Oireet

Täällä ollaan melko oireettomia. Ainoastaan alamahakipuja, palelua ja vessasa ramppaamista. Ällötysolo on alkanut edellisissä raskauksissa vasta 9 viikon jälkeen.
 
Tsempit, sympatiat ja jaksamiset kaikille pahoinvoinnin kanssa kamppaileville :hungover: Esikosta selvisin ilman pahoinvointia ja raskausajan ainoat oksut lensi synnytyssalissa ja se oli ihan tarpeeksi.

Täällä on kans unet hyvin mielenkiintosia :wideyed: Tosi todentuntusia ja vauhdikkaita. Muuten oireet loistaa poissaolollaan. Ei oo ees niitä vähiä oireita, mitä oli esikoisesta. Tosin viikkojakin on sen verran vähän, että kyllä tässä ehtii oireilla.
 
Mä näen aivan hillittömän sekopäisiä unia! Tosi eläväisiä ja muistan ne aamulla hyvin. Muistan saman "oireen" edellisestä raskaudesta, ja ne stoppas kun seinään synnytyksen jälkeen :D loppua kohden alkoi jo ärsyttään kun tiesi että herään aamulls ihan wtf-fiiliksellä :D

Ei vieläkään pahoinvointia, jes! Ehkä en ole sellaiseen taipuvainen. Sympatiat kaikille, jotka siitä kärsii.
 
Tosi pelottavaa kun housuun valahtaa jotain vähintään kerran päivässä ja tietenki ensimmäinen ajatus on että "no niin, se oli sitte siinä". Pakko päästä heti vessaan tarkistaan tilanne ja onneks toistaiseksi on kirkasta ollu joka kerta. Mitenhän kauan tätä kestää? En muista että aiemmissa raskauksissa ois ollu tämmöstä, mutta niistähän onki jo vuosikausia niin oon ehkä vaan unohtanu. :D

I L O N A
3+6
 
Mun verikoetulokset tuli. Katoin netistä kun lääkäri ei soittanut. Hcg ollut 4+6 viikolla 3514. Eikös toi oo hyvä? Mä jo mietin onko liiankin korkea että onko tässä seuraava tuomio sitten rypäleraskaus tuulimunan jälkeen [emoji34]. Miksei vaan pysty ottamaan rennosti? Ihan naurettavaa taas näitä miettiä. Ja täähän meni ihan ohi aiheen sitten [emoji3]
 
Herttarouva, mistä netistä näit verikoetulokset?
Itse sain reilu viikko sitten puhelimitse lääkäriltä ilmoituksen "juu raskaana olet", mutta kysymääni hcg tulosta en vieläkään omakannasta ole löytänyt.
 
Täällä myös eletään jänniä aikoja. Vielä en oo uskaltanu tehä testiä, pelottaa että kuvittelen nämä oireet :D Maha on todella turvoksissa ollu viimesen viikon ajan, tissit turpos ja kipeyty muutama päivä sitten, alamahassa tuntuu paine ja välillä pieniä vihlasuja, tai tasasta jomotusta. Ruokahalu on kans valtava. Mielihalut heittelee laidasta laitaan... Ei kai sitä niin luulosairas voi olla että oikeasti kuvittelee kaiken? :D Tää vaan ois niin toivottu vauva, ja pelottaa pettymys jos ei sitten kuitenkaan mitään... :sad001
 
Julianna89, just tuolta omakannasta löysin. Jostain tutkimukset alta muistaakseni. Korkea hcg pitoisuus voi johtua monesta. Kävi jo mielessä downin syndrooma ja vaikka mitä muita. Parempi olisi, että se lääkäri mulle huomenna soittaa noista tuloksista. Taitaa mennä nyt tää alkuraskaus sitten ihan paniikin vallassa. En olisi itse halunnut tuota verikoetta ollenkaan. Vain lähetteen ultraan [emoji34].
 
Tänään 5+1 ja ensimmäistä kertaa raskaana. Jännittää ja pelottaa ja mikä ressin määrä kun lueskelee juttuja keskenmenoista yms.! Hirmu tsiikailu vessapaperiin aina ettei näy punaista :) Itsellä oireina ollut parin viikon ajan nyt menkkamaisia kipuja alavatsassa ja varsinkin tuolla vasemmalla puolella, että pelkään jo kohdunulkoistaraskautta, mikä pistää välistä masentamaan. :/ Ja onkohan normaalia, että iltaa kohti maha on kuin potkupallo, aivan järkyttävän kokoinen, aamulla vielä suht normi, mutta illalla näyttää jo kuin olisi viimeisillään raskaana :D Ruokaa on toki syötä päivän mittaan, mutta onko tämä normaalia!!??
 
Herttarouva, mä kävin aikanaan tästä esikoisesta verikokeessa ja noilla päivillä olisin saanut lähelle samat lukemat. Mulla oli jotain 1250 rv 4+3 eli sehän olis tuplaantunut just tollaseks sun lukemaksi. Itse olin kiitollinen kun kaksi edellistä raskautta alkoi alhaisin lukemin ja perseelleen meni :) Kaikkea hyvää odotukseen!
 
Hane, ihan normaalilta kuulostaa iltaturvotusta myöten :D

Josko ens yönä meikälle paremmat unet.. Toivottavasti muillakin! Öitä!
 
thalassatar: Mä asun vähän ylempänä Keski-Euroopassa. Vielä en tosin tiedä olenko täällä raskauden loppuun saakka.

Nää oireet on kyllä outoja. Välillä ei tunnu mitään ja välillä outoja oloja, joista ei tiedä mistä johtuu. En esim tiedä miltä raskauspahoinvointi tuntuu. Tänään illalla oli oudosti paha olo kävellessä ja pystyssä ollessa, ihan kuin joku painaisi vatsaa. Vatsa kyllä tosi turvonnutkin. Istuessa tai maatessa ei mitään ja ihan hyvällä ruokahalulla sain syötyä. Huomenna eka työpäivä plussauksen jälkeen ja pelkään, että iskee jotkut oireet just sillon.
 
Tiputteluvuoto on onneksi loppunut mutta alaselkäkipua on ollut pari päivää. Muuten on aika oireeton olo. Kuinka tuohon verikokeeseen pääsee, jossa mitataan tuota hcg-hormonia? Voiko vain pyytää omasta terveyskeskuksesta?
 
Minioni, soita neuvolaan ja pyydä :)
 
Auh.. Suuremmin haittaavia raskausoireita ei ole vielä ennen tätä aamua ilmaantunut, lievien kolotusten yms lisäksi. Aamulla laitoin tukevat urheilurintsikat päälle, kun lenkille koiran kans läksin, niin ai samperi sitä pistelevää ja kiristävää tunnetta nänneissä ekan kilometrin jälkeen! Kotia päästyä vain aamutakki päälle ja mtn muuta en enää tänään aio päälleni pistää! :D
 
Katjusha kiitos kun kerroit. Mä näin viime yönä unta että mulla oli rypäleraskaus ja munasarjasyöpä. Ihan kauheaa stressata. Mäkin olin aluksi tosi tyytyväinen noihin arvoihin. Viimeksi kun oli huonot ja perseelleen myös meni. Oliko sulla Katjusha miten pahoinvointia? Täällä ainakin vielä siedettävissä rajoissa. Tosin vasta 5+1 menossa [emoji5]
 
Takaisin
Top