Oireet..

Tosi vähän oireita täällä... nännit on kipeät ja arat, välillä on tosi kylmä ja sitten taas älytön hiki, aamuöinen heräily. Siinäpä ne. Ei ole ainakaan vielä pahoinvointia joka taas esikoisesta alkoi jo ennen plussausta... vähän siis huolettaa onko kaikki hyvin! Mutta toisaalta raskaus on vasta niin alussa (4+5) että kerkeehän noita oireita vielä tulemaan :joyful:
 
Joo ei huolta. Itselläni nyt 8+2 ja vieläkään ei ihan kauheet oireet. Edelleen rinnat hieman arat ja ajoittain huonoa oloa. Muuten suht normaali ja ultrassa ollut kaikki tähän asti ihan hyvin vaikka välillä vuotoakin ollut :) eli kaikki voi olla normaalia
 
Mulla tais öllötys palata... ja tänään peilistä silmäilin nännipihoja ja näyttivät "vierailta", sattumalta latasin vau odotus -sovelluksen ja huomiselle siellä luki "olet ehkä huomannut nänniesi ympäristön laajentuneen jnejne"' :D "kiitos kysymästä, juuri huomasin!" Pahoinvointia koitan helpottaa syömällä usein, nytkin söin puolet aamupalasta vasta hetki sitten, alkuosan siitä söin 6.30. Että kai tässä peloista huolimatta edelleen raskaana ollaan :) :Heartred
 
Ihana kuulla Nipatti :) selvisit säikähdyksellä!
 
Mulla ei oo missään raskauksissa ollut juurikaan oireita alussa. Joten en oo yllätynyt ettei tässäkään ole. Silti se mietityttää aina et onkohan ketään matkassa. :confused:

Nytkin ainoa oire on nännien kipeys. Mut eiköhän tässä tarpeeksi pian ala tulla suonenvetoja, närästystä ja supistuksia. Pitäisi siis nauttia alun oireettomuudesta. :D
 
Mä olen niin järkyttävän väsyny ettei töissäkää hommista tuu mitää ja teen juuri sellaista työtä missä pitää keskittyä 100%sesti ja näprätä jnejne. huoh. ja nukun erittäin erittäin huonosti myös mitä ei ollu enne tätä raskautta.
 
Täällä 5+3 ja mennään edelleen aika oireettomana! Hetkittäisiä alavatsakipuja ja hieman nyt eilisestä lähtenyt nännit kipeytymään. Oon aina ollu aamutorkku mut nyt heräilen viimestään seitsemältä itestään, tänään nousin viideltä ylös :D Päikkärit tosin houkuttelee päivisin, ettei koko päivää jaksa kuitenkaan touhottaa. Saas nähdä tuleeko oireita tän enempää!
 
Tsemppiä kaikille oireiden kanssa :) tänään ei oo mennyt oikeen mitään alas kun on ollu niin paha olo.. mutta pieni kokoaikainen puputus on vähän helpottanu.. banaanilastuja, marjoja, puuroo ym.. oon kyllä onnellinen kun tapahtuu jotain :)
 
Nyt on lähiaikoina alkanu tulemaan hirveät aamupahoinvoinnit. Sängystä ei meinaa edes jääkaapille päästä äkkiä syömään jotain kun huono olo on jo hiipinyt kuin salamana. Toivotaan ettei tätä aamupahoinvointia kauaa kestäisi. :shy:
 
Minulla on alkanut menemään nenä tukkoon. Muuten jatkuu edelleen aika oireeton olo.

Pikkumyy_, ota yöpöydälle illalla valmiiksi joku suolakeksitai mikä nyt siinä säilyy ja aamulla maistuu. Nappaat suuhun ennen nousemista aamulla jos sillä saisit siirrettyä huonoa oloa.
 
Täällä on kyllä niin oireetonta, että hirvee huoli ja stressi koko ajan. Alkuun oli närästystä, väsymys, jatkuva nälkä ja menkkamaisia kipuja. Jossain vaiheessa hiukan rintoja aristi. Nyt ei oo kohta viikkoon ollut oikeestaan yhtään mitään. Pientä menkkamaista kipuilua hyvin harvakseltaan, nälän tunnekin on kadonnut lähes kokonaan Esikoista odotelessa alku oli kyllä myös melko oireeton, mutta en muista että näin oireeton ois ollut..
 
Mullakaan ei ole paljoa oireita. Esikoisesta oli aluksi jo aika kovat oireet ja kovat kivut. Nyt on vaan väsymys ja flunssa ja monet asiat haisee oudolta.
 
Minulla ollu etovaa ja ällöä oloa, viime viikonloppuna oli sitten su iltana ihan okselle mentävä, mutta nyt tuntuu että alkais ehkä helpottaa. Ainakaan tänään ei ole pahemmin ollu mitään. Suussa on kyllä koko ajan ihme maku, sellanen että koko ajan pitäs olla joku pastilli tms suussa.
 
Puapru kiitos vinkistä. En ole tullutkaan edes ajatelleeksi, että voisi ottaa yöpöydän viereen jotain ja napata jo heti ennen ylösnousemista jo. Mutta täytyypi kokeilla jos auttaisi pahoinvointiin! :)
 
Tässä illalla Alko etominen jossain määrin. Ei hyvä kun söi eikä hyvä kun ei syönyt.
 
Mulla alkoi kanssa nyt ihan jäätävä pahoinvointi. Tai ei tää varmaan oikeesti oo jäätävää, moni muu voi varmasti huonommin. Eilen illalla ihan ykäilin hampaita pestessä, mieskin tuli kysymään et tekeekö pahaa :sad001 aamulla puhaltelin ennen sängystä nousemista, pitää varmaan koittaa noita suolakeksejä täälläkin. Vitamiini meinas tulla samaa reittiä takaspäin, ehkä senkin ottamisen ajoitusta pitää vähän säätää...
 
Täällä alko kans eilen pahoinvointi.. On niin huono olo ettei voi mitään syödä, ja sit kun ei mitään syö ni sit sitä vasta huono olo onkin:hilarious:En muista et ois esikoisen kanssa näin huono happi ollu.. Onneks on vielä kaks viikkoo kesälomaa jäljellä, vaik en kyllä käyttäis termiä 'loma', ku oksennusämpärin ympärillä konttaa 1 vuotias "duracel-pupu":grin
 
Kandee koittaa syödä usein jotain pientä, hedelmä tai pala leipää. Sillä keinolla mulla pysynyt melko hyvin olot (tähän asti) kurissa. Syön melkein tunnin välein jotain.
 
Mulla on ollut tän viikon huono olo, sellainen jatkuva heikko olo, mutta en ole oksentanut. Väsynyt js voimaton olo. Pitäisi yrittää jotain liikuntaa tms. sillä en oo koko viikkoon paljoakaan urheillut. Ja ruokailut menee vähän sen mukaan, mitä saan alas.
 
Takaisin
Top