Onko täällä ketään?

Onnea jälleen uusille plussalaisille :Heartred

Diku, hyvin se menee! Itselläkin jo todella malttamaton fiilis! Huomenna, huomenna, huomenna!!! :happy093

Näköjään mulla on iltapainotteista tämä pahoinvointi. Tänään on jopa jotain pystynyt tekemään. Saas nähdä koska olo taas muuttuu. Sinällään hyvä, että mun pitää aamuisin otta lääkkeet tyhjään vatsaan puoli tuntia ennen aamupalaa, joten olisi aika kinkkistä tuo aamuoksentelu...
 
Varovaisesti tuun vähän kirjoittelemaan. Eilen aamulla tein haaleaakin haaleamman plussan, ja tilasin pari testiä lisää, niin, että ehkä keskiviikkona pääsisin uudestaan testailemaan ja varmistamaan onko vahvistunut. Tulokas olisi toinen lapsi ja esikoisestakin ekat testit oli kyllä haaleita, mulla kun on pitkä kierto. Mutta oireita siis kyllä jo on. Paleltaa, välillä lievää etovaa oloa, ajoittain tolkutonta väsymystä... Esikoisen raskaudesta tuttuja juttuja... Ennen esikoista yks spontaani keskenmeno ja yks tuulimunaraskaus. Esikoispoika on nyt 1v3kk ja oviksen mukaan (jonka oon alkanu tuntemaan synnytyksen jälkeen) LA olis 22.8. Tämä on niin pitkä ketju, etten vielä lukenut kaikkia viestejä, kun en malttanut olla kirjoittamatta, mutta palaan nyt viestin kirjoittelun jälkeen lukemaan loputkin :)
 
Kiitos Angii ja Diku! :) Kunhan haen postin, niin katselen, josko testit olisi tulleet :) Huomenaamulla sitten varmaan testaisin. Jos tulee vasta huomenna niin sitten to-aamuna. Mutta menkat ei oo edelleenkään alkaneet ja tänään kp 41/~33, niin aika varma tässä niiden haamuviivojen ja muiden pienten oireiden kanssa olen, että raskaana ollaan :) Se mun LA (joka oli sama sun kanssa Angii) on itseasiassa miehen syntymäpäivä! :) Ja esikoispoika syntyi kaksi päivää mun syntymäpäivän jälkeen :) Mutta jos kaikki sujuu hyvin ja vauva syntyy, niin voi kyllä olla ettei mene sinne miehen synttäreihin asti kun edellinenkin syntyi rv 37+3.
 
Moikka, Meillä ois LA 24.8. (tosin oikeesti lienee paria pvää ennen, mut menköön noin)

Parit testit plussailtu ja vähän ihmetellään et mitäs nyt?? tämä kun tulee olemaan se pikkukolmonen, jota ei varsinaisesti tilailtu.
 
Mä olen muutenkin aivan pihalla näiden ryhmien kanssa, muiden lasten ryhmät on olleet FB:ssä ja tää on nyt vähän uutta, minne pitäs liittyä vai pitäiskö??
Onko FB:ssä jotain?
 
Hei, ihanan monta uutta elokuumammaa! Onnea hurjasti kaikille plussanneille! :Heartred
 
Täälläkin testi näytti vahvaa positiivista perjantaina. Omien laskujen mukaan oltais rv 5+6 eli la 12.8. Ensimmäinen raskaus, joten ihan pihalla tässä ollaan :rolleyes: Ekat epäilyt raskautumisesta tuli kun on väsyttäny julmetusti viimeset 2-3 viikkoa eikä menkkoja sitten kuulunu. Tuntuu vaan että missä ne varsinaiset raskausoireet on??? Ei juurikaan pahoinvointia, paitsi tänään kun työkaveri lämmitti mikrossa lohta, se ei tuntunu nenässä kivalta... Mutta huolestuttaa, kun ei sitä klassista pahoinvointia ole kuitenkaan ollut, eikä rintojen aristusta. Lähinnä se väsymys ja pienonen turvotus vatsan seudulla ja välissä jotain pientä nippailua alavattassa. Yhen ainoan testin olen tehny, sen perusteella ihan aattelin neuvolaan soittaa. Mistä tulikin mieleen, että ei toiminut vissiin takaisinsoitto kun tänään yritin neuvolaan aikaa varata, nyt en huomenna kerkeäkkään siihen aikaan soitella että menee melko pitkään ennen kun sen ajan saan varattua :sad001 kuitenkin olis tosi kiva tietää onko tuolla kohdussa elämää vai onko tuulimuna vai mikä..

*muoks* Ainiin, yksi oire alkoi ennen testin tekoakin, nimittäin unettomuus. 4-5 maissa heränny pyörimään että eikös se kello jo soi. Tämä on minulle erittäin epäominaista. Nyt pari yötä oon melkeen kokonaan ollu nukkumatta kun ei vaan uni tule. Viime yön nukuin kuitenkin hyvin, jospa se tästä alkais tasottumaan.
 
Onnea plussanneille! :)
Mulla neuvola 12.1 ja varhaisultra 13.1 :)

Eilinen testi ja tämän aamun digi :D
 

Liitteet

  • 1418761375875.jpg
    1418761375875.jpg
    90.3 KB · Katsottu: 20
  • 1418761405186.jpg
    1418761405186.jpg
    54.8 KB · Katsottu: 21
Onnea plussanneille!
Astanga, hienot tulokset testeistä
:)
Itse ratkaisin tuon ultrahomman niin että meen ensikäynnille yksityiseen äitiysneuvolaan jossa samalla katsoo ultralla ja mietin siitä sitten jatkoa. Jos on todella hyvä kokemus niin jään ehkä sit sinne yksityispuolelle.
 
Onnea uusille plussanneille! :)

isle, ala huoli oireista, mullakin oli alussa hyvin vahan oireita, en siis mitenkaan niiden takia tehnyt testia, kun en todellakaan osannut arvata olevani raskaana. Nyt kun oon jossain 7+ tienoilla, niin tuli pahoinvointi ja ihan alyton turvotus kuvioihin, enka ma nytkaan sentaan ponttoa halaile, on vaan jatkuva huonon olon tunne. Kylla niita ehtii viela ilmaantua! :)
 
Tanaan annoin periksi ja laitoin farkkujen sijaan aitiysleggarit jalkaan kun tulin yoksi toihin, ja en voi muuta sanoa, kuin etta olisinpa ollut fiksu ja tehnyt sen jo viikko sitten kun alkoi naa yovuorot (meilla aina 7 yota putkeen). On kylla huomattavasti helpompi olla! :rolleyes:
 
Turhaan näköjään hötkyilin oireiden puutteesta. Tänä aamuna en enää voinu ajatellakaan syöväni kaurapuuroa aamiaiseksi. Juuri ja juuri sain ruisleivän alas, kyllä oli yrjö nyt niin lähellä. HUH, olen normaali. :wink Toiselle siskollenikin oli pakko kertoa nyt ku halusin hänen oireista kysyä, hänellä on 3 poikaa ja ainoastaan ensimmäistä oottaessa on yhen kerran joutunut oksentamaan, muutenkin odotusajat olleet tosi helpot. On se näköjään niin yksilöllistä, vanhempi sisko oli taas aivan sairas raskausaikana.
Neuvolasta yrittäneet nyt soittaa; ekalla kerralla olin salilla ja toisella kerralla työt juuri niin pahasti kesken etten kerennyt vastata, voi ärrinmurrin!
 
Ainoa missä on oireita ollut reippaasti,oli raskaus joka oli aluksi gemini raskaus.kaikki muut keskenmenneet on olleet hyvin vähäisiä oireillaan.siksi oon varpaillaan edelleen.
 
Takaisin
Top