Oireet

Oireena on palelu, väsymys, ällötys, painontunne alavatsalla. Rinnat on vähän arat. Ekassa raskaudessa rinnat oli TODELLA kipeät, toisessa ei oikeastaan ollenkaan ja tässä vähän vain. RV nyt 4+3 eli ehtiihän tuota vielä tulla vielä vaikka mitä..
 
Täällä tullut muutaman päivän rusehtavaa vuotoa ja tänään alkoi oikeanpuoleinen alaselkäkipu, jota jatkunut koko päivän. Onko kenelläkään kokemusta tai tietoa tällaisesta? Olisin kiitollinen vastauksesta. Meneillään 5+0 että alkuvaiheessa mennään. Pelkään että jokin on vialla.
 
Pikkutassu89 Mä asun ulkomailla, joten täällä toimii homma vähän eri tavalla. Mulla on huomenna aika lääkärille, mutta en ole varma onko sillä ultralaitteet saman tien käytössä ja näkyykö näillä viikoilla vielä mitään, mikä toisi mielenrauhaa, mutta aion tietysti kysyä huomenna, jos voisi kurkata näkyykö mitään huolestuttavaa. Eka virallinen ultra mulla on varattuna sinne NP-viikoille.
 
Minioni, jos tulee kovat kivut, hakeudu päivystykseen. Menkkamaiset jomotukset kuulunevat asiaan, ainakin moni niistä kertoo ja kyselee.
(Ketjun ulkopuolelta huutelu)
 
@Lenu ihanaa, toinenkin ulkosuomalainen! Saako kysyä missä päin asut? Mä kirjottelen kreikasta, 4 päivää sitten plussasin ja esikoista siis odotellaan :happy:

Mulla oireina on myös hirveä palelu ja väsymys. Nälkä myös tuntuu olevan jatkuvasti, yhtäkkiä saattaa iskeä sellanen tunne niinkun ei ois saanu ruokaa viikkoon :hilarious: tissit on myös kipeet ja ISOT, oon niin pienirintanen et tää pienikin turvotus tuntuu ihan huomattavalta. Alaselkää ja alavatsaa jomoilee tasasesti. Itkuherkkyttä on myös ilmassa.

En tiedä kuuluuko "taudin kuvaan" kun näkyy olevan muillakin mutta jostain syystä mulle on tänään iskeny sellanen olo että oon tosi epävarma onko siellä edes ketään...:sad001
 
Onko muita keillä valkovuoto lisääntyny? :/
 
Ei hirveästi tässä raskaudessa, mutta viimeksi oli kunnon riesa.. :) On ihan normaalia.
 
saini mulla on ihan älytöntä vuoto :eek: vähän väliä pikkuhousut märkänä ja luulen joka kerta et nyt on varmasti verta. Mut ei, vetistä valkkaria ihan laittomasti. Sorry kuvailut :joyful:
 
Ei oo lisääntynyt, päin vastoin on tosi "kuivaa".:grin

Sellanen kiva raskausoire: Rinnat on suurentuneet ainakin yhden kuppikoon ja mitkään liivit ei istu kupeista :/ Ei muu auta kun lähtee tissiliivikaupoille.
 
Muokattu viimeksi:
Tänään alkoi oksentelu. Ja tuntuu, että pää halkee. Jäätävä särky. :/ Nyt huilimaan.
 
Tervetuloa kerhoon Aeli. Ajattelet vaan, että siellä se pikkuinen kasvaa, ni siten jaksaa. :smiley-ashamed004
 
Mulle iski niin kamala flunssa päälle ettei enää tiedä mikä oire on raskaudesta ja mikä taudista. Inhottava yrittää nukkua kun nenä on koko ajan aivan tukossa.
 
En tiedä onko nyt raskauden oire vai tähtien asento, mutta olen nyt 2 yötä heräillyt monta kertaa ja unet levottomia.
 
Tsemppiä kaikille pahoinvoiville:happy:! Itsellä ei ainakaanvielä ole ollut pahoinvointia, esikoisesta ei ollut ollenkaan mutta viime raskaudessa oli, saapi nähdä miten tässä käy.
Turvotus on ihan kamalaa mahassa! Töissä päivän mittaan joutuu avaamaan housun nappia ja työpäivän jälkeen ei mene enään takki kiinni! Ilmaa myös maha täynnä, ja pieruja pitää pidätellä työpäivinä , kun ei viitsi töräytellllä kun asiakkaat rentoutuu (töissä kauneushoitolassa)niin kyllä illalla mahassa myllää...:dead: valkovuoto myös aika runsasta, mutta rintojen aristus vähän helpottanut tai nyt vaan aristaa ja tuntuu raskailta kun vielä viikko sitten oli tosi kipeät
 
En tiedä onko nyt raskauden oire vai tähtien asento, mutta olen nyt 2 yötä heräillyt monta kertaa ja unet levottomia.

Sama juttu täällä.! Nyt toinen yö ihan kamalaa pyörimistä, levottomia unia ja vessassa juoksemista. Tän yön nukkunu max 3h niin katsotaan miten esikoisen kanssa sujuu tämä päivä.. kiukkuinen pilkkivä äiti :arghh:
 
Viime yö oli ihan kamala. En meinannut päästä päänsärystä enkä pahoinvoinnista millään eroon. Joskus kahden aikaan oli pakko ottaa samaan aikaan Panadol pore ja Burana, koska muuten olisi räjähtänyt migreeni ja tullut päivystyskeikka. Totesin, että se Burana on kuitenkin pienempi paha kuin migreenitippa. Märkää rättiä halien meni koko yö.

Tänään aion olla niin itsekäs, että menen luennon jälkeen kotiin nukkumaan ja haen pojan sitten vasta päiväkodista. Vaikka monia koulujuttuja pitäisikin tehdä. Ne jääköön kuitenkin huomiselle. Saanpahan edes hetken levätä.
 
Mulla uniongelmat jatkuu. Nukahtaminen kestää ja puoli neljän aikaan kun kuopus kömpi viereen nukkumaan niin en meinannu saada unta enää ollenkaan :sad001 vessaankin oli pakko mennä, alavatsa oli ihan kipee kun rakko niin täynnä.
Tämä aamu olikin huonoin tähän mennessä, vatsaa ihan kouristi :s pelkäsin jo että tulee keskenmeno kun alavatsakin oli melko kipeä. Täytyy näköjään syödä vaan heti kun herää :rolleyes:
 
Mä nukun kanssa tosi levottomasti, sama oli edellisissä raskauksissa. Alkuraskaudessa väsyttää muutenkin ja tulee huono olo, niin saati sitten kun ei saa nukuttua :hungover: Tänä aamuna on kyllä oksutunne herkässä..
Minioni: Pientä rusehtavaa valkovuotoa tuli eilen.. Ei näistä koskaan tiedä, kovin huolissani en tuosta ole, kun ei liity kipuja eikä veristä vuotoa. Mutta näillä viikoilla ei voi koskaan toki tietää. Mulla kun on vasta 4+4 nyt..
 
Viikoista en osaa tarkkaan sanoa, mut veikkaan 4+jotain. Mutta eka oire oli herumisen tunne rinnoissa ja nyt viimesen viikon aikana nännit on niin älyttömän kipeet, vatsan ja nivusten kipuja ja pahoja sektiohaavan vihlasuja. Ihan ekana tais toi meidän koira antaa vihiä ja sama oli esikoisen kohalla, että koira oli aika tarkkana ettei muut miehet kuin mun mies tuu liian lähelle mua :D
Nyt vaan toivon ettei tästä pienestä tarvis asua vessanpöntössä kiinni sinne viimeselle kolmannekselle asti niinku esikoisesta.
 
Takaisin
Top