Oireet

Mulla ei oo kyllä mitään oireita paitsi tissit vaan vähän kipeet. Tänään 5+4... Alavatsan tuntemuksetkin hävis jo muutama päivä sitten. Kai se on normaalia? :D Samaan aikaan on tyytyväinen, että olo on hyvä eikä ole mitään oireita, mutta samaan aikaan miettii, että onko siellä ketään kun ei tunnu missään. :P
 
Väsyttää vaan niin kauheana että tekisi vain mieli nukkua... mut töihin mentävä [emoji29]
 
Mulla ei oo kyllä mitään oireita paitsi tissit vaan vähän kipeet. Tänään 5+4... Alavatsan tuntemuksetkin hävis jo muutama päivä sitten. Kai se on normaalia? :D Samaan aikaan on tyytyväinen, että olo on hyvä eikä ole mitään oireita, mutta samaan aikaan miettii, että onko siellä ketään kun ei tunnu missään. :p
Mullakin tänään oireeton päivä ja mahaan ei oo koskenut ollenkaan. Toisaalta hyvä niin en stressaa mahakipuja. Muistaakseni esikossa ei ollut joka päivä oireita.
Täällä toista yötä nukuttu tosi huonosti, toivottavasti sais nukuttua ens yönä.
 
Väsymys on kaamea, alaselkä nyt vähän kipee ollut. Ei muita oireita tällä hetkellä
 
Täällä hikoilun ja kylmän välistä aaltoilua. Kun tekee jotain fyysistä, niin on saman tien hiki. Kaupassa mun teki mieli ihan sikana tomaatteja :D
 
Mulla ei oo normaalista poikkeavia mielitekoja juurikaan. Oon siis normaalistikin mielitekojeni orja :hilarious: Meillä käytetään voita leivänpäällä. Ei siis koskaan ostetaa mitään margariineja. Olikohan se jo rv 3+5 kun voi haisi jotenkin pahalta ja on sen jälkeen maistunutkin oudolta kun pari kertaa oon laittanu leivälle. Leipää syön kuitenkin aika paljon, mutta ilman levitettä tai lorautan siihen vaikkapa hieman salaatin kastiketta :joyful: Ehkä kroppa koittaa kertoa jotain ja sitä on hyvä kuunnella :)
 
5+0 tänään ja yhdellä sanalla oireet: V Ä S Y T T Ä Ä
 
Mulla ei oo normaalista poikkeavia mielitekoja juurikaan. Oon siis normaalistikin mielitekojeni orja :hilarious: Meillä käytetään voita leivänpäällä. Ei siis koskaan ostetaa mitään margariineja. Olikohan se jo rv 3+5 kun voi haisi jotenkin pahalta ja on sen jälkeen maistunutkin oudolta kun pari kertaa oon laittanu leivälle. Leipää syön kuitenkin aika paljon, mutta ilman levitettä tai lorautan siihen vaikkapa hieman salaatin kastiketta :joyful: Ehkä kroppa koittaa kertoa jotain ja sitä on hyvä kuunnella :)
Joo, mullakin on tuo voi, että ällöttää vähän. Kummallista. Sit mun lapsi aukaisi banaanin niin en voinu haistella sitä. Kummallisia mielitekoja ei oo ollu eikä myöskään ekassa raskaudessa.
 
Hajuherkkyys alkanut lisääntymään. Jääkaappi haisee kuolemalta, vaikkei siellä varsinaisesti ole mitään hajun aiheuttajaa :D

Tänään huomasin nännipihoissa vähän enemmän nystyröitä ja niitä tutkiessa tuli vasemmasta rinnasta vähän maitoa :D
 
Hajuherkkyys alkanut lisääntymään. Jääkaappi haisee kuolemalta, vaikkei siellä varsinaisesti ole mitään hajun aiheuttajaa :D

Tänään huomasin nännipihoissa vähän enemmän nystyröitä ja niitä tutkiessa tuli vasemmasta rinnasta vähän maitoa :D

Mullakin hajuherkkyyttä. Mun mielestä mun college-housut hais tosi likasilta, mies ei haistanu mitään. Ja noita nystyröitä on tullu kans. Oho, sulla maitoakin jo! :)
 
Mullakin hajuherkkyyttä. Mun mielestä mun college-housut hais tosi likasilta, mies ei haistanu mitään. Ja noita nystyröitä on tullu kans. Oho, sulla maitoakin jo! :)
No mulla on esikoisen imetyksen lopetuksesta alle vuosi aikaa, niin ehkä sen takia vähän jo tulee? :grin

Ja tosiaan tuo vaatteiden tunkkainen haju oli edellisessä raskaudessa tuttua!
 
Mulla on ollut nälkä koko ajan. Välipalat vaan on pakko ottaa pari tunnin välein ettei tule huono olo. Varsinkin eilen aamulla tuli melkein oksennus aamupala tehdessäni silti vatsa oli tyhjä.
Nukahdin hyvin yöllä mutta aamuöisin herätys alkaa olla tuttu juttu. Voi herranjestas tämä hormonin myrsky [emoji31][emoji31].
 
Nälkä on kyllä täälläkin ihan koko ajan!
Viime yö meni järkyttävien painajaisten kanssa. Ne jatkuivat, vaikka heräsin välissä pissalle :sour:
 
Onko muuten kellään ollut raskausoireina hampaiden vihlonta? Mulla sattuu kaikki kuuma ja kylmä hampaisiin.
 
Siis mulla on aivan tajuton nälkä kokoajan! Voisin syödä vaik 5 lämmintä ateriaa päiväs. Tuntuu ettei tuu ees ähky vaik annos ois iso. Kokoajan vaa maistuis :D:D painoin muutama päivä sit 53kg. Nyt 55kg :D ja nyt menossa vasta 4+2 :D Onko muilla ollu näin hirveän kovaa nälkää ja näin aikasin? Toivottavasti tasaantuu. Ekan raskauden kohdalla ei ihan tällästä ollut.
 
Onko muuten kellään ollut raskausoireina hampaiden vihlonta? Mulla sattuu kaikki kuuma ja kylmä hampaisiin.

Siis mulla on kans toi vihlonta! On kyllä muutenki mut nyt viel enemmän, en tajunnutkaan et vois liittyä raskauteen :D
 
Siis mulla on aivan tajuton nälkä kokoajan! Voisin syödä vaik 5 lämmintä ateriaa päiväs. Tuntuu ettei tuu ees ähky vaik annos ois iso. Kokoajan vaa maistuis :D:D painoin muutama päivä sit 53kg. Nyt 55kg :D ja nyt menossa vasta 4+2 :D Onko muilla ollu näin hirveän kovaa nälkää ja näin aikasin? Toivottavasti tasaantuu. Ekan raskauden kohdalla ei ihan tällästä ollut.
Ihan sama juttu!
Ei todellakaan ollut esikoista odottaessa tälläistä :D
 
Takaisin
Top