Oireet

Yhh.. tänään se pahoinvointi alkoi sitten täälläkin. Aamusta iltaan jatkuva huono olo. Yökkäyksiä pienistäkin hajuista..
Aamulatte jäi juomatta, kun maistui mielestäni tiskirätiltä :D työkaveri joi sen ihan mielellään.
Kaiken kruunaa armoton pääkipu ja väsymys. Katsotaan kuinka yltyy, että joutuuko taas saikulle jossain vaiheessa :sour::banghead:

Rv 6+4 (neuvolan mukaan)
Omat laskut: rv 6+1
 
Täällä oli tänä aamuna kauhea väsymys ja vähän huono olokin. Tähän asti heränny virkkuna kukonlaulun aikaan, mutta ehkä se vaihe meni nyt ohi. Iltapäivällä oltiin lasten kanssa leikkipuistossa ja mulle tuli keinumisesta pitkäks aikaa huono olo, jaksoin kyllä olla, mutta ei huvittanut enää keinua eikä mitään muutakaan.
Rv 5+3
 
Voikoha näin aikasessa vaiheessa olla jo pahoinvointia:rolleyes: Pari päivää ollu jo tosi etova, huono olo. Ja iltasin väsyttää ihan hulluna.

Rv 4+2
 
Voikoha näin aikasessa vaiheessa olla jo pahoinvointia:rolleyes: Pari päivää ollu jo tosi etova, huono olo. Ja iltasin väsyttää ihan hulluna.

Rv 4+2
Voi :D tutulla alkoi viime raskaudessa rv3+5
 
Itseäni jotenkin huolettaa oireiden vähyys. Tissit on ollu hieman kipeät plussasta asti, iltaisin iskee väsy ja iho on tosi hyvässä kunnossa. Mahassa tuntuu menkkamaista juilintaa melkein päivittäin. Silti tuntuu että jotain pitäisi olla enemmän jotta tuntisin oloni raskaaksi :D
Pahoinvointia ei ole ollut ollenkaan vielä, ehkä se ehtii sieltä vielä tulla....?

Rv 5+2
 
Mulla ei tullut edellisessä raskaudessa pahoinvointia ollenkaan,eikä muitakaan oireita jos ei vatsan kasvua ja siitä johtuvaa kipuilua oteta lukuun. Niin ja inhosin kaikkea grillattua ruokaa :D.. siitä oireettomuudesta on turha olla kamalasti huolissaan :)
 
Täälläkin etovaa oloa aamupäivisin yleensä, joskus iltapäivisinki. Pari tuntia heräämisen jälkeen alkaa. En oo onneks oksentanut vielä. Nyt on myös yläosasto kipeä. Tuntuu välillä samalta kun silloin kun rinnat oli täynnä maitoa.
 
Mä jännityksellä odotan että tuleeko kunnon pahoinvointia vai pääsenkö pelkällä etovalla ololla.
Jännityksellä odotan sikäli että poikia odottaessa on aina ollut pelkkää etovaa oloa ja tyttöjä taas odottaessa on ollut pahoinvointia 24/7 [emoji21]
Ja toinen ero itselläni tyttö ja poikaraskaudessa on ollut se että tyttöjen kohdalla makeanhimo lisääntyy kun taas poikien kohdalla vedän appelsiineja ja tomaatteja kilokaupalla :D

Eihän nää mitään 100% varmoja merkkejä ole, mutta 4. raskauden kokemuksella oon näitä asioita huomioinut :)
 
Eikä! Onkohan mullekin tulossa poika, kun tomaatit on parasta mitä tiiän tällä hetkellä! :) Mulla oli just noi samat oireet tästä ensimmäisestä pojasta.
 
Täällä maistuu myös tomaatit :)
Esikoinen on poika ja silloisessa raskaudessa Satsumat oli se juttu :grin
Myös roskaruoka maistuu, niinkuin viimeksikin.
Makeaa ei tee juurikaan mieli.
 
Noniin pahoinvointi on nyt alkanut pari päivää. Se aina tulee ennen aamiaista. [emoji21][emoji21].
Hirveän himo syödä tietyjä ruokia esim. nuudelisoppa, suolaista juttuja, jne. Makeisia ei maistu, tulee huono olo jälkikäteen.
 
Multakin on kadonnut makean himo. Sinänsä yllättävää, että ennen raskautta murehdin sitä että tarttis tehdä jotain herkkujen syömiselle :D

Mulla oli kans sitrushedelmäkausi viime raskaudessa.
 
Minä taas en oikein suolaista pysty syömään. Sipsit on mun suurinta herkkua ja nyt pitää väkisin melkein syödä. Mulla ei muutenkaan tee oikein ruokaa mieli. Kai se tää eroja tunne aiheuttaa sen. Smoothiet ja mehujäät on hyviä.
 
Mulla joku vaihe ettei oikeen mikään maistu. Pahoinvointia on ollu nyt enemmän ja pitkästä aikaa pahat migreeniaurat... ja mä olen yleensä aika makean perään nii nyt ei todellakaan!
 
Minä taas en oikein suolaista pysty syömään. Sipsit on mun suurinta herkkua ja nyt pitää väkisin melkein syödä. Mulla ei muutenkaan tee oikein ruokaa mieli. Kai se tää eroja tunne aiheuttaa sen. Smoothiet ja mehujäät on hyviä.

Sipsien syöminen väkisin kuulostaa hyvältä ;D
 
Mulla ei oo paljonkaan ainakaan mitään selkeitä oireita. Jos ei ois tehny testiä niin ei tietäis olevansa raskaana. Ruoka maistuu liiankin hyvin, toisin kuin esikoisen raskaudessa. Oon miettiny onko tämä "nälkä" tai ruuanhimo oire vai annanko vain itseni syödä tolkuttomasti kun on hyvä "syy" :shifty: Itkuherkkyys ehkä ainoa sellainen oire, mihin itse kiinnittänyt enemmän huomiota: aloin itkeä kun katsoin euroviisuja :shy: välillä ollut menkkamaisia alamahakipuja, jotka toisaalta säikyttääkin, mutta eilen ja tänään ei niitäkään. Aamupäivisin lievää etovaa oloa, mutta toisaalta mulla tulee suht helposti huono olo, jos ruokailusta on kauan.
 
Äääh, tänään tuli kaupungilla kävellessä noin viis kertaa semmonen viiltävä kipu ihan alavatsaan:sad001 Nyt hirvee paniikki et menikö kesken..
 
Kylläpä tulee muistoja viime raskauteen vaikka siitä kauan onkin. Iltaisin ois pakko saada jalat ylös. Mistähän seki johtuu
 
Takaisin
Top