Oireet

Koko päivän kestävää kuvotusta(luojan kiitos en oo viä oksentanut)....
Esikoiseta aloin oksentaan rv5:tä aina sinne rv 35 asti. 7kertaa tiputuksessakin oltiin,kun mikään pysyny sisällä ja kuivumisen merkkejä alko oleen.
Toivon todella ettei tän toisen kohdalla olis samaa kohtaloo edessä.
 
Tytöistä mulla oli kauhee makean himo ja satunnainen migreeni.nyt mulla on hirvee väsymys koko ajan mitään en saa aikaseks ja mitään en muista.ja ruokaa ei tee mieli ja jos tekee niin suolasta.ei tulis mielenkään laittaa mitään makeaa suuhun ja jatkuva paha olo päiväs aikaan.tänään Oli nuoremman synttärit. kakkua en ees maistan vaikka yleensä syön sitä hullun tavalla.
 
Täällä paha olo välillä. Huimaa. Pää on kuin sumussa. Tekee mieli suolaista ja makeaa. Cokista vaan voisi juoda. Auttaa pahaan oloon. Dpo8 sain haalean viivan testiin. Luin jonkun englannin kielisen artikkelin hcg:n käyttäytymisestä. Jos odottaa tyttöä, olisi korkeammat hcg arvot. Yksi tyttö on jo entuudestaan ja siitäkin plussasin dpo10. Saas nähdä kuin käy.
 
Tsemppiä täältäkin pahoinvoiville :/ mulla tosiaan helpottaa, jos syö usein jotain. Aina vaan ei maistu ja töissäkin se on välillä vähän hankalaa. Käytiin tänään leffassa ja vähän hirvitti, miten pystyy olemaan pahoinvoinnilta :D

Mullekaan ei maistu makea yhtään, sen sijaan leipä, kotiruoka ja kaikki raikas menee. Marjoihin on himo :)
 
Mä oksensin viime raskaudessa yötä päivää ekat 19 viikkoa. Nyt on lähinnä kuvotusta. Ja koko ajan on kylmä.
 
Itelläni ei ollu ekassa raskaudessa oikein mitään oireita. Nyt on ihan hullu väsymys ja vilu. villapaita päällä yritin päikkärit vetästä mutta silti paleli Hieman pelottaa miten sitä jaksaa jatkossa töissä jos on tällänen väsy. Olen siistijänä koulussa.
 
Täällä huolettaa oireiden vähäisyys. Rinnat ehkä vähän kipeät, ei muuta. Eilen heräsin yövuoron jälkeen ihan järkyttävään vatsa kipuun. Makasin pitkään kippurassa sängyssä.
Digi näytti tänä aamuna edelleen 2-3 viikkoa hedelmöittymisestä. Laskujen mukaan pitäisi olla jo 5+6.
La 7.1 näytti myös 2-3 eli olisi jo pitänyt näyttää +3 :sad001
 
Mulla taas ällötys tullu kuvioihin, pakko myöntää. Syöminen ja napostelu auttanut. Syön aina kunnon aterioita kuten toki nytkin. Lisäksi Suklaa, karkki ja sipsit käy mutta myös hedelmät :D
Eli ihme jos ei viikon päästä jo oksu lennä täälläkin. Nyt rv 5+4
 
Mikään liha ei mene alas. Lämmin ruoka ylipäätään tosi huonosti. :/ Ruokahalu hyvin pitkälti kateissa. Mutta voi hyvänen aika sentään, kun kaikki jutut itkettää! Kaikki herkkisjutut puskee nyt pintaan. Yhtään kunnon raivokohtausta en oo vielä saanut. Sain niitä esikoisesta varsinkin alussa aina iltaisin ihan kunnolla. o_O
 
Mulla ei ollut juurikaan oireita helmikuisesta, eikä ainakaan vielä syyslapsestakaan. Viimeksi ehkä viikon etoi hajut ja jossain kohtaa vähän närästi.
Toivottavasti pääsen yhtä helpolla tälläkin kertaa :rolleyes:
 
Siis yök.. :sad001 Oksentanut en ole, mutta koko ajan sellainen matkapahoinvointiolo. Hieman tuottaa vaikeuksia selvitä päivistä kahden alle 2v lapsen kanssa! :sad001 Mitä tähän nyt kannattaisi kokeilla avuksi?
 
Täälläkin voidaan pahoin 24/7. :yuck: Eilen sain yökkiä pöntöllä pariin kertaan, mutta ainoastaan toisella kerralla tuli ylöskin asti tavaraa. Inhottava, kun tähän huonovointisuuteen ei auta syömisetkään. No ehkä hitusen helpottaa hetkiseksi, mutta pian alkaa etominen uudestaan. Esikosta olin myös huonovointinen vk 5-15 ja oksentelinkin päivittäin, mutta en muistanut että se näin intensiivisesti alkoi heti alussa ja muistaakseni etominen helpotti kun ei päästänyt mahaa ihan tyhjäksi. :hungover:
 
5+3 ja en ymmärrä miksi sitä sanotaan aamupahoinvoinniksi.. pikemminkin iltapäivä/iltakuvotus. Varsinkin jos syö jotain niin hetki sen jälkeen on oksettava olo. :sick009:sick009:sick009:sick009
Mikään ei maistu, mitään ei tee mieli, ihan väkisin yrittää 4-5h välein syödä. On niin täysi olo koko ajan, pahentuu iltaan mentäessä. Ihan kun ois syöny viis litraa herneitä, ilman että pierettää..:bootyshake
Onko kenelläkään kokemuksia, tai edes kuulopuheita raskauksista neurostimulaattorin kanssa?? :anyone :help
Mites tuon hiusten värjäämiseen kanssa, ei varmaan oo suotavaa??
 
Tänään alkoi sit pahoinvointi. 6+0. Oksennusta ei tuu, mutta etoo. Suolaisen syöminen auttaa aina hetkeksi. Pitää koittaa pitää huolta säännöllisistä ruokailuista, selkeesti tyhjä vatsa tekee kauhean olon.

Rinnat myös kipeät ja turvonneet ja vatsa aivan sairaan turvonnut ja välillä kipeä. Ja mielialat vaihtelee tavallistakin enemmän. Ja iltaisin palelee ja yöllä on hiki.

Mulla on jotenkin kauhea pelko tuulimunasta (ehkä) liian aikaisen varhaisultran takia ja näitä oiteita on siksi jotenkin ihan kauhea kärsiä. Mietin, että, miksi nää pitää käydä läpi, jos siellä kohdussa ei olekaan elämää. Jos tietäisi, että kaikki on kunnossa, pahoinvointi tuntuisi pieneltä hinnalta.
 
Mites tuon hiusten värjäämiseen kanssa, ei varmaan oo suotavaa??

Mä ainakin kävin viime raskaudessa kampaajalla värjäämässä. Kysyin kyllä, että onko tää ok ja luotin kampaajaan, kun sanoi että on. Värjäsi kuulemma omaakiin päätään, kun oli raskaana ja olihan hän kaiket päivät tekemisissä niiden aineiden kanssa, kun odotti.
 
Lenu, paljon sulla oli viikkoja ja päiviä kun kävit? Mulla on torstaina ultra ja silloin 6+2 ( mahdollisesti 6+1) ja pelkään ettei näy mitään. Olin varannut ajan kaavinnan jälkeiseen tarkastukseen enkä jaksanut perua kun laskin noi viikot. Viimeksi mulla oli 6+3 ultra ja silloin oli tyhjä raskauspussi ja gyne sanoi että kyllä pitäisi jo jotain näkyä ja tuulimunahan se sitten oli. Jostain luin, että jos hcg on korkea niin silloin pitäisi myös jo näkyä pussin sisälläkin jotain. Samaa sanoi lääkäri kättärillä kun tuulimuna varmistettiin.
Toivottavasti sinulla ei ole tuulimuna kyseessä vaan olet ollut liian varhaisilla viikoilla ultrassa.
 
Herttarouva: tuolloin oli 5+2 ja näkyi vain sikiöpussi, tai näin ymmärsin lääkärin puheista. En ollut etukäteen paneutunut asiaan kun en edes tiennyt tuulimunailmiöstä (ekaa kertaa raskaana) joten en osannut kysellä ruskuaispusseista tms. Tosi ahdistavaa odottaa nyt. Menen uudestaan 8+4, joten silloin kai saa tietää sit varmasti. Mutta kauheaa odottaa.
 
Jopas suurella osalla kuvottaa... :meh:.. Mulla tosin vasta 5+6... Monilla näkyy olevan tuo 6 vkoa rajapyykkinä pahoinvoinnille.. Tsemppiä kaikille oksentajille....
 
Lenu, ei mikään ihme jos ei ole näkynyt mitään. Nyt vaan rauhallisin mielin [emoji4]. Mä täällä heti aamusta paniikissa kun lämmöt oli tänään vain 36.6 kun ollut 36.8-36.9 plussasta asti. Ahdistaa. Pitää varmaan lopettaa toi lämpöjen mittaus..
 
Onkos muilla ongelmana alhaista verenpainetta? Ittellä tavallisesti jopa normaalin ylärajoilla keikkuvat verenpainearvot, mutta jostain syystä nyt muutaman päivän sisään mennyt alhaseksi. Tällä hetkellä 90/72 ja makuuasennostakaan ei meinaa päästä ylös ilman pökräämistä.

Jännä kun torstaina neuvolassa käydessä oli ihan normaalit paineet vielä :happy:
 
Takaisin
Top