Oulun seudun odottajat

Hyvää sunnuntai-aamua kaikille[:)]

Voi Adalmis koeta jaksaa.

Perhevalmennukset lähestyy[;)][;)] Alkaako kenellekään Kaijonharjun neuvolassa 14.10 torstaina?
Meillä alkaa[:)] tuntuu mahtavalta, ollaan kohta niin lähellä laskettua aikaa(7.12) et rupeaa jännitys hiipimään pintaa[:)][:)]
 
Meiän täytyy vielä ootella jonkun aikaa, että valmennukset alkais [:-]. Pläääääääh [:@]. Mulle nyt tänne kaikki heti! [:D]
 
RK78, mekin oomma kyllä Kaijonharjun neuvolan valmennettavana, mutta meillä on vasta seuraava(?) ryhmä, joka alkaa marraskuun puolessa välissä.
 
Miitistä: Ehdottelin sitä ens viikon tiistaita, joku oli jo ainakin joka ei pääse. Kuinka moni pääsee? (19.10)
Mites tän viikon torstai? Oliko joillain kiinteä meno torstaisin? Ukko lähtee tyky-reissulle [8|], pitäis itellekki keksiä jotain kivaa [:D]
 
Minä pääsen 19.10. Ja periaatteessa käy torstaikin. Äitiysjooga on puoli seitsemään eli sen jälkeen passaa sekin päivä siis.
 
Mä pääsen tiistaina 19.10, tän viikon tortaina en pääse alkaa perhevalmennus[:)] Onko ollut puhetta monelta nähtäisiin silloin 19.10 ja missä?




 
Wii onko teillä laskettuaika tammikuussa? Meillä laskettuaika on joulukuussa ,niin ollaan aikaisemmassa ryhmässä. Lähellä on teilläkin valmennus. Asutteko missä päin? Me asutaan Kaijonrannassa.




 
Eli pidetään se 19.10 edelleen [:)].
Oliskos se se Coffee House ja klo. 18?
 
Käy joo :).

Mä sain jälleen täksi päiväksi hirveän hedarin [:@]. Hartiat jumittaa niin pää meinaa haljeta ja laatta lentää [:'(]. Jätän jumpankin tänään väliin kun ei tässä olossa viitti lähteä tappelemaan tietä läpi ton myräkän. Peiton alle ja suklaata naamaan [:D].
 
Mukana olen..

Mua kans harmittaa kun en ole päässyt käymään jumpassa moneen viikkoon ja tuskin pääsenkään enää[:@][:@] Tykkäsin yli paljon jumpasta,pitää yritää käydä päivittäin ulkona kävelyllä[:)]

Adalmis toivottasti hedari helpottaa



 
Mullaki jäi tänään viimenen äitiysjooga väliin kun oli niin über väsynyt olo, niin tulin sitten töistä suoraan kotiin.

Se äitiysjooga missä kävin, oli kai ihan ok, vaikka en kyllä kokenut siitä olevan mulle hirveesti hyötyä. Että en tiiä oliko ne liikkeet sitten liian lepsuja, vai semmosiako niiden kuuluukin olla. Onko se toinen, Oulu-opiston jooga ollut hyvä, siellä ainakin Wii ja pinkus muistaakseni ovat käyneet?
 
Laitan nyt tännekin, joku Oulun seudulta kyseli tuolla kirpputorilla vauvakamoja. Mulla olis iso pussillinen vauvan vaatteita ylimääräisenä, ei mitään erikoista vaan ihan perusvaatetta, käytettyjä kaikki. Osa voi olla jo aikansa eläneitäkin, olen laittanut kaikki ylimääräiset samaan säkkiin enkä niitä enää ala valkkaamaan.

Eli joku tarvitseva saa noutaa! Mieluiten tietenkin jollekin jolla on isompi tarve (esim. taloudellisesti) mutta nopeathan tunnetusti syövät hitaat enkä ala tiliotteita katsomaan kunhan joku hakisi pois [:D].

Saarelasta saapi noutaa
 
hei voisiko joku viisaampi kertoa mitä valmennuksia loppuajalle oikeen tulee.. tarkoitan noita synnytysvalmennus juttuja? mitä siellä tehdään ja onko niissä pakko käydä?
Mennäänkö sinne miehen kans vai ilman?
:)
 
Adalmis: Hiukan enemmän taitaa punaista löytyä, mut suurin osa neutraalimpia kuten keltaista, vaaleita, vihreitä. Iso pussillinen odottelis noutajaansa mieluiten pian, tila loppuu!
 
Ja samaan syssyyn; en jaksa kaupitella: haluisko joku hakea noita lehtiä? 2007-2009 vauva- ja kaksplus-lehtiä, nelisenkymmentä lehteä. Hae pois, lue ja myy tai lahjoita seuraavalle! 2010 Vauvat on kans mutta mietin vielä josko kuitenkin pidän ne itselläni. Ja nämäkin ensimmäiselle halukkaalle!!
 
Mä voisin hakea, vaikka huomenna? Pääsisin iltapäivästä (joskus viiden aikaan) hakemaan.
 
Adalmis: Nakkaa postia niin annan numeron, jos sattuu etten ole kotona niin voin jättää pussin vaikka portaalle. :) tetskui@gmail.com Kiinnostaisko myös nuo lehdet? 
 
Kertokaas oulun mammat, milloin teillä on tarkalleen ottaen tulossa näitä perhevalmennuksia? Siis meillähän olis Myllyojan nlassa valmennukset 1.11. alkaen, mutta kun mun miesrukka ei tule pääsemään yhdelläkään kerralla, kun ne ovat aina ma tai ti, ja jo klo 17 eli työaikojen kannalta huonot päivät, ja liian aikaisin [:(]  Niin ajattelin että onkohan muissa neuvoloissa samat viikonpäivät ja kellonaika myös?? 

Jos ei ole mahdollista tulla eri ryhmään, niin viitsinköhän mä yksin ainakaan minnekään parisuhdetta käsittelevään iltaan tulla, tuskin...[8|] Synnytysosio kannattaa kait käydä kuunteleen, vaikka sitten ilman miestä. Höh. Ei oo ihan sama asia, että mä kotona kerron miehelle, kuin että se olis itse kuuntelemassa ja jopa kyselemässä.
 
Takaisin
Top