Oireet..

Kiitos Diann! Jotain tämmöistä ajattelinkin, eikä siis tarvitae huolestua vaikka pari päivää tuhnuttaakin! Nukuin eilen päikkärit ja sit menin kybältä nukkumaan ja heräsin seiskalta ja nyt taas veto pois... :O
 
Tänään meinasin oksentaa esikon kakalle. Joko se hais oikeesti pahalle tai sit mul vaan on paha olo. Mies sanoo et ei muka haise erityiselle. Kyl se musta nyt vaan haisee erilaiselle kun ennen.
 
Ei vuoda nenästä verta, mutta ei oo kyllä koskaan ollut taipumustakaan. Voi johtua limakalvojen kuivuudesta, apteekista saa pellavansiemenöljyä (tms) mikä kosteuttaa nenää. Itse olen talvisin käyttänyt Avitaplus suihketta, mutta en tiedä mitä siitä sanotaan raskaana oleville. Koitan olla huolestumatta vuodosta, mutta silti yö meni pitkälle vain kylkeä käännellessä :sad001 nyt aamulla ei enää (vielä) mitään vuotoja ollut
 
Mulla oli kahdessa viimeisimmässä raskaudessa molemmissa pieniä vuotoa rv 6-7 paikkeilla. Lähinnä pyyhkiessä tuli ja hieman pikkuhousunsuojaan. Aluksi juuri punertavampaa, mikä sitten muuttui rusehtavaksi. Käytiin tosikon raskaudessa tarkistamassa tilanne yksityisellä kun julkiselle ei päässyt. Kolmatta odottaessa oltiin muutettu ja kun vuoto alkoi, pääsin tk:n kautta äitipolille ultraan tarkastamaan et kaikki oli ok. Mut siis molemmat oli ainakin mulla ihan vaarattomia. Jos vuoto on niukahkoa eikä kipuja ole, niin todennäköisesti vaaratonta.
 
Mä uskon että juurikin nuo limakalvot siellä alapäässäkin vuotelee. Mulla oli toissapäivänä ultra ja eilen taas vähän haalean haleaa väriä havaittavissa valkovuodon mukana. Luulen etttä tänään vielä sama homma. Voihan se olla että se ultralaitekin tuolla alapäässä ärsyttää limakalvoja. Muutenkin mulla taitais nyt *menkka-aika* olla kun 7+5. Enää en ole niin huolissaan kun on jo kaksi kertaa ultrattu ja vuodosta ei merkkejä että tulis kohdusta.

Yksi lääkäri sanoi että tyypillistä näillä viikoilla kun kohdunnupukka on turpea ja vuotelee. Toinen sanoi että keho koittaa koko ajan puskee menkkoja päälle ja saattaa kauankin kestää ennen kuin se tottuu siihen että on raskaana ja siksi vuotelee. Kolmas sanoi että kun istukka kehittyy niin se koko ympäröivä alue siellä verestää ja sieltä saattaa sitten tihkuttaa.

Toki mulla kuumottaa se että oon sen lutinuksen jättäny just pois :D
 
Noi vuodot on niin harmillisia kun saa olla varpaillaan ja pelätä jos alkaa tulemaan enemmän vuotoa.
 
Kyllä ne menkat nyt sit alko! Hiukan pettyny olo, että oli väärässä, mutta elämä on! Teille kaikille paljon tsemppiä odotukseen.❤️
 
Nyt tuli pyyhkiessä sellainen todella ruskea, hajanainen "kökkäre", ikäänkuin "rihmastoa". Edelleenkään ei kipuja ja väri on ruskea. Täytyy varmaan tiistaina soitella neuvolaan (oon nyt reissussa) jos tämä meinaa jatkua, on niin epävarma olo kuitenkin. Eka neuvola vasta 8.6...
 
Tuokin kuulostaa tutulta vaikka mulla tuli tollasta rihmastoa ennen plussaa. Sillon epäilin että on jotain vanhaa kalvoa tms jäänyt sinne ja irtos kun alkio kiinnittyi. Mut nää on näitä omia teorioita. Ei varmaan auta kun seurailla tilannetta miten kehittyy vaikka tiedän että se on hermoja raastavaa. :/
 
Joo, täytyy yrittää pysyä positiivisena. Ja samalla ajatella, että jos tyyppi ei mukana pysy(nyt) niin ei se olis myöhemminkään. Ja lohduttautua ajatuksella, että ainakin voidaan saada lapsi omin avuin, sitäkin olen vähän pelännyt...
 
Niinpä ja toisaalta parempi jos aika pian menee kesken jos on mennäkseen eikä vasta myöhemmin. Mut toivotaan että on normaalia vuotoa !
 
Väsymys, pahoinvointi, nippailu, repäisykivut, turvotus ja hikoilu öisin. Niin ja tunteet on pinnassa koko ajan...
 
Herranjestas että työpaikan jääkaappi haisi tänään pahalle :D ällötysolot tulee heti jos ei syö tunnin välein jotain pientä.. työterveyshoitaja sanoi tänään että ruokatorvi saattaa ärsyyntyä närästyksen ja nälän ja oksentelun takia että ihan polttelee.. niinkuin mulla! Neuvoi syömään mietoja ruokia ja vähärasvaista..
 
eilen ja tänään pahoinvointi on puskenut vähän jokavälissä ja pitää kans napsaista tunnin välein jotain.
 
Pahoinvointi rantautunut tänne,millä saa oksun hajun ja maun pois suusta ja nenästä? :depressed: :grumpy:
 
4+2 ja oireita... ummetus, pieni ällötys välillä, nenän tukkoisuus, äänen käheys, hajut tuntuu voimakkailta, väsymys,alhainen ärsytyskynnys, kuumeinen olo ilman kuumetta.
 
Takaisin
Top