Onko täällä ketään?

Mullakin clearbluen digi näytti pari päivää ennen menkkojen oletettua alkua negaa ja nyt vasta kun oli 4 päivää myöhässä niin tuli heikko plussa ja nyt digillä raskaana 2-3. :) Joku viisas joskus sanoi, niin kauan kun menkat ei ala on toivoa :) kaverilla joskus ovis oli ollutkin vasta viikkoa ennen olettettuja menkkoja niin plussan sai vasta kun oli menkat ollut 2 viikkoa myöhässä.
 
Moikka kaikille! Minullekin pärähti selkeät tuplaviivat testiin eilen illalla, kun menkat oli 2 päivää myöhässä. Ainakin testin mukaan hcg:n nousu tapahtui tässä raskaudessa nopeaa!

Edellinen raskaus päättyi syyskuussa keskeytyneeseen keskenmenoon viikolla 9, joten hieman toki mietityttää josko tässä käy samoin. Ennestään meillä on 2 lasta, 3 ja 4 iältään, joissa raskaudet ovat sujuneet ongelmitta, joten tuo syksyn kkm tuli ihan yllätyksenä. Mutta nyt toivottavasti jatkuu loppuun asti.
 
Onnea Allora ja granger plussista ja tervetuloa meidän iloisten elokuumammojen joukkoon! :Heartpink
 
Kaipa uskallaudun tänne teidän seuraan.

ClearBluella saatu positiivinen tulos 4.12 ja nyt siis rv 5+1 edellisistä kuukautisista laskettuna. :Heartred

Vieläkään en meinaa asiaa uskoa ja miehen kanssa ei ole kerrottu vielä kenellekkään. Ajattelin että täältä voisi saada tukea kun ei kellekkään voi/uskalla vielä puhua.

Olen pakahtua onnesta mutta samalla jännittää ja pelottaa ihan hirveästi.
 
Suurella varauksella ilmoittaudun minäkin mukaan. Tiistaina tein ensimmäisen digin, jossa komeili tulos "raskaana 1-2". Tänään malttamattomana tein uuden digin ja tulos yllätti positiivisesti, sillä viikot olivat jo nousseet 2-3 viikkoon! La olisi näillä näkymin 19.8.-15.

Olin viime kuussa heinäkuisten porukassa, mutta raskaus meni kesken hyvissä ajoin viikolla 4+6. Vaikka tarkoitus ei ollut yrittää heti uuta raskautta, niin olihan tämä silti todella iloinen yllätys. Täällä jäämme jännittämään mieheni kanssa, mitä tämä raskaus tuo tullessaan.

Mitä oireita teillä on ollut? Omat oireeni ovat todella vähäisiä. Edellisen kuun keskenmenossakin oli enemmän oireita!
 
Mäkin ilmottaudun varovasti joukkoon! Tänään aamulla viikot 4+0 ja digillä: raskaana 1-2. Viine kierrossa kemiallinen tai varhainen keskenmeno? Niin nyt jännätään kovasti jatkuuko tämä raskaus :) ja esikoista odotetaan.
 
Kiitos Diku!

Imme, itselläni kanssa oli runsaammin oireita ekassa, joka meni heti plussan jälkeen kesken. Oon aatellut että ehkä siksi niin voimakkaat oireet kun oli eka raskautuminen. Lisäksi mulla ei ees tässä välissä ehtinyt kaikki oireet poistua, esim. Rintoihin tulleet muutokset pysy ennallasn eikä vatsaturvotus kokonaan hävinnyt.

Nyt oireina: häntäluukipu ja alaselän särky, hieman kuumeinen olo. (Viimeksi oli ihan kunnon flunssa!), röyhtäily ajoittain ( viimeksi närästi kauheesti mutta tässäkierrossa oon syönyt rela-tabseja),
Vatsa turposi taas täsmälleen viikko ennen plussaa ja on ihan järkyn kokonen. Vaikea edes piilotella sitä. Pientä kipua rinnoissa mutta nännit ei oo erityisen arat.
Nyt vaan uskotaan että tää jatkuu!!!
Viimekierrossa pientä tuhruvuotoa jo viikko ennen plussaa joinain päivinä, nyt ei yhtään mitään :)
 
Meillä herättiin viime yönä jäätävään nälkään. Tuntuu, että voisi syödä ihan koko ajan. Ruoan jälkeen olo on ok, mutta vartti siitä ja mahassa on jälleen hassun tyhjä tunne. Tätä nykyä tuplaan painoni odotusaikana :laughing002

Maistuuko teillä rauta suussa? Kappareissun jälkeen suuhun tulvahti voimakas raudan maku, mutta se hävisi yhtä nopeasti kuin tulikin :eek:. Maistuuko teillä rauta koko ajan vai vain ajoittan?
 
Imme; Vettä kun juo,niin se maistuu tosi pahalle.Yleensä juon vettä paljon,ja pidän vedestä :oops:
 
Mulla ei vielä raudan makua oo ollenkaan. Siuta kyllä kuivaa ja jano on useammin o_O
 
Kiitos! Ja olin niin tohkeissani että unohdin ihan onnitella teitä kaikkia muita plussanneita. Eli isot onnittelu kaikille! :)

Itellä ollut oireita vaihtelevasti välillä vähän etoo, rinnat arkana ja alavatsassa jotain pieniä tuntemuksia. Välillä taas ei ole yhtään mitään. Näinä oireettomina hetkinä olen ollut välillä huolissani olenkohan raskaana ollenkaan. Mutta kai kahteen positiiviseen digiin on uskomista? Neuvolakin sain vasta 8.1 ja ultran aattelin varata maanantaina mutta sekin taitaa mennä tammikuun loppuun.

Hirviä jano minulla on koko ajan ja yölläkin herään juomaan muutamaan otteeseen vettä ja käymään vessassa tietysti. Ja tää vessassa ravaaminen on ihan älytöntä. Töissäkin melkein tunnin välein pitää käydä, joten pidemmissä palavereissa istuminen on välillä ihan hirveetä tuskaa!
 
Takaisin
Top