Oulun seudun odottajat

Sadepilvi: Kyllä se mun hoitsu ainakin sanoi että voi tulla kaikkiin yksinkin, voihan siellä tarttua tarpeellista tietoa mukaan. Tosin sen mitä olen kuullut niin....no, ei kaikki taida olla niin tarpeellista [;)]. Kellonaika on yleensä kai kaikissa sama, ainakin niillä kellä tiedän olleen nyt syksyllä mutta voihan niitä olla enemmänkin. 
 
Citronellan kysymys oli mennyt multa ihan ohi... Eli perhevalmennuksesta kyse, 4 kertaa ennen syntymää ja yksi kerta sitten jälkeen. Neuvolasta antoivat ohjelman ja aikataulun, kai ne sinullekin antaa? Yksin tai yhdessä voi mennä [:)].
 
Sadepilvi Meillä kaijonharjun neuvolassa alkoi viime torstaina p.valmennukset on joka torstai ja klo. 16.30 alkaen. Kannattaa kysästä pääsisitkö toiseen ryhmään, jos sun mieskin pääsisi mukaan.







 
Kiitokset seurasta, mukava nähdä muita samankokoisia [:)]. Me jäätiinkin Wiin kanssa vielä yli tunniksi rupattelemaan kun muut läksi [:D]
 
Kiitokset kahviseurasta[:)] Oli mukava nähdä muitakin tulevia äitejä[:)][:)]






 
Kävin tänään äippäjoogassa, mut eipä menny niinku strömsössä. Oisko verenpaineet sit heittäny häränpyllyä kun meinasin oksentaa ja pyörtyä sinne tunnille. Himaan kun pääsin niin oli aivan hirvee olo [:'(]. Pelästyin aika paljon, mutta nyt alkaa olemaan ihan ok olo. Sain syötyä ja oon vaan pötkötelly. Mut en aatellu kuitenkaan viel luovuttaa. Jos ens kerralla menis paremmin :).

Eilen koin muuten tälläsen "tolle tarttee kertoa synnytys- ja raskauskokemuksista kun se on paksuna"-ilmiön. Meillä töissä sijainen jonka nimeä en ees muistanu alko tyhjentämään omia raskaus- ja synnytysmuistojaan mulle [:D]. Nyt sitten tiiän lasten nimistä ja painoista repeämiin ja leikkauksiin aivan kaiken [:D]. Et joo, ymmärrän nyt rozie kun sanoit että ärsyttää ihmisten avautuminen omista kokemuksistaan. Yritin tuollekin sanoa, että en mä oikeen näitä juttuja oo vielä hirveesti aatellu, mutta hän koki tämän tarpeelliseksi [;)].

Lasten äidit on tällä viikolla kommentoinu tosi paljon mun vatsaa. Ovat kai tosta bola-korun käytöstä tajunneet että oon raskaana. Tänään yks hihkas että "hei sulle tulee vauva!" [:D] Meinasin vastata, "oho, enpäs ookaan huomannu!" [;)]

viikonloppua odotteleva Adalmis
 
Heips oulun mamit,
oliko joku teistä menossa Tuiran perhevalmennuksiin ens viikosta alkaen? Me siirrytään varmaankin siihen ryhmään, jotta mieskin pääsee mukaan. Eli rozie, emmepäs siis olekaan samassa valmennuksessa :(

Jokos se Adalmiksen äippäjooga on sujunut paremmin?
 
Sadepilvi: No höh, olispa ollu mukava olla samassa. Mutta ymmärrettävästi haluat ukon mukkaan, niin minäkin haluaisin ja meillä sattuikin erikoisesti niin että mies pääsee kaikkiin; en olis uskonut kun vuorotyöläinen on. Mies ei ollut ihan yhtä innoissaan [;)].

Pitäis jaksaa lähtee kirppiksiä kattelee, ajattelin siellä lastenkirppiksellä piipahtaa ja varmaan siinä vieressä realkirppiksellä kans. Ei vaan millään meinaa saada itteesä liikkeelle kun on noin ankee keli...
 
Hei asun tässä oulun lähistöllä nii ajattelin udella että missä oulussa on hyviä kirppiksiä? Olisko jossain semmosessa paikassa mihin pääsisi autolla lähelle?[:)]
 
Citronella: On niitä [:)]. Paljekirppis on hyvä, autolla pihaan (Paljetiellä, löytyy kyllä googlaamalla, Babystylen ja kodin1:sen väliin tulee) Real-kirppis on limingantullissa prisman takana, samoin autolla pihaan, sitten siinä melkein vieressä on se tenavakirppis jota ajattelin just lähtee itse tutkailemaan ekaa kertaa. Alppilassa on sitten ainakin Alppistore joka on suosittu. 
 
Hei,

Minä olenkin tällä palstalla ihan uusi tuttavuus. Adalmis vinkkasi että täältä löytyy Oululaisia odottajia joilla samoihin aikoihin laskettua aikaa.

Olen siis 30-vuotias vielä toistaiseksi, joulukuussa 31. Odotan toista lastani (la 17.2 ja pitäisi olla tyttö), esikoiseni, tyttö hänkin on 9kk ikäinen. Olin parisuhteessa joka kesti sen 9 vuotta ja nyt sitten ollaan lähdössä eri suuntiin. Kauhein mahdollinen aika vaan milloinkapa ne hankaluudet aikaa katsoisivat. Yleensähän kaikki rysähtää kerralla. ja en sitten tiedä kuinka paljon vaikutusta on väsymyksellä ja kaikella muulla mutta no, tilanne kuitenkin tämä. Eli yksinhuoltaja äiti ja odottaja täällä siis.

Tapaisin teitä muita erittäin mielelläni, jotenkin se on aina tosi kiva kun joku odottaa samaan aikaan, oli sitten yhteisiä oireita tai ei :)

Nyt kuitenkin eka koitetaan osaanko käyttää tätä ja tuleeko viestini teille vai ei..

Sognatore 24+2
 
No hyvä sä sognatore kerkesit jo tännekin ihan omatoimisesti kun minä helmikuisissa kurkistelin ja sulle vastailin [:D] 
 
Sognatore: Tervetuloa mukaan. Me ollaankin varmaan juteltu FB:n puolella siellä Oulun mammajutussa? Liityin viikolla sinne. 
 
Kiitos. Joo, Facebookissa olen ryhmässä Oulun seudun mammat (tai jotain sinne päin) mukana eli sieltä voin ollakin tuttu. Sinnekin olette kaikki tervetulleita jos facebook kiinnostaa. Siellä ei vaan tule kauheesti enää keskusteltua ihan oikeesti odottamisesta ja lapsista vaan on enemmän semmoista yleisluontoista yms. tiedotusjuttuja niin itse tykkään enempi tämmöisestä..

Kävin muuten sunnuntaina zumbaamassa kolmen viikon tauon jälkeen. Pelotti hirveesti mennä, että miten pysyn enää mukana ja kestääkö kunto ja tuleeko maha kipeeksi yms. Mutta mutta, uskokaa tai älkää niin se menikin tosi hienosti. Menen kyllä ens viikollakin. Kyllä mä vlttelin hyppyjä, tein askelluksena ne ja joissain ketkutuksissa oli pakko ottaa vähän iisimmin mutta silti selvisin hengissä :) Ja masuasukki selvis myös!

Täällä Adalmis taisikin käydä äitijoogassa, harrastatteko muut jotain?
 
Moi!:)
Mä ilmottaudun tänne oululaisten odottajien joukkoon.. Kirjoittelin tuonne maalis- ja huhtikuisiinkin kahvitteluseurasta, mutta joku kiva kävi vinkkaamassa tästä ryhmästä eli tulenpa siis tännekkin :)
Laskettu aika on vasta 11.päivä maaliskuuta, eli taidan olla paljonkin jälessä kuin te muut? Kovasti vaan kaipaan juttu- ja kahvitteluseuraa :)
Onko teillä muuten jonkinlaista FB -ryhmää vai täälläkö te keskustelelle tapaamisista ym?

T. Miuma
 
Tervetuloa miuma! Olihan tänne ilmoittautunut helmikuisiakin, ei siis hirveän suurta eroa teidän lasketuissa ajoissa ole :) Sitäpaitti kuhan tässä päästään synnytysten jälkeiseen aikaan niin sittehän on ihan sama onko vauva esim. 3 kk vai 5 kk vanha :)

Tapaamisia on sovittu tuossa Oulun mammamiitingit-ketjussa, pitäiskin se seuraava saada sovittua!

sognatore79: mäki kävin äitiysjoogassa sellasella muutaman vkon kurssilla mutta sen jälkeen on spesiaaliharrastukset jääneet. Kunhan käyn välillä köpöttelemässä kävelyillä niin oon ihan tyytyväinen :) Tuo zumba kiinnostais kovasti kyllä, mutta en varmaan aloita sitä enää tässä vaiheesa, katotaan sit synnytyksen jälkeen kun painonpudotus olisi ajankohtainen [:D] Missä kävit zumbaileen?
 
Ensimmäinen perhevalmennus takana, meillä olikin tosi iso ryhmä, jotain 15 mammaa miehineen [:D]. Jos joku taustailija tai kirjoittelija kuuluu tohon myllyojan tiistain ryhmään niin hihkaise ihmeessä. Suurimmalla osalla oli tosin laskettu aika jo joulukuussa. 
 
Takaisin
Top