Oireet

Minä olen saanut seurakseni ah niin ihanan päänsäryn. Ja huimausta on ollut myös. En muista että esikoisesta olis ollut näitä oireita, mutta raskaudet voi olla tietysti erilaisia.
Vielä ei oo alkanut suuremmin huono olo, mutta vielähän se ehtii kun näin alussa ollaan. Esikoisesta sitä ällötys yökkäilyä kesti n.1,5kk:wtf:
Myös sektiohaava on tullut kipeämmäksi viimeisen viikon aikana,vaikka on parantunut tosi hyvin.
Toisaalta toivoo että "oireet" olis voimakkaita, niin olis varmempi olo että tuolla vatsassa joku on ihan varmasti..
 
Joo mulla on hieman sama fiilis; oos nyt vähä enempi oloja niin tietäs että jotain tapahtuu :bored:
 
Joo mulla on hieman sama fiilis; oos nyt vähä enempi oloja niin tietäs että jotain tapahtuu :bored:

Täällä olis vaikka muille jakaa näitä oireita. Pahoinvointi on koko päivän kestävää, väsymys myös. Hereillä pysyn muutaman tunnin ajan. Töissä on siis taistelua ja siirryin tekemään lyhempää päivää jo nyt! Maha turpoaa iltaa kohden niin palloksi ettei farkut mene jalkaan. Haju- ja makuaistit on vahvistunut todella voimakkaasti. Tänä iltana olis vielä pikkujoulut, en tiedä miten pitkään siellä jaksaa olla. Olen esimiehen roolissa, joten melkein välttämättömyys olisi siellä kitua. Ja tämä itkuherkkyys. Siis eilen itkin vain sitä että myydään meidän vanha tv-taso :D normaalisti en välittäisi. Ja oli vielä kauheen näkönen
 
Mä laitan sitä lusikallisen aamupuuroon, smoothieen ja ruoan sekaan. Paistorasvana myös.
Ja oon sen verran kookoshullu et käytän sitä myös ihonhoitoon
Oletko muuttanut smoothien sisältöä nyt plussauksen jälkeen? Itse ajattelin ottaa takas ruokavalioon, on yleensä kesäruokalistalla kun parvekkeella tuoreta minttua ja pinaattia. Pohdin noita pakastemarjoja, että nyt ei uskalla käyttää muita kuin suomalaisia.. normaalisti aika hällä väliä asenne ollut, muttei enää... :)
 
Päivitän oirelistaa koska olotila muuttuu koko ajan. Aamuvirkeys on ja pysyy, aivan uskomatonta :D

Päätä jomottaa liiasta metelistä ja jos alkaa stressaamaan. Työssä kovaa stressiä välillä niin olen käyttänyt youtuben rentoutusharjoituksia laskeakseni sykeen alas!

Ja etova olo on enemmän päivä/iltapainotteista ja varsinkin jos ei ole syönyt. Sanoin hyvästit kaulakoruille ja hiuksetkin mielellään kiinni kun kaikki mikä koskettaa kaulaa aiheuttaa ällötystä ja tuntuu todella ahdistavalta! Polopaidat ovat juuri nyt painajaiseni!

Kovimmat munasarjakivut ovat loppuneet ja muuttuneet paineen tunteeksi. Ja mahassa velloo ja se ääntelee, noloa! :grin Ummetusta ei ole vielä, enemmin päinvastaista.

Rv arvioitu 5+4

Ainiin, akneeta täälläkin :shifty:
 
5anna mä oon kokoajan ihan jäässä! Eilen myös olin superväsynyt vaikka herättiin vasta 9.30 pojan kanssa!
 
Oletko muuttanut smoothien sisältöä nyt plussauksen jälkeen? Itse ajattelin ottaa takas ruokavalioon, on yleensä kesäruokalistalla kun parvekkeella tuoreta minttua ja pinaattia. Pohdin noita pakastemarjoja, että nyt ei uskalla käyttää muita kuin suomalaisia.. normaalisti aika hällä väliä asenne ollut, muttei enää... :)

En oikeestaan. Mulla on pakkanen täynnä omia ja äitin keräämiä marjoja, käytän niitä. Ja syön tietyn ruokavalion mukaan, kun olen Bull mentulan nettivalmennuksessa mukana :)
Aamupuuroon lisäsin leseet plussauksen myötä :) ja nyt tehostetusti tota kookosta.
 
:yuck: jos kerkee nälkä iskee niin tulee kauheen paha olo.. ja nälkä tulee usein.. :depressed:
 
Alavatsaa -ja selkää nippailee ja jomottaa vähän väliä. Tosiaan joka kerta vähän jännittää, ettei vaan ala vuodot...
Kumman energinen olo on välillä. Rinnat on kipeät... Myös vessassa saa rampata useasti.

Arvioitu rv 4+6... Jännää!
 
Itse aloin epäilemään raskautta kun oli koko ajan hirveä nälkä, jano ja vessahätä. :D Väsymystä ei tässä raskaudessa ole ollut, pikemminkin pysyn pirteänä vaikka tunnin unilla enkä meinaa saada unta. Toisaalta sitten kun nukahdan kunnolla, nukun helposti vaikka 12 tuntia putkeen. Juuri ennen plussaa oli myös aivan käsittämättömiä unia, joita ei kyllä normaalisti ole. Ja tuntemukset vilusta ja kuumasta vaihtelevat hiljakseen. Itkettää myös herkemmin.
 
Eilen pyörrytti myös hirveästi koko päivän istuaallakin, olin varmaan syönyt liian vähän. Oli aika kiusallista kun olin yhdessä tapahtumassa ja piti viettää monta tuntia ihmisten kanssa, enkä viitsinyt kertoa että pyörryttää, kun en halunnut huolestuttaa ketään enkä kertoa, mistä huimaus todennäköisimmin johtuu...
 
Täälläkin on tuota huimausta ja siihen lisänä päänsärky & menkkamainen vellominen ajoittain vatsassa. Aamun testiin tuli jälleen tuplaviivat, mutta samalla tuli rusehtavia vuotoa :sad001
Maanantaina verikokeisiin ja keskiviikkona saa soitella tietoa ja toisissakin verikokeessa täytyy käydä. Epävarma olo.:sorry:
 
Siis miulla on jatkuva nälkä, tuntuu kokoajan siltä et ihan ku en olis syöny IKINÄ mitään. Miehellekkin eilen laitoin viestiä että tuo miulle äkkiä ruokaa, voi olla että muuten kuihdun olemattomaks :laughing025
Normaalisti en voi kuvitellakkaan syöväni heti aamusta mut nyt, oi voi.. Heti kun saa silmät auki niin jääkaapin ovi narahtaa auki :happy119
Vatsaa turvottaa, pissalla saa ravata normaalia useammin ja reisiä särkee.
Mutta on tää vaan niin IHANAA :Heartbigred
 
Täälläkin on tuota huimausta ja siihen lisänä päänsärky & menkkamainen vellominen ajoittain vatsassa. Aamun testiin tuli jälleen tuplaviivat, mutta samalla tuli rusehtavia vuotoa :sad001
Maanantaina verikokeisiin ja keskiviikkona saa soitella tietoa ja toisissakin verikokeessa täytyy käydä. Epävarma olo.:sorry:
Voi Piipaapöö, pidetään sormet ja varpaat ristissä ja toivotaan että on normaalia vuotoa. Sylillinen lämmintä mieltä ja jaksamista maanantai/keskiviikkoon! :shy:
 
Täälläkin on tuota huimausta ja siihen lisänä päänsärky & menkkamainen vellominen ajoittain vatsassa. Aamun testiin tuli jälleen tuplaviivat, mutta samalla tuli rusehtavia vuotoa :sad001
Maanantaina verikokeisiin ja keskiviikkona saa soitella tietoa ja toisissakin verikokeessa täytyy käydä. Epävarma olo.:sorry:


Voi noi alkuraskaudenvuodot on kamalia kun tuovat pelkoa, vaikka ovat yleisiä! Toivotaan todella ettei ole mitään poikkeavaa !
Tsemppiä!
Itse koetan aatella vaan että raskaana kunnes toisin toderaan! Eihän tässä kukaan ole varmoilla vesillä vaikka ei vuotoja oiskaan.
Aiotko varhaisultraan?
 
Kamala ruokahalu muuten täälläki! Ja närästys myös alkanu jo näin aikaseen :/

Ja toi jano ja pissahätä myös! Mikä ärsyttävä yhdistelmä! Sitte kun tyttö vielä herätteli viime yönäkin 2h välein niin sitte ei meinaa saada unta kun koko ajan ois päästävä vessaan tai täyttään vesilasia (lasilla on kokoa 0,7l mutta tyhjenee silti...)
 
Mulla ei ole ollut vielä mitään oireita :/ En tiä Onko hyvä vaiko huono asia. Ainoo että menkkoja ei oo näkyny :D

Aikaisemmassa rakkaudessa Ei myöskään ollut mittään
 
Miulla oli joku pari viikkoa sitten pahoinvointia, jota jatku suunnilleen viikon verran. Ihmettelenkin tässä sitä et miten se hävis yhtäkkiä kuin pieru saharaan:laughing025
 
Eilen mulla tuli olo ettei kaikki ole kunnossa. Aikaisemmissa raskauksissa oon tässä vaiheessa oksentanut joka aamu, en nyt. Etovaa oloa mulla saattaa olla ilman raskauttakin. Oma tuntemus ei mennyt pieleen. Tänä aamuna alkoi verinen vuoto, mikä vaan jatkunut. Nyt kunnon alavatsakivut. Nyt olisi rv 6+2, mutta eiköhän tämä kesken ole mennyt. Ensimmäinen raskaus mennyt aikanaan myös kesken rv 11+5. Jos jotain positiivista etsii niin onneksi tämä meni tässä vaiheessa kuin jos olis mennyt myöhemmin. Jospa me joskus neljäs lapsi vielä saataisiin. Aikamoisia ihmeitä jokainen mun endometrioosin ja adenomyoosin vuoksi.
 
Takaisin
Top