Onko täällä ketään?

Kyfi7390630

Vasta-alkaja
Yhyyy seuraa kaipaisin. Pikkukakkonen ilmoitti tulostaan. Minä 26v ja mieheni 29v sekä pikku energiapakkauksemme 8kk odotamme häntä innolla. Mulla on LA elokuun alussa. Tarkempi päivä varmistuu varhaisultrassa joulukuun puolessa välissä.

Olo on nyt jo melko kaamea. Pahoinvointi alkoi jo ennen plussaa, mutta toistaiseksi ei ole vielä ONNEKSI tullu oksennettua. Väsymystäkin on havaittavissa.

Mites te muut odottajat. Mitkä on fiilikset?
 
Täällä myös odotellaan pikku kakkosta :) Esikoinen 1v 4kk tällä hetkellä. Omien laskujen mukaan LA 1.8
Täällä ei vielä mitään ihmeellisiä oloja muutakun kauheaa alavatsan nippailua. Viikkoja siis nyt vasta 4+3 :D
 
Hih, salaa karkaan jo tälle puolelle vaikkei vielä pitäisi! Onnea teille naiset plussista! Meillä pikkukakkonen toiveissa ja ovis tikutettiin viime viikon torstaille, nyt pitäisi vaan malttaa odotella vielä ensi viikon loppupuolelle testin tekemistä :) Meillä myös esikoinen 1v 4kk! Jos nyt tärppäisi niin LA tulisi elokuun puoliväliin, huutelen sitten viikon päästä että tuleeko minustakin elokuulainen:)
 
Täälläkin odotellaan:Heartred

Tänään plussattu apteekin omalla testillä vahva plussa! Ensimmäistä lapsi siis :) Oon niin onnellinen!
Aavistelin jo ennen kuukautisten poisjäämistä että nyt on tärpännyt, väsymys on ollu ihan mahoton ja menkkamaisia kipuja ja kramppeja enemmän. Lisäks vihlontaa ja alaselkä tulessa! Täällä ois LA 3.8! Sattuupa olemaan minun syntymäpäivä vielä :)
 
Heippa.

Tulin varovasti kertomaan, että haalea vielä mutta plussa kumminkin saatu tänään. Haamuillut kyllä jo monta päivää :rolleyes: :love2

Viikot vasta 3+6 :rolleyes: Edellinen meni kesken niin tämä tuntuu nyt hurjan jännittävältä ja huolestuttavalta yhtäaikaa :sad001
La olis 4.8.

Tsemppiä kaikille odottajille !! :)
 
Mäkin ehkä uskallan tänne tulla laittamaan. Vielä en positiivista testiä ole tehnyt kun kiertopäivä 20, vasta. Iik miten maltan odottaa ensi tai sitäseuraavalle viikolle jos plussa tulisi! Olisi meille toinen lapsi ja erittäin toivottu. Esikoinen on 8kk :).
Hirveät menkka jomotukset ja kauhean pahaolo kokoajan. Mies nauraa miten supernenä olen myös ollut. Voisin vaan nukkua ja nukkua! Onneksi tuo esikoinen piristää joka päivä, muuten varmaan vain makaisin. Ihan kauhea olo ollut. Ja aivan hirveä turvotus.
Jos nyt en olekaan raskaana on pääni tehnyt kunnon kepposen :sad001.
ONNEA PLUSSANNEILLE :Heartred
 
Oi ihanaa kanssaodottajia! :Heartred

Juliah: Meillä on nyt ainakin alustavasti sama LA. :)

Mariska86: Mulla oli kans viime kuussa kemiallinen. Nyt ei ole kuitenkaan tullut negan negaa vaan viiva kokoajan vahvistuu niin uskallan jo uskoa että tämä pysyisi edes hetken vielä kyydissä.

Essisi: Ihanaa nyt sulla onkin paljon mitä odottaa! Jännä nähdä milloin pienokainen tulee maailmaan. Hih.

Yök tää huono olo! Oma jääkaappi kuvottaa. Kuitenkin syön kokoajan, mutta en mitään terveellistä. :/ Nyt jo tää alko. Oon aivan yliväsyny ja hormoonipäänsärkyki iski jo. "Jes!" Tulee mielenkiintoinen odotus.

Btw: Onks täällä intressejä perustaa facebook ryhmä?
 
Tästä viestistä on ylläpidon toimesta poistettu sisältöä. Huomaattehan, että facebook-ryhmien mainostaminen on foorumilla kielletty!

Terveisin ylläpito
 
Last edited by a moderator:
Huomenta !

Mun oli pakko tehdä aamulla vielä testi ja kyllä se vahvistuu kokoajan :love7

Pahoinvointi tuli oireeksi tuossa kolme päivää sitten ja siitä saakka oikeastaan etonut koko päivän. Vatsaa nippailee ja paleltaa :)

Meinaako kuinka moni mennä alkuraskauden ultraan ?
 
Joo facebook ryhmä olisi kyllä kiva :)
Täällä ei mitään oireita oikein ole tullut :eek: vatsaa nippailee ja paleltaa mutta ei mitään huonoja oloja vielä! Toisaalta onneksi ei ole koska vilkas esikoinen saa muutenkin aiheutettua kaaosta ympärille niin on ihan kiva olla toimintakunnossa :D
Ehdottomasti haluan mennä tästäkin raskaudesta varhaisultraan! Meillä vain omat vanhemmat tietää raskaudesta joten ultran jälkeen voisi kertoa sinne isovanhemmille myös onnelliset uutiset :)
Miten siellä joko olette uskaltaneet kertoa raskaudesta kenellekään? Vai onko ollut pakko pahojen olojen takia?
 
Hei! Täällä yksi odottaja lisää :) Selkeä plussa tuli tossa maanantaina.. 3.8 laskettu ton laskurin mukaan.. Raskaus mulle eka..Pientä kuvotuksen tunnetta ollut jo :eek::confused: Vielä ei tiedä tästä kun minä ja mieheni...ja nyt te täällä :)
 
Heippa vaan kaikille! Täällä tehtiin eilen haalea plussa, ja laskettu aika ois laskujen mukaan 3. Elokuuta, jännää.. Mulla on 9 kuinen tyttö.. Ja olen ollu nyt kauhean väsyny jännittää kuinka tulee menee tämä toinen raskaus :)
 
Muokattu viimeksi:
Tein nyt sitten vielä testin, viiva ei oo yhtä vahva kun toinen, mut mitä mieltä ootte, onko selkeä plussa vai pitääkö tehä viel muutaman pvn päästä? Nyt ois viimesimpien menkkojen mukaan 4+2 ja viiva on vieläkin vähä haalea ://
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    743.4 KB · Katsottu: 96
Ihan varovasti uskaltauduin tänne palstalle kurkistelemaan. Olo on jotenkin sellainen, että nytkö tärppäsi. Tai sitten vaan kuvittelen.
Mutta josko ensi- tai seuraavaan viikkoon vielä malttaisin testintekoa odotella... Kp nyt 22, mutta olo on nyt jotenkin ollut muutaman päivän erikoinen. Kierto ollut pillereiden jälkeen jokseenkin epäsäännöllisen säännöllinen, mutta raskautuminen kyllä teoriassa ihan mahdollinen.
Oikein tervetullut olisi kyllä pienokainen, jos sellainen meille suotaisiin :Heartred Elokuun puolen välin tienoille kai la menisi tän hetkisillä tiedoilla :)

Onnea jo plussanneille, täällä jatketaan vielä jännittämistä! :wink
 
No kyllähän tuo nyt ihan selvä on Krisuh :) Itselläni vahvuus oli puolet tuosta, enkä koskaan ole raskauksissa saanut edes noin vahvaa viivaa ! :)
 
Heipä hei!

Foorumilta löytyy nykyään salaiset ryhmät odottajille, joissa voi keskustella ilman, että ryhmään kuulumattomat pääsevät lukemaan keskusteluja. Salaisista ryhmistä ei myöskään lainata viestejä vau.fin artikkeleihin. Tämä on foorumin vastaus Facebookin salaisille ryhmille ja tästä syystä olemme ottaneet linjan, että Facebook-linkkaukset sekä kaikenlainen foorumin kanssa kilpailevien Facebook-ryhmien mainostus on foorumilla ovat kiellettyjä. Kiellettyä sisältöä sisältävät viestit tullaan poistamaan! Säännöt koskevat myös salaisia ryhmiä!

FB-säännöt voi kerrata täältä

Salaisista ryhmistä voi lukea täältä


Terveisin Ylläpito :)
 
Tein tuonne uuden aloituksen mihin saa lisättyä kaikkien tiedot.

Mä tein testin maanantaina ja pari päivää meni miettiessä että mitä tehdään. Aloitin pillerit viime menkkojen alussa ja silti kävi näin. Harkittiin keskeytystä mutta mä en pysty siihen niin mies saa luvan sopeutua. Meillä on kaksi lasta ennestään, 2v ja 10 kk ikäiset.
 
Takaisin
Top