Oireet

Sama täällä, ummettaa ja turvottaa.
Rinnat aristaa, hajuaisti käy ylikierrosta, helpommin tulee huono olo. Munasarjoja välillä särkee.
 
Täälläki kamala turvotus:woot: Ei oo kivaa... Ja ruokahalu kasvanu entisestään. Imettäessä jo teki makeaa jatkuvasti mieli, mutta nyt oon syöny leipää, roiskeläppä pizzoja jne... ja koko ajan vois napostella suolaista, jollei tulis niin ähky olo.
Niin ja oon jo pitäny raskaushousuja pari päivää :D Noissa siis on vaan joustava vyötärö, ei tuubiosaa sentään!
 
Mulla kiristää kans normihousut jo, mulla on iso painonpudotus takana ja onnistuin saamaan itseni melko fitiksi.
Haluaisin ostaa jo jotkut mammavaateet, mutten tiiä uskallanko, ovat kumminkin melko hintavia.... :/
 
Tää väsymys on ihan jäätävä. Töissä jaksaa just ja just ko oikeen skarppaa mut kotia ko pääsee niin pakko päässä unelle. Himppasen on lamaannuttavaa ko tottunu liikkumaan melko runsaasti. Alavattassa juilii vaihtelevissa määrin, portaiden nousu on nyt alkanu hengästyttään ja hiki tulee tosi nopsaan. Eka neuvola varattuna ens vuen puolelle. jee.
 
Aijuu tää väsymys! Joka päivä on otettava päikkärit :D

Niin ja ummetuksen saa muuten kätevästi vaihdettua ripuliksi lisäämällä kookosöljyä joka ruokaan :)
Nimimerkillä kokemusta on :) :)
 
Mulla kiristää kans normihousut jo, mulla on iso painonpudotus takana ja onnistuin saamaan itseni melko fitiksi.
Haluaisin ostaa jo jotkut mammavaateet, mutten tiiä uskallanko, ovat kumminkin melko hintavia.... :/

Jos ostat alkuun jotku mammalegginsit ja pidät mekon kanssa?
Mä ostin mamalicious housut kun oli 50% alessa. Mullaki oli just lähteny esikoisen jäljiltä hyvin painoa ja tykkäsin jo mun vyötäröstä... niin tosi hankala sopeutua tuohon yhtäkkiä ilmestyneeseen pömppöön! Mutta koetan olla aattelematta painonnousua. Esikoisestaki tuli 20kg mutta lähti 25kg :) Eli se tulee mikä on tullakseen ja noille turvotuksille etenkään ei oikein voi mitää
 
Joo en mä stressaa siitä painonnoususta. Mä oon paljon terveempi nyt kun kuusi vuotta sitten.
Mulla esikoisesta paino nousi 76kilosta 97kiloon ja jäi kolmeksi vuodeksi sinne ysiinkymppii. Nyt oon 65tietämillä ja rakastan kuntosalia ja liikkumista ylipäätään.

Toi voiski olla hyvä toi legginssi juttu, kiitos vinkistä!
Edellisestä on niin aikaa, että tää tuntuu siltä ku odottais ekaa kertaa :cool05
 
Hyvä vinkki toi kookosöljy, mulla nimittäin maha ihan jumissa... siis miten sitä käytetään kun en oo koskaan käyttäny? ei vissiin paistorasvana vai?
 
Hetken oon miettinyt että laittaisinko jo myös mammahousut jalkaan mutta oikeastaan nyt muutenkin mennyt pari päivää ulkohousuilla ja kotona vain leggarit jalassa. Huomenna pitäisi olla jotain vähän fiksumpaa päällä. Mua raskauksien aikanakin (siis isommalla vatsalla) ahdistanut ne housujen korkea reuna/tuubiosa. Yleensä se oon kääntänyt kaksinkerroin niin ollut vaan vyötäröllä. Sillain ehkä voisi jo nyt pitää. Kirpparilta löysin tiistaina tosi hyvänkuntoiset kahdet mammahousut vitosella.
 
Hyvä vinkki toi kookosöljy, mulla nimittäin maha ihan jumissa... siis miten sitä käytetään kun en oo koskaan käyttäny? ei vissiin paistorasvana vai?

Mä laitan sitä lusikallisen aamupuuroon, smoothieen ja ruoan sekaan. Paistorasvana myös.
Ja oon sen verran kookoshullu et käytän sitä myös ihonhoitoon
 
Mulla on ihan jäätävä väsymys, vois vaan nukkua kokoajan :goodnight!!!
Mut ehkä osittain tää väsymys selittyy silläkin kun hemppa oli tänään mitattaessa vaan 114 :schocked028
 
Liekkö ketään jolla myös kilpirauhasen vajaatoiminta? Miten teillä käyttäytynyt arvot raskauden aikana?
 
Toivottavasti pääsen teidän plussanneiden joukkoon, mutta vielä ei testi anna kuin negatiivisen tuloksen.
Oireita on tai sitten oma pää kehittää:
- turvotus
- ällötysolot pitkin päivää
- nippailut ja jomotukset vatsan ja munasarjojen alueella
- tarkka hajuaisti
- huimaus
- itkuherkkyys

kiertopäivät 22/31.. ja ensimmäinen yritys tämä kierto vasta..
Onnea plussanneille :Heartred
 
pakko kyllä testata tota kookosöljyä! Ihanku oisin kuullu että monet laittaa sitä myös raskausmahaan kun venyy?
 
Täällä ummettaa ja mahaa ja selkää juilii jonottaa sillain kun menkat alkaisi. Viimeyönä valvoin tunnin verran, mutta ei ns sillai kipua vaan ärsyttävää jomotusta ja vasemmalla puolella juilii.. esikoisesta ei ollut kyllä tämmöstä eikä tullu kyllä näitä näppyjäkää.
 
pakko kyllä testata tota kookosöljyä! Ihanku oisin kuullu että monet laittaa sitä myös raskausmahaan kun venyy?

Kyllä! Ihon hoitoon toi on ihan ehdoton. Arpiahan ei sinällään voi välttää, ihon kimmoisuus ja laatu sen ratkasee. Mutta toi on tosi kosteuttavaa ja kättää kivan pehmuseksi :)
 
ootteko jäässä??mä oon niin umpi jäässä että ei miljoonat vaatekerrastot auta...
Tänään kävelin ison mäen ylös ja puuskuttelin kuin viimeisilläni ja huomasimpa kävelevänkin kuin ankka viimeiset askeleet :laughing025

Mä oon kans aivan jäässä. Sormet ja varpaat ihan sinisenä hela tiden :smiley-bounce013
Oon ollu aina alasti nukkuja, ja juuri ennen plussaa osasin aavistella siitä raskautta ku piti alkaa olla kerroksia päällä myös nukkuessa
 
Raskaana ollessa vaan en viimeksi yhtään sietäny kookoksen hajua:yuck: Muuten kyllä oisin käyttäny....
 
Takaisin
Top