24 tuntisia vuoroja täälä kotona ja tällä hetkellä mä oon myös kipeänä ja silti hoidan kodin, pyykit, ruuat, koirat ja pojan! Ja mä en saa olla väsyksissä! Ja mä en saa nukkua päivisin koska mun pitää jaksaa olla se duraselpupu joka pitää tätä kaikkea kasassa!

Tälläkin viikolla, olisko ollu joskus alkuviikosta kun taas vaihteeksi riideltiin, niin mies sanoi mulle, että mitä mä siinä nipotan jos toinen haluaa nukkua, että se mulla vähän eri asia kun mä olen äitiyslomalla niin silloin mun kuuluukin hoitaa kaikki ja en mä ole väsyksissä, kun saa vaan kotona olla! Voitte vaan kuvitella kuinka mä tuosta kommentista räjähdin.... Tällästä meillä on oikeestaan joka päivä. En edes muista sellasta päivää koska ei oltais riidelty....[:@][&:]

Tästä tilanteesta kun ei nauti enään kukaan....
 
[:o] tsemppiä Jenni. Meil on kans toi rytmi et mies tekee joko yö-tai iltavuoroviikon ja sit päivävuoroviikon mut meil se ei oo hirveesti haitannu. Meit kumpaaki huolettaa kyllä se vaihe ku nappula menee hoitoon, siin vaiheessa noi vuorotyöt voi välil meinata sitä ettei isä nää poikaa koko viikkona. Tuntuu et on enemmänki poikkeus säännöissä jos jollain on mies joka osallistuu vauvan hoitoon töitten lisäks... Meil ei vaan oikeen mies ehi jos haluaiski ja varsinkin ku imetän niin se on usein vähä mitä se voi jeesata.

Mulla on vieläki suurin väsyn aihe noi heikosti nukutut yöt ja oon myös siks antanu itelle anteeks paljon täs kodin ylläpitämises. Siis pitää oikeesti olla itelle armollinen! ei se maailma kaadu vaikka ei pidä kotia yllä täydellisesti. Ku "äitiysloma" on kuitenki aika kaukana lomasta! [:D]

ai mitkä kahenkeskiset hetket? täällä kateellisena lueskellu ku toiset käy risteilyil tai hotelleis tms. tai ees muuten saa kahenkeskistä aikaa miehen kans... no, oon suunnitellu et tän kuun lopussa pyyän lapsenlikan pariks tunniks et päästään yhes ulos syömään...sitä ootellessa....
 
Meillä tehdään myös vuorotöitä. Yövuoro ei ole lainkaan paha, kun se on meille muutenkin se normi rytmi. Aamuvuoro taitaa olla silleen se pahin, kun molemmat tykätään aamuisin nukkua. Ollaan kyllä ratkastu tuo ongelma sillä, että mikäli tuo mies on oikeen väsynyt, painutaan kaikki nukkumaan sillon, kun tuo pääsee töistä. Tai sitten laitan Marikan isänsä viereen nukkumaan ja itse painun koneelle nauttimaan omasta laatuajastani [:D] Tyttö siinä herättää isänsä jonkin ajan kuluttua.. Ja jos miehellä tuntuu herääminen vaikeelta, houkuttelen kahvilla tms. Meillä toimii [:)]
Ja Jenni, tosta että sun tarvii hoitaa kaikki kun oot äitiyslomalla. No periaatteessa oon miehes kanssa samalla kannalla. Mutta jos se tarkottaa sitä, että sä hoidat 24/7 teidän poikaa, niin ei se niin mene. Eihän sun mieheskään ole töissä 24/7. Helkutin hyvä muistuttaja siitä, kuinka kivaa ja helppoo se kotiäitiys on, on laittaa ne miehet päiväks oikeesti sinne kotiin. Tietysti paras aika tähän on viikonloppu, jollon miehes on vapaalla, eikä voi oikeesti perustella sillä että "hei, mä käyn töissä, mulla pitää olla vapaata" koska olethan säkin "töissä" koko viikon, sullakin pitäisi siis olla. Painukaa naiset pois sieltä himasta, jonnekin, ihan sama. Vaikka kaverin nurkkiin muutamaks tunniks kahville. Ja pidätte huolen, että siel himassa täytyy sit pestä koneellinen pyykkiä, ripustaa ne kuivumaan ja tiskata vaik astiat. Se että ne istuttaa sen muksun siihen sitteriin puolen metrin päästä itsestään ja alkaavat tahkoomaan pleikkaa/tietokonetta/xboxia/tms. seuraavaks 6ks tunniks, ei riitä. Ja syöttämisenkin hoitavat niin, että laittavat tyynyn siihen muksun eteen ja tuttipullon siihen.. ja peli jatkuu.. [:D]
 
Jenni90 mä ymmärrän sun miestäs noissa aamuvuoroissa kyl hiton hyvin, koska ite olin samanlainen. Se oli mulle niin pirun rankkaa herätä aikasin, että usein tuli nukuttua pitkät päiväunet ennen yöunia. Mut tietysti mulla ei ollu vauvaa sillon, että jos ois niin en kyl nukkuis. Ehkä sillon ei ollu vaan parempaaka tekemistä [:D]
Mut jos tohon vetoo, että "sä oot vaan koko ajan kotona" niin vois sitä muistuttaa että sä et saa sunnuntai- päivisin ollenkaa rahaa joten se kuuluu olla sun vapaa päivä. Jos se auttais ymmärtämään asian pointin, ettei se äitiysloma tarkota sitä 24/7 pojan kanssa.

Minä oon miehelle sanonu, että hän saa huolehtia sit omat vaatteet narulta, minä en niitä viikkaa. Jossei ne oo hävinny ku tarvis uusia ripustaa nii teen niistä yhden ison kasan sen puolelle sänkyä. Pesukoneeseen ne kyllä suostun sullomaan ja peseehän tuo itekki kyl välillä pyykkiä. Meillä kotityöt huolehtii pyykinpesukone ja astianpesukone. Imurointi ja moppaus sitten joskus kun näyttää siltä ja sekin jaetaan että toinen edellä ja toinen tulee perässä. Ostin tollasen pölyhuiskan millä pystyy nopeesti vetelee pölyt ja sillä on kyl ihan kivakin huhkia [8D] Pölyt kuuluu mulle ja kylppäri/vessa sitten miehen vastuulla. Toimii kyllä meillä. Sillon siivotaan kun oma vastuualue alkaa käymää omatunnolle [:D]
 
No jos nyt minäki tänne kirjottaisin[:D] Meilläkin sama juttu, tuntuu että mä teen kaiken kotityön ja kyllä täälläkin siitä melkeinpä päivittäin riidellään MUTTA toisaalta, ymmärrän miestä kyllä hyvin ja loppujen lopuks, eihän se kotitöiden tekeminen edes ole niin raskasta kuin mitä ehkä miehelle annan ymmärtää. Miehellä on paska työ (siis omasta mielestään), tyhmä työaika 9-17 (ja matkoihin vielä melkein tunti) ja ymmärrän kyllä että väsyttää ja ärsyttää työpäivän päätteeks. Voin sanoa että jos mä olisin töissä niin en varmana ittekkään tekis sen lisäks paljoa kotihommia enää töiden päälle. Mä oon kumminkin koko päivän kotona ja mulla on aikaa. Pyykkiä pesen pari kertaa viikossa, valitan siitäkin vaikka ihan turhaahan se on. Eihän siinä oikeasti mene edes kun joku 10min päivästä kun viskaa ne pyykit koneeseen ja sitten ripustaa. Imuroin ja luuttuan kerran pari viikossa eikä siinäkään mene kuin tunti. Päivittäisissä tiskeissä vartti tai puoltuntia. Vauva nukkuu päivisin aika paljon (toki on myös päiviä jolloin ei nuku) ja viihtyy yksinäänkin hyvin puuhamatolla, sohvalla, peiton päällä ja vaikka missä niin tavallaanhan mä valitan miehelle ihan turhaan!! Eri asia tietty jos ois muitakin lapsia ja iso perhe jne, mutta kun on vain tämä yksi pieni. Ei niissä kotihommissa edes siis mene loppujen lopuks kamalasti aikaa viikossa. Ehkä se vaan tympii kun aina joutuu yksin tekemään "kaiken", mutta mies on sentään se joka käy siellä töissä ja tuo sitä rahaa perheelle kun mulla ne tulot ei tällähetkellä mitään suuria ole. Ja muutenkin hoitaa pientä iltaisin jne. Viikonloppuisin menee aina porukoilleen laittamaan toista autoaan mikä on hänelle niinkuin harrastus ja mä oon kotona ja tietty tulee taas riitaa kun mä oon aina kotona hoitamassa vauvaa jne. Vaikka oikeestihan se on mun vika, mitäs jään kotiin jne[:D] Voisinhan antaa pienen mukaan anopin hoitoon jolloin saisin omaa aikaa tai itse lähteä mukaan maalle samoilemaan. Jotenkin sitä automaattisesti vaan valittaa miehelle kaikesta ja suurentelee asioita vaikka loppujen lopuks on kyllä aivan ehdottomasti maailman paras mies mulle ja isä vauvalle. Ehkä nää hormonit on vielä vaan niin hemmetin sekasin [:D][:D][:D] Mutta toivottavasti edes joku tajus tän mun tekstin tarkotuksen[:D]

Lisäyksenä vielä että en todellakaan aliarvioi vauvanhoidon raskautta, mun hartiat ja niska huutaa tälläkin hetkellä hoosiannaa ja väsyttää ihan pirusti. Mutta mieluummin näin kun niin että kävisin itse töissä. Paljon mukavampaa olla kotona ja hoitaa pientä nyyttiä. Enemmän mä olin aina rasittunu työpäivän jälkeen kuin nyt.
 
Meillä mennään toistepäin. Mies on kotona hoitamassa Lucaa kun minä olen koulussa. Kun tulen kotiin lähtee miekkonen töihin. Kuulostaa ehkä oudolta, mutta haluan käydä kouluni loppuun. Mies ei kylläkään siivoa kotona ollessaan. Meillä on lauantaisin siivous päivä ja silloin huhkimme molemmat. Täytyy sanoa, että olen erittäin tyytyväinen mieheeni.

Mutta kerta tämä on valitus sivu niin yhed valituksen aiheen keksin. Yöllä en oikein apua saa sillä mies ei herää vaikka seinät kaatuisi ympäriltä niin en jaksa alkaa huutamaan että tarvitsen apua. Yöt on vain jaksettava ja herättävä aamulla kouluun ja yrittää olla skarppina tunneilla. On se silti ihana tulla kotiin kun molempia on ollut kova ikävä. Silloin yleinsa mennään Lucan kanssa ottamaan päikkärit ja miekkonen saa pelata [:)]
 
jann, täällä myös mies nukkuu vaikka pommi tippuis päähän ja se ärsyttää joskus toooooosi paljon [:@] tosin ollaan kyllä sovittu yhteistuumin, että mä herään yöllä pojan syöttämään kun mulla ei oo herätystä klo 4/5.
 
Tässä taannoin, kun koira alkoi paskantaa keskellä yötä lattioille, oli pakko herättää ukko olemaan pojan kanssa kun itse lähdin elukan kanssa ulos. Mies heräs tosi äkäisenä, muttei aamulla muistanut mitään, ei edes sitä että kämppä haisi aivan karseelle... Ja mulla on joka aamu ma-pe herätys klo. 7 kun pitää laittaa koululaisille aamiaiset ja katsoa vähän että hommat sujuu. Vaikka olis ollut minkälainen yö tahansa, niin seiskalta on noustava.  Mutta jotenkin oon tähän niin tottunut, että toimin aamuisin kuin robotti, vuosia ollut jo tuo rytmi mulla.
 
hahaha.. meillä nuo vanhemmat monta kertaa herättää mut. Reput pakataan illalla valmiiksi, vaatteet katsotaan valmiiksi seuraavaan päivään ja kännykät herättämään. Aamulla nuo itse tekevät aamupalat ja herättävät mut, jos tulee jotain ongelmaa tai viimeistään siinä vaiheessa kun lähtevät, eli siis meillä mutsi herää siinä jossain 9-10 aikaan.. [:D][:D]
No meillä on muutenkin laiska mutsi, joten muksut on todella omatoimisia olleet jo pienestä pitäen. Mä tykkään [:D]
 
No niin, pakko taas tulla tänne avautumaan... oli just puhetta niistä kipeistä miehistä, niin voi vittu että osaa tosiaan taas ärsyttää!!!!! [:@][:@][:@][:@]
Mies on "ihan kauheessa flunssassa" (eli siis pikkunuhassa... [;)]) ja tekee tuossa kuolemaa tottakai! Mitään ei voi tehdä ja kokoajan jankuttaa kun on niin huonona, yrittää passuuttaa mua jatkuvasti [:@] Mulla sit meni pinna ihan kokonaan (johtuisko nyt näistä raskaushöyryistä?) ja sain raivarin. Yleensä kun oon pahalla tuulella, otan imurin tai rätin käteen ja alan siivoamaan-niin myös tänään. Ja puhdasta tuli [:D] pahin raivo laantui jo, mutta täytyy toivoa, ettei tota kestä montaa päivää...muuten tulee ruumiita!

Pitääpä ens kerralla kipeenä ottaa sama asenne ja ruikuttaa joka hiton sekunti kun oon niin HUONONA... Ai että voi taas ärsyttää... [:@]

Kiitos! Jopas helpotti! [:D]
 
hihii, mulla myös tarttuu käteen tiskiharja, imuri tms kun oikein kiehuu yli [:D][:D] pitäs varmaa vaa kilahtaa useemmin että pysyis kämppä paremmin puhtaana [:D][:D]
 
Takaisin
Top