Oireet..

Diku

Kommentoinnin ninja
Mitä oireita teille on tullut?
Itse heräilen kolmelta,enkä enää saa unta. :wacky:
 
Rintoja särkee ja lievää kuvotusta ilmassa, ei sen pahempaa onneksi vielä. Viime raskaudessakaan ei sen kummempia oireita ollut, toivottavasti menee yhtä helposti :) toisaalta niitä oireita toivookin että tuntuisi jotenkin todemmalta tämä, en oikein vielä ole sisäistänyt koko asiaa :D
 
Täällä myös herätään aikaisin jonka jälkeen ei uni maita, vaikka väsymys on klo 15-->.. Ruokahalu on kasvanut, ja rinnat aristaa. Lievää hajuherkkyyttä. Mullahan oireet alko jo viikko sitten ja ennen plussaa kyllä tiesin että nyt on haikara tullut taloon.. :-)
 
Täällä aamuisin etovaa oloa! Tänäänkin tuntui ettei töihin lähdöstä tule mitää.:hungover: sitten on kans toi unettomuus, illalla ei uni tule ja aamulla herään aikaisin vapaapäivinäkin vaikka kuinka väsyttäisi. Pientä nippailua vatsassa ihan alussa mutta se kuuluu toivonmukaan asiaan ettei mitään sen vakavampaa!
 
Mulla ei oo juurikaan oireita vielä (rv5+2) ja jotenki iski vaan karmea keskenmenon pelko yöllä.. Mielialan vaihtelu taitaa olla ainoa :oops:

En muista yhtää esikoisen ajoilta, koska oireet alko. Sillo oli karmeeta pahoinvointia alkuraskauden ajan.
 
Täällä on ollut aamupahoinvointia pari päivää ja iltapäivällä tekisi mieli vain nukkua..
Aamulla taas sitten herään ennen herätyskelloa. :)
Mielialat heittelee myös, mies saa osansa kiukkuilusta.

Odottelen nyt kolmastani, joten ei hirveästi ehdi omaa oloaan ihmetellä. Mutta olen tosi onnellinen, että tämä pieni ihme meille vielä siunaantui.
 
Täältä löytyy pientä pahoinvointia! Väsymys on myös ajoittain kova, mutta sitten en myöskään saa nukuttua!! :mad: Ikinä ei ole nukahtamisen ja nukkumisen kanssa ollut ongelmia...

Mieliala vaihtelee tosi paljon.. Huhhuh hormoonit...
 
Mulla melko vähän isompia oireita. Iltaisin monesti vähän huonompaa oloa. Eilen ekaa kertaa silleen tosi paha olla. Oksensanut en ole. Vatsassa aika harvoin jotain pieniä tuntemuksia. Välillä semmoista kevyttä ja tosi mietoa menkkamaista särkyä. Valkovuoto lisääntynyt ja nännit herkät/kipeät, nännipiha hieman tummentunut? Hirvee väsy ollut nyt iltapvsin ja palellu kovasti. Sormet taas on saattanu olla turvonneet ja kuumat. Vatsa ihan todella turvonnut!!
 
Mullakin on vatsa tosi turvoksissa, kaikki vaatteet ahdistaa. Saako jo kohta vaihtaa äitiysvaatteisiin? :wink

Kuumia aaltoja, nuhaa, ja nipistelyä alavatsassa.. Pahoinvointi onneksi nyt tosi lievää.
Aamulla heräsin yhtä aikaa auringon kanssa.. :)

Hyvää Vappua kaikille!
 
Lucia, mä oon jo äippähousut ottanut osittain käyttöön. Niin paljon parempi olla ! :D turvotuksen vuoksi joutuis muuten avaan nappia tai kärsiin kauheesta housun painamisesta. Ihan kauheet jäljetkin jää ihoon jos normi housut jalassa vaikka oiskin joustoa. :D ei saa kertoa kellekään :wink
 
Mulla on nyt ollut repaisykipuja muutaman paivan, sen takia tein tana iltana testinkin ja plussahan sielta patkahti. Nannit on myos olleet hellana mutta imetan viela esikoista joten arvelin neidin vaan jyystaneen niita liian kovaa. :shy:

Arvelin myos lihoneeni ja just suunnittelin et alan dieetille mut ehken nyt sittenkaan. :rolleyes:
 
Kyselen nyt vähän teidän kokemuksia/mielipiteitänne. Eli ennen plussaa mulla oli kauheaa närästystä, tunne raskaudesta, pientä ihon kukkimista ja vähän ehkä itkuisuutta/ärtyneisyyttä. Ja tissit hellänä. Nyt eilen aloin kiinnittämään huomiota että ei närästänyt kuin kahdesti. Tissit ei enää niin pahasti kipeät. Itkuisuus on edelleen ja iho kukkii hieman. Ilmavaivat vaivaa ja jatkuva nälkä, niinkuin ennen plussaakin. Mietin vain, että kun on vähentynyt tuo tissien kipu ja närästys, että voiko olla merkki jostain keskenmenosta tms? Ei oo vuotoja. :eek:
 
Ainii, tissit kyllä kihelmöi sillon tällöin. Mut mietin vaan että onko normaalia tällänen, et noi oireet muuttuilee?
 
Kauheeta, heräsin viime yönä kun vatsaan ja selkään koski sillain menkkamaisesti. Oli tosi hankala olla ja pelkäsin keskenmenoa. Piti käydä monta kertaa katsoon tuleeko verta ja näin untakin että tuli :sad001( toivottavasti ei mitään vakavaa. Nyt aamulla ei onneksi enää satu.
 
Diann, toivotaan että normaalia! Varmasti pelästytti. Aina hyvä merkki kun ei ala vuotamaan. Onko vielä kipuja? :sad001
 
Ei onneksi enää ole. Toivottavasti ois vaan jotain kohdun kasvukipuja
 
Mullaki tollasia menkkakipuja. Eilen olin jo varma, et nyt tulee jotain vuotoa. Pitäs vaa koittaa rentoutua ja nauttia :Heartred

Oireiden aaltoilu on käsittääkseni ihan normaalia? Kauheeta ku esikoisen ajoilta ei muista enää mitään vaikka hä on vasta 1v8kk :joyful:
 
Takaisin
Top