Oireet

Nälkä on aamupäivisin todella paha. Ei meinaa millään jaksaa odottaa lounasta, vaan tulee mentyä normaalia aiemmin lounaalle :D ja sitten taas iltapäivällä/illalla kunnon nälkää ei enää tulekaan.

Muuten oireena tällä hetkellä jäätävä vatsan turvotus ja vaihtelevat vatsakivut. Turvotusta saa alkaa jo tosissaan peittelemään, ettei tää paljastuisi vielä :D

Rv 5+6
 
Mulla alavatsa turpoo iltasin eli onneks töiden jälkeen, hassua kun alavatsa tuntuu ihan erilaiselta ku ennen. :D
5+2
 
Mulla kipeyty rinnat nyt vähän sivuilta, mut ei pahasti ollenkaan. Ei oo oikeastaan muita oloja. Iho ihan mielettömän hyvässä kunnossa :)

Rv4+7
 
Tissit on ollu jo muutaman päivän niin turvoksissa, että tarvis olla vähintään koon isommat rintsikat. Käytän kyllä muutenkin enimmäkseen urheiluliivejä ja ne on hyviä nytkin.
Päätä on särkeny eilisestä saakka. Hetkittäin helpottaa ja sit taas jatkuu. Edellisessä raskaudessa oli myös alku raskaudessa päänsärkyä, mutta kovempana ja kesti viikon.
 
Pahoinvointia.. yövuoro vetää viimisiä ja joutu käydä tyhjää mahaa oksentaa :sad001
 
Tissit on ollu jo muutaman päivän niin turvoksissa, että tarvis olla vähintään koon isommat rintsikat. Käytän kyllä muutenkin enimmäkseen urheiluliivejä ja ne on hyviä nytkin.
Päätä on särkeny eilisestä saakka. Hetkittäin helpottaa ja sit taas jatkuu. Edellisessä raskaudessa oli myös alku raskaudessa päänsärkyä, mutta kovempana ja kesti viikon.
Silloin kun plussasin nii ei meinannut mullakaan mahtua rinnat liiveihin. Turposi niin hirveesti. Aattelin jo pitääkö ruveta imetysliivejä käyttää, kun ne on normia isommat.:happy:
Mulla ei oo päätä särkenyt koskaan..
 
Ite arvasin jo viikko sitten et oon raskaana ku lämmöt huiteli lähemmäs 38 aina iltaisin. Ja ei ollu mitään flunssaa tai vastaavaa. Nyt on ollu koko aamun ihan kauhee hiki ja kylmä vuorotellen, ihan samanlainen olo ku menkoista:sorry: Toivotaan et johtuu vaan hormooneista eikä oo oikeesti menkat tulossa. Nännit arat ja väsymys ihan hirvee. Ja huonoa oloa alkaa olemaan aamuisin. Esikoisesta ei ollu pahoinvointia juuri ollenkaan.

Rv 4+1
 
Mullaki alkanu nyt olee tota aamuyön heräilyä. Illalla nukahdan kuin tukki, mutta sitten viiden aikaan aamulla herään enkä millään meinaa saada unta uudestaan. Ärsyttävää.
Syömiset mulla ei oo muuttunut eikä nälkä tuu useemmin, mut oon huomannut et sitku nälkä tulee niin sitä ei meinaa kestää. :D Ennen oon tottunut paastoamaan pitkiäkin aikoja ja syönyt sitkun on ehtiny (siis lähinnä jos ollut pitkä päivä töissä eikä oo ehtiny syömään) mut nyt kun nälkä yllättää niin sitä ei kyllä kauaa siedä. :P
Tissit on edelleen ihan tosi kipeet ja turvonneet... Loppuuko tää ikinä vai kestääkö koko raskauden? :grin
 
Mun tissit taas lopetti monen päivän kipuilun äkisti eilen illalla :/ Vitsit kun oireet on ollu tähän mennessä lupaavia ja nyt saa sit taas stressata että menikö kesken. :sad001
 
Määseolen, toivotaan että on vain oireiden ailahtelua:Heartred


En nyt soitellut neuvolaan, kun ei aamusta tuntunut toispuoleista kipua enää. Nyt kyllä taas täällä töissä liikkuessa välillä tuntuu jomotus. Jotenkin kuitenkin luulisin että kohdunulkoisessa kipu kovenisi päivä päivältä. Jospa siellä keltarauhanen vain jomottelee.
Ensiviikollahan se viimeistään selviää :)

Täällä jonkinlainen närästys alkanut nostaa päätään ja koko ajan röyhtäilen. Muutoinkin ilmaa paljon liikkellä ;D
Todella hajuherkkä olen myös
 
Määseolen, mulla vähän sama homma. Viikonloppuna vähän tuntui rinnoissa, nyt ei oikein mitään. Oireita ei oo mitään semmosia et vois tietää,että on raskaana. Kraah, odotetettavaon ultraan.
 
Määseolen, toivotaan että on vain oireiden ailahtelua:Heartred


En nyt soitellut neuvolaan, kun ei aamusta tuntunut toispuoleista kipua enää. Nyt kyllä taas täällä töissä liikkuessa välillä tuntuu jomotus. Jotenkin kuitenkin luulisin että kohdunulkoisessa kipu kovenisi päivä päivältä. Jospa siellä keltarauhanen vain jomottelee.
Ensiviikollahan se viimeistään selviää :)

Täällä jonkinlainen närästys alkanut nostaa päätään ja koko ajan röyhtäilen. Muutoinkin ilmaa paljon liikkellä ;D
Todella hajuherkkä olen myös

Nii se keltarauhanen taitaa tosiaan tuntua toispuoleisena kipuna! Tsemppiä varhaisultraan :)

Kyllä tuo rintojen arkuus taas nostaa näköjään päätään. Tää alku on niin ärsyttävää kun joka toinen päivä epäilee että onko sitä kuitenkaan raskaana.
 
Täällä on tosi kipeet rinnat. Ei voi mahallaan olla. Ja sitten mä hengästyn ja hengitän raskaammin. Lenkilläkin on tosi ahistava käydä. Ei tunnu reilulta kun tupakoinninkin lopetin. Vai oireilenkohan mä nyt jostain kevään siitepölyistä tai jotain. Sanon kyllä neuvolassa kun menen. Turvoksissa ja kipeänä, lisäks puuskutan kun mikäkin. Tosi hehkee olo :'D
 
Toivotaan Vaiana että vain normikipuilua on :)
Mulla kans on koko ajan sellaista menkkajomotusta ollut tänään ja tietenkin pelko persiissä että tuleeko keskenmenl :sad001
Aina tää eka kolmannes on yhtä hätäilyä, mikä ei sinänsä outoa koska kyllähän niitä keskenmenoja ja tuulimunia aina joillekkin tulee.

Menin kuitenkin varaamaan minäkin ar-ultran vaikka meinasin etten sitä tekisi :D
Mutta siihenkin vielä reilu kaksi viikkoa joten pitää vaan yrittää olla liikoja stressaamatta
 
Täällä on tosi kipeet rinnat. Ei voi mahallaan olla. Ja sitten mä hengästyn ja hengitän raskaammin. Lenkilläkin on tosi ahistava käydä. Ei tunnu reilulta kun tupakoinninkin lopetin. Vai oireilenkohan mä nyt jostain kevään siitepölyistä tai jotain. Sanon kyllä neuvolassa kun menen. Turvoksissa ja kipeänä, lisäks puuskutan kun mikäkin. Tosi hehkee olo :'D

Mulla aiemmissa raskauksissa on ollut hengästynyt ja huonokuntoinen olo kun on ollut alhainen hemoglobiini.
Ja siis nyt alussahan voi todella väsyttää ja puuskututtaa kun verimäärä lisääntyy kehossa ymmärtääkseni.
 
Mulla aiemmissa raskauksissa on ollut hengästynyt ja huonokuntoinen olo kun on ollut alhainen hemoglobiini.
Ja siis nyt alussahan voi todella väsyttää ja puuskututtaa kun verimäärä lisääntyy kehossa ymmärtääkseni.

Nii tosiaan, mulla oli viime raskaudessakin huono hemoglobiini. Ja selittäis miks on tehny mieli kunnon pihvejä. Pitääpä heti hakea rautalisää.
 
Nyt alkoi 7. raskausviikko ja on kyllä etova olo lisääntynyt. Kertaakaan en ole oksentanut, mutta yökkäilyjä on ollut kyllä paljon. Tänään oli pakko skarpata 2,5 tuntia erilaisissa palavereissa ja heti kun äsken pääsin kotiin alkoi yökkäilyt, kun ei tarvinnut enää skarpata. Katotaan, kauanko tämän pystyy salaamaan.
 
Täällä ei oo yhtään mitään oireita ja se kyllä saa epäileväiseksi.
 
Mulla ei myöskään oo mitään oireita oikein mutta en oo huolissani koska edellisestäkään ei ollu. Päinvastoin olo oli loistava :)
 
Täällä alkanu kova väsymys päivisin. Meen esikon kaa ottaa päiväunia. Yleensä en nuku päivällä.
Rv 5+2
 
Takaisin
Top