Painon nousu

Mä oon taas syöny niin paljon herkkuja etten oo uskaltanu viikkoon käydä vaa'assa :D
 
Mää en oo kerenny ennää miettiin painoa mutta ainaki kymppi o poksunu hyvästi rikki :D no maanantaina taas neuvola nii voin päivittää lukemaa ;D mut ootan kyl jo innolla että saa tän eturepun pois ja pääsee tekee normaaleja asioita, kuten kumartelemaan :D nii ja että pääsee tänne sit päivitteleen fitnessklubiin miinuskiloja xD
 
Painon nousu on tasaantunu, viimeks neuvolassa oli tullut vaan 200g/viikko, pari edellistä kertaa on menty melkein 600/g viikko. Herkkuja en oo kyl jättäny rauhaan, mutta kai se on parempi näin :D ..ja ehtiihän sitä vielä lisää tulla
 
Mulla ollut painonnousu yleensä 300-500g/vk paitsi vikassa neuvolassa 700g/vk . Painoa tullut yhteensä melkein 12kg ekasta neuvolasta ja laskettuun aikaan olis 2,5viikkoa että toivottavasti palaa tohon maltillisempaan nousuun, koska oletan sen synnytyksen menevän reippaasti yli lasketusta..
 
Mulla on tullut AINAKIN 15 kiloa jo tässä vaiheessa... 33+5. En tiedä paljon paino on tällä hetkellä, en uskalla nousta vaa'alle kun turvotustakin on reilusti niin tulisi vaan paha mieli :P Hyvä puoli on että kahden viime neuvolakäynnin välissä painonnousu oli "vain" n. 450g/vk...
 
laara, joitakin ylimääräisiä kiloja on ollut ennen raskautta. Mulla ei oo paino edelleenkään noussut mihinkään, mutta eipä nuo tuolla neuvolassa oo siitä huolissaan olleet. Vauva kuitenkin kasvaa hyvin siitä huolimatta, että mulla ei paino nouse. Ihan sama juttu oli esikoisen raskauden kohdallakin.
 
Nyt kävin vaa'assa, grand total +11kg alusta alkaen. Nojaa, ei paha. VAIKKAKIN on varsin hyvin tiedossa että ainakin puolet tuosta on jäätelöä, pullaa ja piirakkaa.
 
Minua vähän harmittaa, että en saanut ihan viimeistä lukemaa ollenkaan, mutta noin 17 kg tuli yhteensä. Saliin onneksi jäi kyllä aika paljon. :) Noin 8 kg tuli ainakin tavaraa pihalle.
 
Takaisin
Top