Oireet

Harkkarit on lisääntynyt ihan hulluna. Tulee monta supistusta tunnissa, mutta eivät ole kyllä yhtään kipeitä. Mennään taas esikoisen kanssa huomenna äitini luo yökylään, niin saan ottaa vaikka päikkärit siellä :D
 
Mä alan olla aika puhki poikki väsynyt öihin, ihan hirvittää tuleva yö eikä kiinnostas yhtään nukkumaan. Sen tietää että saa ravata vessassa ja kulkee täällä ees taas. Eilen kävin neuvolassa hammaslääkärin yhteydessä tsekkaas painon, pissan ja paineet. Nivelet sormista aivan saatanan kipeet, tänään sen osalta vähän ollut parempi päivä. Mutta sitten on pukamat, itkua saa vääntää että pääsee esim sohvalta ylös. Kaikenmoisia rasvoja kokeillut, suihkutellut jne. Ensi tiistaina lääkäri, jos vaikka antas jotain reseptillä niihin. Äsken kaverin kanssa naurettiin puhelimessa, ehdotti että otat lämpöisen kylvyn lasten punkassa :laughing002 johan sieltä vesi pakenee kun sinne lösähtäisin ja ylös pääsystä sitten turha haaveilla.. Otin sitten vaan tulikuuman takamus suihkun. :angryfire On se vaan niin ihanaa olla raskaana. Neiti 10 veetä lainaten "ittepähän tätä halusin" ❤
 
Mulla on kans sama ettei edes kiinnosta lähteä nukkumaan kun tietää ettei siitä mitään kuitenkaan tuu. Ei enää löydy hyvää asentoa kun joka paikkaa särkee ja vihloo. Mulla ei oo aiemmin ollut noita nivelsärkyjä, mutta nyt noin viikon ajan aina öisin särkee sormien niveliä. En muista, että olisi aikaisemmissa raskauksissa vaivannut. Ja tuo pirun häpyluu on kokoajan kuin tulessa... Huomenna 37+0, jaksaa jaksaa..
 
Kyllähän noi yöt on aikamoista säätöä... onneksi ei enää helteet vaivaa, muutenhan tosta nukkumisesta tulis mitään!
Äityli Ootko kokeillu lämpöistä herne tms pussia häpyluun päälle?
 
Unelma86, mulla oli kerran pukamat niin mee ostaa niitä suppoja, ne turruttaa sen ympäristön ja jeesii oikeesti. Jos vaan saa raskaana käyttää. Moi tutut :grin
 
Mies nauroi ihan kippurassa, kun asentelin kauhean puhinan saattelemana itteäni nukuun eilen illalla:hilarious: iso tyyny polvien väliin, toinen nilkkojen. Peittoa myttyyn mahan alle ja avot! Sieltä on sit kiva nousta sen kolme kertaa yössä pissalle tai ees kääntää kylkeä. Noooh, ei tätä kauaa enää kestä.
 
Mulla on uus vähän ärsyttävä mutta onneksi aika pieni vaiva:
Kun illalla käy pötkölleen nukkumaan, menee nenä ihan tukkoon. Muuten ei ole flunssa eikä räkäinen olo, mutta illalla makuullaan ei henki kulje ja pitää välillä hengittää suun kautta. Ärsyttävää :/
 
Noi pukamat on kyllä tosi inhottava vaiva :inpain: Mulla kans meinas oireilla mutta meni onneksi viikossa ohi. Suppoja vaan, rasvaa perään ja suihkuttelut joka vessakäynnillä isommalla hädällä, juo paljon vettä! Oot varmaan Unelma näitä kyllä kokeillutkin jo.

Kävin ostamassa Tokmannilta pitkän vartalotyynyn niin saa asentoa vähänkään paremmaksi yön aikana. Tämä vessassa ravaaminen on kyllä jotain ihan mieletöntä :woot:
 
Mulla johtuu nenän tukkoisuus nyt ihan flunssasta, mutta esikoisesta johtu hormoneista. Ja nenän yötukkoisuus loppu vasta synnytykseen. Toivottavasti teillä oireesta kärsivillä helpottaa tukkoisuus pian :)
 
Joo mullakin on alkanut tällä viikolla tuo nenän tukkoisuus :oops: Ja se tosiaan alkaa heti, kun menee sänkyyn!

Unelma86, symppaan noissa nivelkivuissa. Mullakin on tosi kipeät sormet. Ja vessassa ramppaus, aargh! Viime yönä kuusi vessareissua. Sen jälkeen, kun ensin yritin pari tuntia ylipäätään saada unta. Oon nyt tullut tosi monena yönä vierashuoneeseen nukkumaan, kun en halua herättää miestä mun kääntyilyyn ja nousemisiin.

Jännä muuten, että aamusta on usein parhaat unet - mies menee kasiksi töihin ja sen lähdettyä nukun ihan sikeästi johonkin puoli yhteentoista. Niin tänäänkin.
 
Miulla sama ko Tiutiutiulla, että aamusta saa nukuttua parhaiten kun mies on lähteny töihin. :D Oon ihmetelly sitä usseempaan otteesee, että miksi. :D
 
Miulla sama ko Tiutiutiulla, että aamusta saa nukuttua parhaiten kun mies on lähteny töihin. :D Oon ihmetelly sitä usseempaan otteesee, että miksi. :D

Siinä vaiheessa on jo niin puhki että nukkuu minkä vaan läpi :D

Mulla on yöt myös katkonaisia, en saa unen päästä kiinni ennen puoltayötä, joskus vasta kahdelta. Sitten tulee vessareissuja pari, viime aikoina vähemmän.

Uutena ihanuutena on tullut lantion kolinat kylkeä kääntäessä. Kun loksumista ja kolinaa, ei satu lainkaan mutta tuntuu ja kuulostaa epäilyttävältä.
 
Siinä vaiheessa on jo niin puhki että nukkuu minkä vaan läpi :D

Mulla on yöt myös katkonaisia, en saa unen päästä kiinni ennen puoltayötä, joskus vasta kahdelta. Sitten tulee vessareissuja pari, viime aikoina vähemmän.

Uutena ihanuutena on tullut lantion kolinat kylkeä kääntäessä. Kun loksumista ja kolinaa, ei satu lainkaan mutta tuntuu ja kuulostaa epäilyttävältä.
Hyvä teoria! :D Yyh, mulla ei sängyssä kolise, mutta esimerkiksi venytellessä saattaa napsua kyllä.
 
Täällä kans valvottu yöllä eikä nyt päivällä saa unta, vaikka esikoinen on päikyillä. Aamulla olisin nukkunu, mut mies oli (taas) laittanut kellon soimaan kuudelta. Ja sit se torkutti sitä 5 minuutin välein kunnes nousi ylös 7.30!! Kihisin kiukusta (taas).

Oon sille nyt sanonut useemman kerran, että se torkuttaminen loppuu, koska mä en pysty nukkuun siten, että herätyskello soi parin minan välein. Ja ei se oo muutenkaan hyväks, ymmärrän että jotkut torkuttaa esim kerran,mutta tuntitolkulla! En keksi oikeesti enää mitään muuta syytä kun, että tekee sen ihan tahallaan kiusatakseen mua. Koska luulis nyt vähän luupäisemmällekin menevän muutamasta sanomisesta jakeluun, jos ei noin niinkun maalaisjärjellä voi asiaa päätellä. Huoh. Ens yön aion nukkua sit sohvalla.
 
Tylsää että muillakin samaa vaivaa mut toisaalta jännä et tuo yötukkoisuus on niin yleistä. Saapa nähä kauanko kestää. Pitää koittaa nenäkannua josko siitä olis apua :)
 
Emppuli, kuulostaa kamalalta tuo torkuttamishelvetti! En itekään kestäisi. Mee ihmeessä sohvalle ens yöksi.
 
Mä oon tukkeessa ympäri vuorokauden... ollu jo kuukausia:/ ikävä vaiva!
Mulla toi oikea nivunen alkanut ”sähköttää” hyvin ikävästi oikeeseen jalkaa...
Meinaa lähtee jalka alta tuon tuosta, syynä tähän (jonka tänään ultra vahvisti) että poju painaa niin alhaalla että hermo on pinteessä! Ihan siis peruskauraa, näin kaikkien kanssa..
 
Takaisin
Top