Oireet

Ehdoton nounou torkuttajille! Mä varmaan heittäisin sekä puhelimen et miehen pihalle :joyful: hiukan ärsyttävää, jos jonku 10min välein joutuu herää toisen herätyskelloon

Samaa toimintatapaa olin tulossa ehdottamaan :D

P.S. Nukuin just päikkärit. Huikeaa.
 
Mä oon tukkeessa ympäri vuorokauden... ollu jo kuukausia:/ ikävä vaiva!
Mulla toi oikea nivunen alkanut ”sähköttää” hyvin ikävästi oikeeseen jalkaa...
Meinaa lähtee jalka alta tuon tuosta, syynä tähän (jonka tänään ultra vahvisti) että poju painaa niin alhaalla että hermo on pinteessä! Ihan siis peruskauraa, näin kaikkien kanssa..

Äääh. Tiedän tunteen :sad001 ei täälläkään hieronnasta ollut persekipuun apua. Noh venytystä vaan ja pitää nyt istuskella hyvällä omallatunnolla koska se ei satu. Toivottavasti sielläkin saat helpotusta oloon.
 
Mulla ei vaan istuminen auta, pahentaa vaan :sad001 ainut missä on hyvä on kyljellään maaten ja se ei oikein onnistu päivällä mitenkään... tai noh onnistuu mut sit on vähintään 3 lasta kiipeilemässä mun päällä:eek:
Tulee mielenkiintoista mun arjesta (kerho viennit/haut, neuvolat tms) kun miehen auto levis ja se käyttää mun auto ja nyt kun tää mun kävely mitä on niin saattaapa tehdä kipiää o.O
 
Mä oon nukkumaan menossa ja ajattelin kyl ihan omaan sänkyyn mennä sittenkin. Ehkäpä aamulla heitän sit miehen ja puhelimen hittoon, jos sama torkutusrumba jatkuu. Tai haen keittiöstä jääkylmää vettä ja kaadan päälle. Mutta vaikka tulis kuinka infernaalimen tappelu niin huomenna mies saa herätä siihen aikaan kun on hälytyksen laittanu (toki varmaan joudun itekin nouseen sillon mutta ehkä asia menee jakeluun pienellä opetuksella paremmin ja torkutus loppuu). Niin ja täällä kans issias ja lonkkakivut (löytymisestä?) taas alkaneet...
 
Meillä on 4 super soaker vesipyssyä ja oon harkinnut noin tuhat kertaa miehen torkutusta kuunnellessa että käyn sen pyssyn tankin täyttämässä ja sen avulla pistän pisteen torkutukselle:wink onneksi se tekee harvoin aamuja joten se hirveän usein mun elämää häiritse...
 
Insomnia jep ja pukamat tsek. Mutta sitten rohkenen viedä asiat vielä pidemmälle:dead:Ällövaroitus! Mites nää ilmavaivat? Voisin yhtään liioittelematta lentää paikasta toiseen tällä kaasumäärällä. Vielä astetta leidimäisemmän tästä touhusta tekee se, että nämä vaivat ei hevillä piilossa pysy vaan peltorit tässä tarttee tähän huusholliin hommata, nää meluhaitat ylittää desibelien osalta varmasti jo jotain suosituksia. En tiiä pitäiskö tässä itkeä vai nauraao_O
 
Ihan hirveät vihlomiset kohdunsuulla ja vauvan liikkeet alakerras tekee sitä myös. Toista yötä kärvistellyt asian kans ja loppua näy. Itkuksi laittaa välillä kun yliväsymyksen puolelle menee. Unet muutenki vähissä pissatusten kanssa.
Sukkapuikot siis kuvaava tälle..
Liitoskipu vai vauvan pää jossain painamassa hermoja (?). Tiedä sitä mutta kamala jo ajatuksena kärsiä viikkoja tätä. Pieni saisi vielä hyvän aikaa kasvaa kuitenkin.

Täällä toinen "ilmailu-alus"! Takapuoli paukkuu ja kauppareissuista tullut hirveitä vihlomisten/suppareiden kans.. sillon meinaan ei kaasujen pidätys toimi!!

T. kaasutteleva rantapallo lihatiskillä
 
Salaisten ryhmässä jo kirjoittelinkin mutta lyhyesti myös tänne:
Eilen 34+3 naikkarin seurantaultrassa (verenpaineen takia seuratti vointia ja vauvan kasvuaa pari kertaa parin viikon välein) selvisi että vauva ei ole juuri kasvanut edellisen käynnin jälkeen ja on pudonnut hieman alle keskikäyrältä -2 käyrälle. Myös napanuoravirtauksissa näkyi blokkeja jotka johtunevat istukan vajaatoiminnasta joka johtunee verenpaineesta.

Siitä sit suoraan osastolle seurantaan ja täällä ollaan. Verenpainelääkitystä hiotaan, välillä pötköttelen käyrillä ja vauvan sykkeitä seurataan (on olleet hyvät) ja muutenkin vointia seuraillaan. Pistos saatu vauvan keuhkoka vahvistamaan ja toinen mokoma edessä vielä tänään. Nuo voi myös auttaa niihin virtauksiin ja niiden tilannetta tutkitaankin ultralla huomenna.

Jos vointi, paineet ja virtaukset parantuneet/kunnossa voi päästä kotiin. Jos ei niin sitpä en tarkkaan tiedäkään et mitä sitte ja millaisella aikataululla
 
Kapris, toivotaan, että tilanne parantuisi ja pääsisit vielä kotiin odottelemaan ja kasvattamaan vauvaa :)

Omaa napaa: jatkuva kylkinukkuminen on alkanut tehdä hallaa about joka ikiselle paikalle. Mietin josko investoisin raskausajan hierontaan. Saisi pientä hemmottelua. Onko jollain vinkata hyvää raskausajan hierojaa alueelta Kerava/Järvenpää/Tuusula?
 
Kapris, toivotaan, että tilanne parantuisi ja pääsisit vielä kotiin odottelemaan ja kasvattamaan vauvaa :)

Omaa napaa: jatkuva kylkinukkuminen on alkanut tehdä hallaa about joka ikiselle paikalle. Mietin josko investoisin raskausajan hierontaan. Saisi pientä hemmottelua. Onko jollain vinkata hyvää raskausajan hierojaa alueelta Kerava/Järvenpää/Tuusula?
Ohis mut keravan kävelykadun kahvilan pullat ja muut herkut :Heartred
 
En haluu brassailla mut mul on tuolla keittiössä berliininmunkki, ihan kaupasta vaan tosin :p:grin :Heartred hierojasta en osaa sanoa, oon käynyt vaan tiksissä yhessä paikassa mut en raskaana.
 
Kapris toivottavasti virtaukset paranis ja pikkunen sais vielä hetken masussa kasvaa! Jaksuja sinne...
 
Äippis, Hmm, kuivattuja kookos paloja vai munkki..:grin sun ei ees kantsi alottaa sokerin vetämistä kun oot noin hyvin jo pääsyt irti:wink kaprikselle tsemppiä, oltiinki sit samaan aikaan tänään hoodeilla.
 
Mä yritän edelleen skarpata ton sokerin kaa että päästään mahd nopsaan pois jorvista... siis liittyen Radi vauvojen sokeriseurantaan! Isoa pojua en kyl tästä enää kerkiä kasvattaa:wink
 
Mulla on muuten iltainskat auttanut ja söin eilen pullan! Voi hyvää päivää kuinka hyvältä pulla voi maistua :p
 
Hys nyt:p mulla on aivan järkyttävä suklaa/korvapuusti himo :D hyvä luoja kun tän päivän kauppareissu oli tuskaa kun kaupan paistopisteltä leijaili taivaallinen tuoksu :p
 
Takaisin
Top