Oireita

Eilen lääkäri yritti vakuuttaa mut että parin viikon sisään pahoinvointi katoaa. En vaan usko. Kun odotin tytärtä niin sitä kesti sinne viikolla 20. Tosin silloin se oli tosi vähäistä ja vaihtelevaa...
 
Viikkoja 13+3 ja eilen puoliltaöin yllätysoksennukset töissä. Onneksi kerkesin pöntön kannen avata kun iltapalalle tuli kiire ulos. Aiemmin ei oo siis ollut oksentelua vaan jatkuvaa ja iltaa kohden yltyvää pahoinvointia joka oli jo rv 12 helpompaa mutta nyt tuntuu eskaloituvan entistä pahemmaksi. Hampaiden harjaus on vihoviimeistä touhua jos edellisestä ateriasta on alle tunti aikaa :depressed:
Lue tässä sitten oppaista että kyllä sen pitäisi jo helpottaa ja toisen kolmanneksen hehkun alkaa. Sitä ihmettä odotellessa on mukavaa lueskella foorumia ja kuulla miten asiat oikeassa elämässä menee.
 
Taas on ollu pahoinvoinnin osalta tasaisempaa, mutta iltaisin armoton närästys. Ja rinnat toooosi kipeet. Iskiaskivut vaivaa työpäivinä, kun pitää jalkeilla ja liikkeessä olla..
 
Eilen illalla iski aivan armoton närästys, aiemmin ollut vähänlaista. Mutta nyt en sitten voinut kuvitellakaan meneväni kunnolla makuulle koko yönä, puoli-istuvassa asennossa koetin torkahdella. Toivottavasti ei jatku koko loppuraskautta....
 
Pahoinvointi 24/7! viikkoja 15+5, ja viimeisten viikkojen aikana tuntuu vaan pahentuneen. Koskakohan tää loppuu :eek: ...kun pääsis normaaliin arkeen kiinni, takas töihin, muuta en toivo tässä kohtaa, nyt ei jaksa kun maata.
 
Viikkoja 13+3 ja eilen puoliltaöin yllätysoksennukset töissä. Onneksi kerkesin pöntön kannen avata kun iltapalalle tuli kiire ulos. Aiemmin ei oo siis ollut oksentelua vaan jatkuvaa ja iltaa kohden yltyvää pahoinvointia joka oli jo rv 12 helpompaa mutta nyt tuntuu eskaloituvan entistä pahemmaksi. Hampaiden harjaus on vihoviimeistä touhua jos edellisestä ateriasta on alle tunti aikaa :depressed:
Lue tässä sitten oppaista että kyllä sen pitäisi jo helpottaa ja toisen kolmanneksen hehkun alkaa. Sitä ihmettä odotellessa on mukavaa lueskella foorumia ja kuulla miten asiat oikeassa elämässä menee.

Veit melkein sanat suustani :S Olis kiva ettei päivät olis pelkkää selviytymistä
 
Ai kauheeta, viikkoja nyt 11+5 ja alkanu olemaan iltapahoinvointia aina ruuan jälkeen enenevissä määrin :eek: Laatta ei sentää vielä lennä... Voi kun tää ois vaan joku pikaisesti ohi menevä vaihe :D
 
Pääasiassa alkaa olla yleisvointi jo parempaan, vaikka muutamia yllätysoksuja on tullut.. Väsymyksellä on selkeä vaikutus pahoinvointiin, mitä väsyneempi sitä todennäköisemmin huono olo. Toivottavasti ollaan jo menossa parempaa kohti!
 
Tämä nyt ei ehkä varsinaisesti kuulu tähän osioon, mutta en viitsi uuttakaan aloitusta tehdä. Mulla on pahoinvointi ja väsymys hieman helpottanut. Mutta mä olen taas kipeänä. Yleisesti ottaen en oo ikinä kipee ja nyt tässä rakkaudessa ollut jo kahdesti kipeänä. Tammikuun alussa pientä kuumetta ja nyt hirveä flunssa, onneksi ei kuumetta nyt. Mutta kyllä veto on ihan poissa =/ olen vielä yrittänyt syödä erityisen hyvin ja monipuolisesti, mutta ei auttanut.. Onko kohtalotovereita?
 
Tämä nyt ei ehkä varsinaisesti kuulu tähän osioon, mutta en viitsi uuttakaan aloitusta tehdä. Mulla on pahoinvointi ja väsymys hieman helpottanut. Mutta mä olen taas kipeänä. Yleisesti ottaen en oo ikinä kipee ja nyt tässä rakkaudessa ollut jo kahdesti kipeänä. Tammikuun alussa pientä kuumetta ja nyt hirveä flunssa, onneksi ei kuumetta nyt. Mutta kyllä veto on ihan poissa =/ olen vielä yrittänyt syödä erityisen hyvin ja monipuolisesti, mutta ei auttanut.. Onko kohtalotovereita?

Mä en oo edes varsinaisesti kipeänä, mutta nuha ja kevyt flunssainen olo ollu koko raskauden ajan. Sykkeetkin nousee helpommin kun ennen niin hirveen vähän tullu liikuttaakaan.
 
Mulla on nyt viides päivä menossa. Tänään ollut siedettävä päivä, mutta ei mitään ole kyllä jaksanut tehdä. Jotenkin vielä pelkää enemmän että jos nyt ei lepää kunnolla niin tulee jotain jälkitauteja.. Mutta nyt on onneksi jo vähän valoa tunnelin päässä. Päätin nyt että alan nyt pesemään todella ahkerasti käsiä ja käyttämään käsidesiä, jos ei pesu mahdollisuutta ole. Miehenkin pakotin mukaan tähän =D
 
Onko kenellekään muulle saunominen ollut ehdoton nounou nyt alkuraskaudessa?
Huomasin n.7viikolla että heti kun saunaan meen niin otsalla alkaa tuntua kovaa särkyä ja on pakko lähteä saunasta. Kerran oksensinkin tän seurauksena. Luonnollisesti lopetin saunomiset, kunnes viikolla 11 kokeilin saunomista eikä särkyä enää tullu. Nyt oon lyhyitä aikoja uskaltanut olla saunassa.

En oo ainakaan mistään lukenut tämmösestä raskaus"oireesta", mutta mä kyllä yhdistän sen tähän raskauteen kun ikinä aikaisemmin ei tämmöstä ole ollut. Ja saunomisella tarkotan nyt semmosta ihan perushillittyä saunomista, ei mitään sauna-Timon tasoista älytöntä löylyttelyä :D
 
Mulle tuli alkuviikoilla huono olo saunassa nopeasti (vaikka oon "kokenut" saunoja ja normaalisti voin saunoa pitkäänkin enkä pelkää kovia löylyjä). Mutta nytten pystyy jo hyvin taas saunomaan.:)

Viuhti 13+4:Heartred
 
Onko kenellekään muulle saunominen ollut ehdoton nounou nyt alkuraskaudessa?
Huomasin n.7viikolla että heti kun saunaan meen niin otsalla alkaa tuntua kovaa särkyä ja on pakko lähteä saunasta. Kerran oksensinkin tän seurauksena. Luonnollisesti lopetin saunomiset, kunnes viikolla 11 kokeilin saunomista eikä särkyä enää tullu. Nyt oon lyhyitä aikoja uskaltanut olla saunassa.

En oo ainakaan mistään lukenut tämmösestä raskaus"oireesta", mutta mä kyllä yhdistän sen tähän raskauteen kun ikinä aikaisemmin ei tämmöstä ole ollut. Ja saunomisella tarkotan nyt semmosta ihan perushillittyä saunomista, ei mitään sauna-Timon tasoista älytöntä löylyttelyä :D

Mullakin muuten tuli tota otsasärkyä, mutta silti on ollu alusta saakka ihana saunoa :Heartred
 
Onko kenellekään muulle saunominen ollut ehdoton nounou nyt alkuraskaudessa?
Huomasin n.7viikolla että heti kun saunaan meen niin otsalla alkaa tuntua kovaa särkyä ja on pakko lähteä saunasta. Kerran oksensinkin tän seurauksena. Luonnollisesti lopetin saunomiset, kunnes viikolla 11 kokeilin saunomista eikä särkyä enää tullu. Nyt oon lyhyitä aikoja uskaltanut olla saunassa.

En oo ainakaan mistään lukenut tämmösestä raskaus"oireesta", mutta mä kyllä yhdistän sen tähän raskauteen kun ikinä aikaisemmin ei tämmöstä ole ollut. Ja saunomisella tarkotan nyt semmosta ihan perushillittyä saunomista, ei mitään sauna-Timon tasoista älytöntä löylyttelyä :D


Mulla aivan sama! :D
Huimasi vaikka istui keskilauteilla, nyt taas onnistuu saunominen :)
 
Mä kestin alussa vähän huonommin löylyjä mut koko ajan oon kyl pystyny saunoon. Viimeksi jäin yksin vielä saunomaan, kun lapset halusi jo suihkuun :)
 
Takaisin
Top