Oulun seudun odottajat

Sadepilvi

Puuhakas puhuja
Noniin, laitetaanpas pyörät pyörimään: Kerätäänkö oululaiset odottajat kokoon? Olisi mukava tutustella syksyn aikana naamatusten vaikkapa tulevaa mammalomaa ja kärryttely/shoppailuseuraa ajatellen. Voisi järkätä ekan kahvittelutapaamisen porukalla jossain tässä syksyn aikana. Ilmoitelkaapa, jos olisitte kiinnostuneita, ja ruvetaan miettimään mitä&missä&milloin!

Laitan tän viestin samalla myös ainakin joulukuisiin ja helmikuisiin, kun suht samoissa vaiheissa kuitenkin mennään. Ja ei toki haittaa vaikka sattuisi synnytys tapahtumaan jo aiemminkin :)
 
Mukana!

Voitas ehdotella sopivia ajankohtia (esim. mulle käy hyvin alkuviikkoillat jne) ja paikkoja.

Oulun kahviloista tulee ainakin mieleen Stokkan Vintti. Siellä on tilaa isommallekki jengille.
 
Jep, stokkan vintti on hyvä paikka ja sinnehän mahtuu sitte vaunujenkin kanssa hyvin parveilemaan myöhemmin. 
 
Tuolta Joulukuisista huutelen kun oli sinnekkin tullut kutsua - niin mä kyllä mielellään kans tulisin mukaan, jos vaan aikataulut passaa. Kiva päästä vähän jutteleen samassa tilanteessa olevien kans.
 
pitäskö sopia ekat treffit? Päivämäärähän voisi olla kauaksi niin, että kaikki ehtisivät sopia vapaaksi. Olisiko vaikka kolmen viikon päähän? Tuleeko liian äkkiä? Ja olisiko viikolla vai viikonloppuna?

Mielipiteitä!

Minä olisin viikkoiltojen kannalla. Meillä viikonloput aina yhtä haipakkaa, ku molemmat töissä yleensä läpi viikonlopun.
 
Arki-illat sopii myös mulle yleensä hyvin. Kun monesti viikonloppuisin tuppaa tulemaan kaikenlaista ohjelmaa.

No jos sinne 3 vk päähän heittäisin ehdotukseksi vaikka keskiviikon 1.9.2010 klo 18 Stokkan Vintillä????
 
En voi luvata just tuolle päivälle kyllä mitään varmaa..Mutta yritän parhaani päästä tulemaan..
 
Ilmottaudun mukaan. Siis tänne, en välttämättä miittiin kun en vielä tiedä tuon viikon aikatauluja. [:)]

Samallahan täällä voisi paljastaa asuinseutuja, samassa neuvolassa asioidaan jo ainakin minä ja sadepilvi. (neuvola siis Myllyoja)

Me asustellaan Saarelassa.
 
Kuin myös oulun seudulla (Oulunsalossa) asustellaan. Meillä taisikin rozien kanssa sama L.A:kin olla??! Yritän kovasti ja mielellään päästä vintille, kunhan miehen työvuorot selviävät niin ilmottelen sitten vaikka tätä kautta..
 
Me asutaan vajaan kahden viikon (tai oikeestaa reilun viikon, se tuntuu lyhemältä ajalta) Kuivasrannassa vai -rannalla (en tiiä). Jos ette oo vielä huomannu, odotan muuttoa aika malttamattomasti[:D]. Neuvolana minulla on alusta asti ollut Kaijonharjun neuvola.

Meitä on kuitenkin aika vähän, että saadaan varmaan aikataulut sopuimaan. Jos tuo sovittu päivä ei käy jollekkin, varmaan löydetään uus sopiva.
 
Me asutaan Korvensuoralla ja tosiaan Myllyoja on neuvola.
Wii, eikös se Kaijonharjun neuvola ole ollut nyt remontissa? yksi tuttu ainakin on joutunut käymään Kontinkankaalla sen vuoksi.
Mulla arki-illat muuten yleensä vapaat mutta tiistait on harrastuksen vuoksi monesti (ei aina) varatut.
 
Sadepilvi Kaijonharjun neuvola on/on ollut rempassa ja Kontinkankaalla oon käyny evakkoneuvolassa. Samat tätit tietty. Seuraava neuvola 25.8. on jo siellä oikeissa tiloissa (missähän ne lieneekin???).
 
Onko kukaan ottanut selvää syksyn mammajoogasta? Kesän aikatauluissa näkyi olevan ke(?) klo 11 ja su klo 20 eikä noista kyllä kumpikaan käy. Mut ne oli elokuun loppuun, luulis kyllä pian tulevan syksynkin ajat... 
 
Minä voin kysäistä ohimennessäni siitä syksyn joogan aikatauluista. Mullekaan ei kyllä sunnuntai-ilta klo 20 kuulostaa hirveen houkuttelevalta, vaikka pääsisinkin kyllä. Keväällä sitä oli muistaakseni perjantaisin klo 19.
 
Minä ajattelin yrittää ilmoittautua kansalaisopiston äitiysjoogaan.

http://www.opistopalvelut.fi/oulunkansalaisopisto/opinto-ohjelma/#140_OULU

kurssinumerot 72540 ja 72541

Ilmoittautuminen alkaa huomenna. Jos en nuihin mahu, sitte Teknopalatsille.
 
Kiitos Wii, pitää muistaa ilmottautua tuonne :) Lienee halvempi kuin teknopalatsi? 
 
Se on varmasti halvempi kuin teknopalatsi.

Mulla pitäis kuitenki olla teknoon joku kortti voimassa niin menen kuitenkin sinne. Syksyn äitiysjoogat teknopalatsissa on kuulemma äitien omasta toiveesta samaan aikaan kuin kesällä, eli sunnuntaisin klo 20. Ei kai se auta muu, kuin mukautua aikatauluihin [8D] Voisinki mennä jo ens sunnuntaina. Enkö minä saa täältä kettään kaveriksi?? [:)][:D]
 
Sen verran tyyris näyttää tekno olevan että minä en ainakaan raski. Aikakin on huono kun sunnuntaisin tulee usein palattua reissusta... 
 
Takaisin
Top