Painon nousu

Täällä on painoa tullu ekasta neuvolasta sen 12 kiloo, eikä terkka oo sanonu mitää.
 
Mulla on nyt menossa rv 30+4 ja painoa tullut 8kg, ei ole terkka mikään kerta onneksi sanonut mitään. Itteeni vaan vähän hirvittää, kun paino on nyt uudella kymmenyksellä.
 
Täällä paino noussut 11 kiloa ajasta ennen raskautta. Ei ole kukaan kommentoinut painonnousua. Itsekkään en ole siitä huolissani, ainakaan vielä :D
 
Mulla eilen neuvolassa punnittiin ja rv34+0 tullut 8kg.Kahden viikon aikana ei ollut tullut yhtään,vaikka tuntuu,että joudun syömään koko ajan.Radin takia hiilareita tulee rajoitetusti niin se varmaan hillitsee tuota painonnousua.
 
Täällä paino kerkes nousta 5,2kg niin nyt sit jännätään paljonko on lähteny. Kohan nyt nää ihanat turvotukset lähtis. :) :P
 
Toivottavasti ainakin vähän ku oli vähäsen sitä ylipainoo ennen raskautta. :D
Noj, juttelin kerran kirjastotädin kanssa, kaksostaaperoiden äiti. Sanoi että kun lapset lähti kävelemään, hän oli varma että hänellä on syöpä! ku laihtui silmissä. Lääkäri sanoi että olisko syy kuitenkin noiden lasten perässä juoksemisessa :D Sehän se :wink
 
Tänään oli neuvola ja kesästä tullu 19kg it tee ressaa tää paino mutta onneks neuvolatäti sano että ei haittaa kun kyllä se siitä lähtee laskemaan synnytyksen jälkeen:-)
 
Täällähän porukka on saavuttanut minua kovaa vauhtia, vaikka mulla oli hurja alkukiri! :p Nyt rv 33+6 tullut 12 kg. Näyttää hidastuneen viimeaikoina tämä painonnousu. Tuntuu ettei mahdu masuun enää niin paljon kerralla ruokaa ja jotenkin maha lämmittää jo sen verran, että tekee mieli syödä enempi salaatteja ja hedelmiä ja juoda paljon. Uskon kyllä että se mun neuvolatädin suosittelema 15 kg kuitenkin tässä ehtii yhteensä tulla, varsinkin kun mut on nyt määrätty lepoon, niin kulutus on minimaalinen ja aikaa miettiä mm. ruokaa on liiaksi.
 
Rv 34 ja painoa tullu 11kg. Ylimääräistä ennen raskautta on 10-20kg mut oon tyytyväinen tuohon mitä nyt tullu. Aiemmissa kuitenkin tullu enemmän. Turvotuksia ei oo ollenkaa.
 
Onko sulla Sadetar sitten ollut ylimääräistä jo ennen raskautta? Itse oisin nimittäin kyllä huolissani, jos mulle ei painoa olisi tullut. Silloin kaikki ei olisi kunnossa. Olin ennen raskautumista aika timmissä kunnossa eli siitä se neuvolatädinkin suositus 15 kg tuli. Toki ois se kymppikin mulle riittänyt, mutta tulee mitä tulee. En estele, kun ei kuitenkaan näytä kertyvän kun lähinnä mahaan ja tisseihin. Nykyisestäkin 12 kg:sta taitaa osa olla turvotusta, ainakin sormet alkaa pian muistuttaa nakkeja :D
 
Apua, mä en käsitä..mulle on nyt tullut 2 viikossa 2kg lisää :eek: :sad015 nyt kyllä tekis mieli aloittaa joku dieetti saman tein.. ahdistaa kun paino noussut tuonne seuraavalle kymmenykselle....
viikkoja vasta se 30 ja paino noussut jo sen 10kg...
ei kai auta muu kuin kärvistellä vielä kesään asti.. toivottavasti ei enää hirveästi paino nousis :sad001
 
Mulla viikkoja nyt 35 ja ekasta neuvolasta tullut 10kg. Lähtöpaino oli normaali BMI:n ylärajoilla, enkä ole saanut mitään sanomista neuvolassa. Onneksi, koska itteäni ahdistaa tää jo ihan tarpeeksi.
 
Mulla kans yllätti et 10kg täys vaik viikkoja vasta 32. Ja oon liikkunu ihan älyttömästi, et ylimäärästä ei oo kyllä tullu mihinkään. Et ei sillai huoleta, turvotustaki oli pikkusen silloin ku punnittiin. Mulla oli siis alussa bmi jotaa 20-21(?), et ihan norminousulla mennään vielä, en vaan tajuu miten tää pötsi voi painaa 10kg:D ei ihme jos meinaa käydä selän päälle! ahdistaa toi seuraavan kympin lähestyminen, sen alle ei taida jäädä mitenkään...
 
Tulin nyt neuvolasta. Painoa tullut kesästä 21 kg, ekasta neuvolasta 19kg. Syönyt oon mielestäni aika terveellisesti, toki välillä herkutellut. Neuvolatäti sano että oon kyllä niin turvoksissa mutta kaikki arvot hyviä. Mä oon kyllä ihan oikeesti niin nestettä täynnä:-(
 
etelänsatakieli mulla sama juttu, nestettä on älyttömästi ja joka kerta neuvolassa sanovat samaa kun het aamusta asti sormet on kunnon makkarat. Paino ei oo nyt muuttunu suuntaan tai toiseen viime viikosta, mutta raskauden aikana tullu suunnilleen 15kg, nyt rv 35+5.
 
Takaisin
Top