Odotusajan unet

Mä olin viime yönä jotenkin vahingossa onnistunut varastamaan Särkänniemen delfinaariosta hain! Tämä oli siis illalla ja sitten aamulla unessa soitin ihan itkuisena sinne jollekin hoitajille, kun tajusin että sehän kuolee meillä, kun en uskalla ottaa sen koiran kuonokoppaa pois, että voisi syödä. Pidin sitä kotona kuivassa kylpyammeessa, joten taisi olla vähän biologian opit hakusessa, jos se syöminen oli se ainoa ongelma..
 
Mulla ei koskaan raskausajan unet ole liittyneet vauvoihin tai raskauteen. Sen sijaan täällä pyörii joka yö sellaiset seksikanavat että huh huh. Vaikka näkis painajaistakin, niin aina on jossain välissä aikaa sekstailla :la:sex
Ja sama homma on ollut joka raskaudessa ja rauhoittuu sit taas synnytyksen jälkeen.
 
Mä näin sellasta unta viime yönä, että mies oli menossa kahden muunkin naisen kanssa naimisiin. Minähän olin kyllä jäämässä myös vaimoksi, eli vaimohaaremia meinasi mies kerätä. :mad: Toinen niistä naisista oli pulleahko, lähes mustahiuksinen ja sillä oli jo häämekkokin päällä, kun sanoin sille suoraan päin naamaa, että etkä varmasti mene minun mieheni kanssa naimisiin! Pulleahko nainen siitä sitten kiukustui ja lähti pois. Niin sitten jäin ainoaksi vaimoksi, vähän olin kyllä kiukkunen miehelle kun ei ollut kertonut minulle noista suunnitelmistaan...
 
  • Tykkään
Reaktiot: Bnt
En mäkään oo nähnyt oikein ollenkaan vauvoihin liittyviä unia, katsotaan jos sitten myöhemmin tulisi niitäkin, kun raskaus tuntuu oikeammalta. Viime yönä löysin näppärän reitin äidiltäni Tampereelta Helsingin keskustaan, ei mennyt kuin 20 minuuttia omalla autolla! Olisipa näppärää :D minulla on paljon ystäviä pääkaupunkiseudulla, ja välillä toivon välimatkaa lyhyemmäksi, eli sinänsä looginen, mutta miksi ihmeessä se oli äidiltä eikä täältä meiltä? En siis edes asu Tampereella :D
 
  • Tykkään
Reaktiot: Bnt
Viimeyönä eksä ilmestyi uneeni, tuli käymään meillä ja aikoin jäädä yöksikin, siinä se meni suihkuun ja mun mies ei ollu yhtään iloinen kun eksä esittäytyi hälle, hän myös esittäytyi kätellessellään sanoen "me" (eli minä ja hän) vähän niinkuin olisi halunnut eksän ymmärtävän että me ollaan yhtä ja minä olen hänen :grin Unessa mietin että mihin se eksä laitetaan nukkumaan ja mies siihen tokaisi että onhan noita huoneita, yläkertaan sitten petasin hälle ja hänen kaverilleen pedin, asui siellä mun serkkukin :grin Mistä näitä tulee.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Bnt
Mulla on tosi usein ollut unissa yks eksä piiiitkän ajan takaa (tosin osa syy saattaa olla että se on veljeni hyvä ystävä ;D) ja nyt on alkanut tulemaan seksiunia, useimmiten olen niissä mieheni kanssa mutta välillä siinä on joku ihan muu! On muuten ahdistavaa herätä siihen että on juuri sekstaillut unessa jonkun muun kanssa, varsinkin kun ei sitä oikeasti ikinä voisi tehdä ;(..

Viimeyönä näin että olin rakenneultrassa jossa päätettiin käynnistää synnytys
 
Hyi mä näin viime yönä ihan kauheeta keskenmeno unta :/ menin uuteen duunipaikkaan ja sit alko verta vuotaa ihan sikana. Sit mun kännykään ei toiminut et olisin saanut soitettua neuvolaan...

onneks oli vaan unta!
 
Itellä ei oo vielä alkanut vauva unet tässä raskaudessa, mut viime raskausaikana muistan nähneeni paaaljon sellasia missä välillä hukuin vauvoihin kirjaimellisesti. Joskus vauvat räjähtivät mahani läpi ja niitä vain pursusi sieltä lattialle(tämä ei kuitenkaan sattunut minua). Monesti sain 4-10 lasta kerralla, ja sain siten myös lisäkäsiä kroppaani. Monesti myös yhdellä vauvoista oli mieheni pää, muistan kun oli niissä unissa tosi häiritsevää imettää miestäni jolla oli vauvan ruumis, mies myös yleensä kiroili minulle vihaisena imetyksen aikana ja minä koitin tukkia hänen suutaan tursottamalla lisää maitoa nänneistäni hänen suuhun ja naamalle.

Nyt oon nähnyt vaan tosi kummallisia ja sekavia unia, seksi unet on alkanut loppumaan lähiaikoina minkä oon liittänyt siihen kun ei ole enää niin paha kiima päällä kun vielä hetki sitten.
 
Näin yöllä unta että tätini 27v odottaa neljättään ja hän soittaa että vauva syntyy ennen aikojaan ja ettei tuu ikinä selviämään hengissä :-( no tädillä on loppu raskaudet olleet tosi vaikeat et oisko tää syy uneen en tiedä mut hyi ja yök :-\
 
Toissayönä näin unta että lähdin meidän lapsen (unessa tytön), koirien ja appivanhempien kanssa ulkoilemaan tutulle polulle, tällä kertaa siellä tosin oli myös lampi johon meinasi ensin hukkua meidän pienempi koira ja sitten lapsi! Oli siis tällainen alkutalvi ja lammen reunamat jäässä, ei kyllä ollut taas yhtään kiva uni. Kun koira ja lapsi nostettiin ylös ne eivät muka olleetkaan märkiä saati palelluksissa :eek:
 
Näin viime yönä unta jossa sain luotettavasta lähteestä tiedon, että vain kehitysvammaista lasta odottavat potevat raskauspahoinvointia. Aamupöpperössä ihmettelin sitä että kuinka meitä onkin sattunut tänne foorumille niin paljon samaan ryhmään jotka odottavat kehitysvammaista lasta, eikä siitä kuitenkaan kauhiasti mitään keskustelua ole. Ja vasta parin tunnin päästä hoksasin että sehän oli unta, tuntuu että mun piuhat vaan pitenee tän raskauden myötä :grin
 
Toissayönä olimme mieheni kanssa huumediilereitä, kuskasimme huumeita ihan vain rekalla tuonne lähimpään hiihtokeskukseen :grin
 
Mä en oo pahemmin nähny unia tai en sit vaan muista niitä mutta viime yönä sit synnytin 51.cm, 3660.g koko sen pojan.. En siis tiedä ees kumpaa ootan kun ei haluttu tietää et oliko toi enne.... No se selvii toukokuussa.. :)
 
Mä näin unta et imetin ja sit nänneistä tuli verta eikä se meinannu tyrehtyä millään :sad001 No toivottavasti ei noin käy sit keväällä :)
 
Huoh, minä olen juossut maratonin, nähnyt koiratappelun (siis kahden koiran välinen, ei mikään järjestetty), tupakoinut ja kaikkea ihmeellistä. Hiphei:wink

Ai niin, hommasin myös yhtenä yönä 8 kesyrottaa ja toisena lopettavasta eläinliikkeestä metrin mittaisia kaloja...
 
Menoa ja meininkiä riittää unissa taas. Mulla olikin tossa aika "uneton" kausi etten nähnyt unia, mutta nyt taas alkanut :)
Viime yönä oli sellainen seksimaraton ettei mitään rajaa :P tosin juuri illalla puhuin kaverin kanssa seksistä niin taisi noi puheet vaikuttaa mun unimieleen :)
 
Minä näin viime yönä unta, että yritin hommata vaatteita tulokkaalle, mutta se oli aivan äärimmäisen monimutkaista ja hankalaa! Niistä vaatteista käytiin jotain kilpailuja ja taisteluita ja kun vihdoin yhden kilpailun voitin, niin ne vaatteet oli jonkun ihme limaisen hedelmät sisällä, joka piti sitten kuoria ja se kuori oli tosi vaikee saada irti :confused: Sitten ne vaatteetkin oli tietty ihan limaisia :meh: Kiertelin eilen kirppuoreilla etsien vaatetta, enkä oikein löytänyt mistään mitään, niin tais tulla sitten uniinkin toi :p
 
Näin viime yönä ihan kamalaa unta! Minulla todettiin joku vakava sairaus, joka vaatisi melko välitöntä leikkausta. Samalla kerrottiin, että vauva menehtyy leikkauksen myötä. :sad001 Sitten minut vaan jätettiin huoneeseen jossa olin itkemään ja odottamaan leikkausta. Leikkauksesta ei voinut kieltäytyäkään tai kuolisin. Toivon todella, ettei ollut mikään enneuni, koska tulee nähtyä niitäkin. Alkoi jopa vähän ahdistaa, mutta voihan niitä unia nähdä vaikka minkälaisia ilman totuuspohjaa.
 
Hui kamala! :eek:
Tommoset unet on todella ahdistavia, varsinkin kun vielä herää kesken unen ja se tuntuu niin "todelliselta" :sad001
 
Noniin kiva uni viime yönä :D Mä synnytin 5 lasta.. Mul oli sellaiset sikiöpussit, toisessa oli 4 vauvaa mut yks niistä ei selvinnyt ja toisessa oli 3 vauvaa, joista 1 ei selvinnyt. Synnytys ei sattunut yhtään ja yhtäkkiä 3 vauvoista oli jo 4-6 vuotiaita ja ne toiset 2 olivat vielä ihan pieniä :D

Voi vauva mä sanon ♡ Odotan niin kovasti tota mun pientä, etten malttaisi enää yhtään oottaa :)
 
Takaisin
Top