Onko täällä ketään?

Minä poistun. Sunnuntain hailakka viiva muuttui olemattomaksi eilen ja tänään alkoi vuoto. Ilmeisesti varhainen keskenmeno. Jos näin olisi käynyt jokatapauksessa, hyvä vain, että tapahtui näin varhaisessa vaiheessa. Ovulaatiosta laskettuna olin vasta 5. viikolla. Hyvää jatkoa teille kaikille muille pikkuolentojen odotuksessa! :)
 
Kiitos! Kyllä se tästä. Toivottavasti ei kuulosta sydämettömältä, mutta on tämä helpompaa nyt kuin aiemmin. Varmaan osin siksi, että on jo kokenut tämän ja isolta osin siksi, että on tuo yksi kullannuppu kainalossa. Jotenkin kyllä aavistin tämän jo sen eilisen negan jälkeen niin, että silloin itkin pitkät itkut ja tänään ei tullut enää yhtä suurena shokkina. Toivottavasti pian meillä taas onnistaa :)
 
Paljon voimia Eleonora! Niinkuin Minniliini sanoi, seuraavassa kierrossa voi tärpätä jopa helpommin keskenmenon kälkeen!
( täällä yksi sellainen juuri :)
 
Kerpele.. Tanaan tuli joo kutsu ultraan. 12.1. Onpa tosi varhaisultra, kun oon sillon jo 11+, et melkein jo np-ultraa sais olla tekemassa niihin aikoihin. :mad:
 
Oho, Katapultti, miten se noin pitkälle meni? Juhlapyhien takia varmaan...?

Pahoittelut, Eleanora. Olen samaa mieltä, onneksi meni näin alussa. Todennäköisesti km on vain normaalia runsaampi vuoto ja ensi kierrossa olet superhedelmällinen. Kyllähän se varmasti silti harmittaa ja surettaa. Tsemppiä jatkoon!
 
Minä postun myös. Eilen illalla alkoi ruskea tuhruvuoto. Tänään verinen vuoto joka voimistunut päivän mittaan. Päivistyksessä kävin ja lääkäri teki gynekologisen tutkimuksen ja epäili että melko varmasti on keskenmeno. Maanantaina sitten labraan selvittämään veriryhmä ja iltapäivällä soitto neuvolaan. :sad001

Tätä se digin viikkojen nousemattomuus enteili, ja olinkin jo hieman valmistautunut siihen että kesken varmaan menee. Vaikka kyllä viime yö ja tämä päivä on mennyt itkuisena ja olo on ollut kurja. Onneksi mies on jaksanut tsempata ja on ollut tosi ihana!

Tämä oli meidän ensimmäinen raskaus ja tänään olisi ollu viikkoja 6+2 kasassa. Jatketaan yritystä kunhan tästä ensin selvitään. :)

Onnea uusille plussanneille ja tosi tarraisia tarrasukkia teille kaikille! :Heartred
 
Moi kaikki!

Olen tänään ekan kerran lueskellut tän ketjun kirjoituksia. Paljon positiivisia juttuja ( onnea kaikille plussanneille), mutta sitten myös surullisia uutisia ( suuresti voimia ja tsemppiä jatkoon Eleanora ja Eitzu!) Kävin jo tuossa toisessa ketjussa esittäytymässä, mutta vielä tähän jotain esitietoja: Olen 32-vuotias yhden lapsen äiti Tampereelta, esikoinen nyt 1v8kk. Olen reilu viikko sitten saanu digitestillä positiivisen testituloksen (1-2vkoa) ja hailakan plussan kun pyysin terkkaa tekemään testin lapsen neuvolan yhteydessä torstaina. Ei siis vielä mitään varmempia laskettuja aikoja, vain oma käsitykseni, että olisin viikolla 5 nyt ja la elokuun loppupuolella. En aio varhaisultraan, ensimmäinen uä on helmikuun alussa ja toivottavasti silloin löytyy kohdusta pieni, sykkivä sydän! Toivottelen hyvää odotusaikaa kaikille!
 
Heips. Mä nyt kaivoin tälläsen vanhan ketjun kirjoittaakseni.
Mä en tiedä onko mulla LA elokuussa vaiko syyskuussa, joten tulin tänne kun oma veikkaus on tää.
Mulla ei ollu kuukautisia kun lapsi syntyi tammikuussa ja aika suurena yllätyksenä teinki sit positiivisen testin.
En eka aatellu tulla mihkää foorumille, mut mulla on niin huono olo ja ahdistavaa kun en voi jutella tästä tilanteesta. Odotan nyt pääseväni tk:hon ultraan joka on himpun suuntaa antava siitä, missä mennään.
 
Takaisin
Top