Oireita

En tiedä uskaltaako vielä kahden päivän jälkeen hihkua, mutta nyt on ollut ainakin hetkellisesti yeisvointi ja jaksaminen vähän parempaa ja jopa ruoka on maittanut! :happy: Väsymyksellä tuntuu olevan suurin vaikutus, mitä suurempi väsymys, sitä helpommin tulee huono olo.
 
Mä aloitin pahoinvoinnit mukavasti tossa kohdalla rv10+0... Sais loppua yhtä nopeasti kuin alkoiki.
 
Mulla vaihtelee tosi paljon. Reilun viikon verran ei ollut melkein ollenkaan mut nyt taas tuntuu tulevan etovaa oloa. Luulin että oli mennyt ohi. Lisäks aiemmilla viikoilla pystyin vähän hahmottaa mistä tulee paha olo, nyt taas en pysty.
 
En tiedä uskaltaako vielä kahden päivän jälkeen hihkua, mutta nyt on ollut ainakin hetkellisesti yeisvointi ja jaksaminen vähän parempaa ja jopa ruoka on maittanut! :happy: Väsymyksellä tuntuu olevan suurin vaikutus, mitä suurempi väsymys, sitä helpommin tulee huono olo.
Yep, liian aikainen riemu..
 
Apua! Rintojen arkuus ja kipuilu kadonnut tänään!? Onkohan tää ihan normaalia? Nyt menossa rv 9+6 :nailbiting:
 
Apua! Rintojen arkuus ja kipuilu kadonnut tänään!? Onkohan tää ihan normaalia? Nyt menossa rv 9+6 :nailbiting:

Itsellä ainakin vaihtelee, voi mennä parikin päivää ettei arista niin paljoa ja sitten taas tuttu kipuilu on takaisin seuraavana aamuna :) Ja kyllähän oireet voivat helpottuakin alun jälkeen, eikä ole silti huono merkki mistään :Heartred
 
Itsellä ainakin vaihtelee, voi mennä parikin päivää ettei arista niin paljoa ja sitten taas tuttu kipuilu on takaisin seuraavana aamuna :) Ja kyllähän oireet voivat helpottuakin alun jälkeen, eikä ole silti huono merkki mistään :Heartred

No toivotaan... Vähän ahdistaa... :sad001
 
RIntojen arkuus on onneksi vähän vähentynyt nyt 13+ viikolla, mutta vieläkin jos palelee niin vihloo perään rintojakin helposti. Vaihtelee tosiaan päivänkin sisällä.
 
Mulla on oireet aaltoillu ja väsymys on vähän alkanu helpottaa nyt kun 11 viikkoo tuli täyteen. Eilen tuli vaaleanpunaista valkovuotoo pyyhkiessä ja tänään rusehtavaa pientä tuhrua. Voi olla ihan normaalia ja dopplerilla kuulu sydänäänet mutta tuntu kyllä silti että tässä se innostuminen kostautu :sad001 tiiän ettei oo syytä huolestua mutta soittelen silti tänään neuvolaan ja kysyn että pitääkö huomioida jotain.
 
Olin myös huolissani tuntemusten vähenemisestä (vko 9-10->?), mutta kaikki oli ultrassa hyvin! Voihan se olla, että oireet sekä muuttuvat, että toisaalta niihin on voinut tottuakin. Hyvillä mielin vaan ja peloille ei kannata antaa turhaa sijaa!
 
Hassua miten sitä itsekin ensin ehti innostua muutamasta paremmasta päivästä, kunnes tuli huoli, että onko nyt normaalia voida paremmin! Täytyy varmaan vain totutella ajatukseen, että tuntemukset vaihtelevat ja muuttuvat ja vaikkei niitä olisi on sekin ihan ok (ja itseasiassa aika kiva).
 
Onko täällä ketään kellä pahoinvointi on alkanu vasta myöhemmin? Mulla tosiaan nyt 11+3 ja joskus 6-7 viikoilla oli lievää pahoinvointia ja oksensin satunnaisia kertoja. Sitten helpotti ja nyt viiikon sisään taas pahentunu huomattavasti ja pahoinvointi tulee aalloissa aamulla ja uudelleen illalla ja oksentanu oon joka päivä. Rinnat ei oo enää niin kipeet mutta nännit on :D tuo tuhruvuoto onneks jäi kahteen päivään ja toivon ainakin että johtu siitä että ois oikeesti ollu menkat nyt :)
 
Onko täällä ketään kellä pahoinvointi on alkanu vasta myöhemmin? Mulla tosiaan nyt 11+3 ja joskus 6-7 viikoilla oli lievää pahoinvointia ja oksensin satunnaisia kertoja. Sitten helpotti ja nyt viiikon sisään taas pahentunu huomattavasti ja pahoinvointi tulee aalloissa aamulla ja uudelleen illalla ja oksentanu oon joka päivä. Rinnat ei oo enää niin kipeet mutta nännit on :D tuo tuhruvuoto onneks jäi kahteen päivään ja toivon ainakin että johtu siitä että ois oikeesti ollu menkat nyt :)
Mulla alkoi viikko sitten kun tuli 10+0 täyteen. Nyt tosin jo helpottaa taas.
 
Onko täällä ketään kellä pahoinvointi on alkanu vasta myöhemmin? Mulla tosiaan nyt 11+3 ja joskus 6-7 viikoilla oli lievää pahoinvointia ja oksensin satunnaisia kertoja. Sitten helpotti ja nyt viiikon sisään taas pahentunu huomattavasti ja pahoinvointi tulee aalloissa aamulla ja uudelleen illalla ja oksentanu oon joka päivä. Rinnat ei oo enää niin kipeet mutta nännit on :D tuo tuhruvuoto onneks jäi kahteen päivään ja toivon ainakin että johtu siitä että ois oikeesti ollu menkat nyt :)
Mulla alkoi helpottaa siinä 9+6 ja nyt 11+2 tuli takaisin eilen. Sitten tietyt ruuat on ruvennut nyt ällöttämään...esim lohta en voi sietää..
 
Kuvittelin että tää alkaa helpottaa...mutta ei.
Tyttö kovassa kuumeessa ja oon sen kanssa ollut täällä mökillä. Lounaalla ei maistunut lihapullat mutta pestopasta sitäkin paremmin. No ajattelin testata jättää välistä yhden Lergigan Comp tabletin mutta nyt se kostautui. Mies tossa teki pizzaa ja laittoi sitä samaa pestoa pizzaansa. Uunista kun alkoi tuoksu tulla niin jouduin juosta oksentamaan... Tuskin tulee syötyä pestoa vähään aikaan. Täytyy uskoa että toi lääke tosiaan vie pois se pahimman...
 
Mulla oli ensimmäinen oire raudan maku suussa. Se ei lähtenyt millään. Sitten tuli ällö olo vkolla 8-9, mutta ei mennyt oksenteluun asti. Ja kova vilu sekä väsy. Myös koko ajan oli nälkä. Helpompaa on nyt kuin esikoisen kanssa. Esikoinen on tyttö. Saa nähdä kumpi tulee.
 
Pahoinvointi palasi. Juuri ehdin iloita, että se on ohi. Ei sittenkään. Onneksi ei ole jokapäiväistä..
 
Pahoinvointi palasi. Juuri ehdin iloita, että se on ohi. Ei sittenkään. Onneksi ei ole jokapäiväistä..

Mulla ei ollut pariin päivään, kunnes eilen aamulla mentiin syöksyllä. Ei kiva. Nyt taas tänään olo aamulla ok. Kokoajan kyl vaihtelee olo..
 
Takaisin
Top