Odotusajan unet

Viime yönä näin unta, että rinnoista tuli ihan suihkuten maitoa! Aivan kauhuissani olin, että nytkö jo?! Kaikki vaatteet ihan likomärkinä ja ajattelin vain, ettei nyt vielä olisi tarvinnut... :rolleyes:
 
Tääläki nähty taas monta kertaa noita alkoholin maistelu -unia. Yhessä unessa äitekin oli sillai, ettei tästä pikku paukusta mitään haittaa ole. Join sitte itku kurkussa kermalikööriä, salmiakkikossua ja punkkua, ja pelkäsin hirveesti, mitä sikiölle nyt tapahtuu. Jotenkin ne juomatkin vaan tuplaantunu siinä mun edessä. Ja yhtäkkiä samassa unessa oli Sherlock Holmes! Sherlock oli menny naimisiin, mutta tajunnutki, että se inhoo vaimoonsa, ja lavastanu oman kuolemansa. Kahen kuukauden jälkeen se tajuskin, että oli idiootti ratkasu ja se rakastaakin vaimoonsa ihan hullusti. Sitte se uni päätty onnellisesti, ku Sherlock Holmes vaimoineen olikin onnellisesti yhdessä. En ymmärrä yhtään, mistä tää Sherlock Holmes -käänne tähän mun kännäysuneen tuli!?!?

Viime yönä synnytin tytön. Ei sattunu yhtään, koska olin mukamas niin rento.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Bnt
Voi hyvän tähden minkä unen näin viime yönä!! Vieläkin naurattaa, ja jollakin tapaa siitä jäi niin hyvä mieli vaikka outo olikin!

Olin muka menossa ultraan. Ultraajana toimi neuvolassani toimiva lastenlääkäri ja se suoritettiin niin, että minä menin polvilleni tuolille ja nojasin pöytää vasten selkä kyyryssä lääkäriä kohti. Lääkäri teki jonkun ilmeisesti viillon tai jonkun selkääni, jonka jälkeen pääsi "käsiksi" vauvaan. Vauva näkyi näytöltä, mutta en oikein uskaltanut katsoa heti. Mies ei päässyt mukaan joten olin tilanteessa yksin ja jännitti hirveästi. Lääkäri tuolta selkäni kautta kuitenkin tutki vauvaa, katsoi sydämen ja sisäelimet ja muut. Sitten hän löysi ulokkeen, jonka oletin olevan pippeli, mutta se olikin "tyhjä", eli lääkäri totesi, että tämä tästä surkastuu pois ja teille on tulossa tyttö! Ei hyvän tähden oikeasti. laughing7 Tämän lisäksi tyttövauva oli vähän oletettua pienempi, ja laskettua aikaa hiukan muutettiin... Joo... Hahahahah.
 
Janezkin pitäisi ehkä vähän kerrata, miten lapsen sukupuoli määräytyy :D

Mäkin oon nähnyt noita alkoholisäikähdysunia, tosin vaan ihan alussa. En tiedä, ovatko loppuneet siksi, että oon ollu parissa bileissä ja luotan taas muistavani, etten saa juoda! Viime yönä pelastin kolmevuotiaan siskontyttöni hukkumiselta, ja siinä kun altaanreunalla yritin saada häntä yskimään vedet pihalle, hän oli noin 20cmpitkä :D muistan myös ajatelleeni, että mustahan tulee ihan hyvä äiti, kun nytkin kaikki näki kun pelastin tytön (jotenkin tuntui tärkeältä, että kaikki näki..). Toistuvia teemoja mun lapsiunissa on juuri tuo koonvaihtelu, ja se että unohdan antaa ruokaa!
 
Mä näin alkuviikosta ihan kamalaa unta, kun heräsin aloin vaan itkemään kun musta tuntu ihan hirveeltä! Uni oli niin todentuntuinen.
En oo tännekkään pystynyt kirjottelemaan, kun ollut niin kurja ja epäuskonen olo..

Näin siis unen, että ultrassa olimme, eikä sykettä löytynyt. Sikiö oli muuttunut kuolleeksi kaniksi jota ultraaja sitten törkki laitteellaan ja koitti herätellä. Unessa katsoin tätä toimintaa näytöltä, jossa vilisi piirretyt. Sitten Ultraaja lähetti toisen kanin vatsaani hakemaan kuollutta pois ja tätä katselin piirrettyinä näytöltä!

Tämä uni jatkui sitten niin, että menimme mun siskolle jolle olin jostain syystä antanut meidän koirat. Mun sisko taas oli antanut koirat naapureilleen jotka eivät välittäneet koirista yhtään ja toinen koira nilkutti meitä vastaan ihan surkeena ja kipeänä..

Tänään kerroin tästä unesta mun ystäville ja että oon sen takia ollut tosi huolissaan. He muistivat, että olin nähnyt täsmälleen saman unen näihin aikoihin esikoista odottaessa, paitsi että silloin vatsassani oli ollut kuollut orava.
Nyt vasta kummallinen olo onkin! Oon tässä koittanut tolkuttaa itselleni, että se oli vain unta. Helpommin sanottu kun tehty.. :)
 
Oho, aika absurdi uni! Se unenjälkeinen fiilis voi tosissaan olla aika kamala. Mulla todettiin toissayönä HIV ja en muista tarttuiko, se vauvaankin. Ihan kaameeta herätä. Piti oikein tosissaan muistella, että nekin kokeet on otettu, ja varmaan ois kätilö sanonu, jos oiskin yhtäkkiä ollu positiiviset. Monta tuntia heräämisen jälkeen pyöri mielessä, voiko se sittenkin olla mahollista, että mulla on HIV :confused: Katoin pari viikkoo sitten Dallas Buyers Clubin, niin varmaan sieltä iski tää kauhu.
 
Aah voi ei, ihan kamalaa toikin! Jotenkin sitä on niin sekasin kun herää et ei kyllä yhtään järkevää ajatusta liiku päässä.. Täytyykin tarkkailla mitä kattoo telkkarista jos tulee uniin heti :D
 
Itse näin viime viikolla unta edesmenneestä isästäni (joka nukkui pois jo 10 v. sitten). Hän tuli autokatokseensa kaksi paikkaisella urheiluautolla (????) joka oli sisältä kyllä tilava ja aivan täys lastentarvikkeita!! Sinne oli loistavasti mahtunut pinnasängyt, tuttipullot, potat, lelut ja rattaat..
 
Mäkin näin viikko sitten unta lähes kymmenen vuotta sitten kuolleesta isästäni, ekaa kertaa todella pitkään aikaan :) ihmettelin kun ei kysellyt miksen juo viiniä, kunnes unessa järkeilin, et no enhän mä silloin viimeksi täällä käydessäni juuri viiniä juonut, kun olin alaikäinen, et siks ei varmaan huomaa. Pohdin vain miten kertoa raskaudesta :) tosi ihana uni, olin tosiaan ilmeisesti ollut syystä tai toisesta näkemättä iskää kymmeneen vuoteen, mutta unessa ei ollut mitään surullista, eikä annettu selitystä näkemättömyydelle.
 
Tää ei nyt ole uni, mutta en viitsinyt aloittaa aiheelle omaa ketjua ja tämä oli lähimpänä aihetta. Eli oudot tunteet :confused2

Eilen mietin taas raskausasioita ja yhtäkkiä tuli semmoinen oudolla tavalla tosi ällöttävä olo ajatuksesta, että mun sisällä kasvaa 7 cm pitkä loinen. Tuli vaan lapamadot yms. mieleen:scared007

Olo meni kyllä nopeasti ohi, eikä enää ahdista ajatus. Mitenköhän outoa on sitten, kun sen liikkeet alkaa tuntea o_O

Kaikenlaista hullua sitä tulee mieleen. :grin
 
Kyllä mullekin iskee alien-olo välillä, kun mietin et mun sisällä kasvaa joku.. huijui! Varsinkin kun se nyt jo näytti ultrassa niin ihmiseltä eikä enää pelkältä möykyltä :D
 
  • Tykkään
Reaktiot: JMT
Mä olin jopa esikoisen synnytyksessä ite sitä mieltä ettei sieltä mitään elävää oikeaa ihmistä voi ulos tulla. Että sieltä tulee joku kivi tai kasvain.. :D . Ajattelin että kätilötkin valehtelee kun sanoivat synnytyksen edetessä että "tukkaa näkyy jo" . Oli kyllä niin uskomatonta sitten vihdoin nähdä että kyllä sieltä vaan oikea ihminen ulos tuli :) .
 
Mä tosiaan olen kans nähny jos jonkinlaista unta tässä. On ollu yöpaita maidossa ja noin. Viime yönä unissa pyöri aborttiasiat, sekä hihittelin unessa sille, että olin hereillä ollessani puoliltaöin käynyt syömässä kirsikkatomaatteja. Mut ne keskenmeno ja verenvuotounet oli aika ahdistavia.
 
Mina nain tuossa yksi yo unta etta raskauden ajan laakarini oli lihava mies jonka tyopiste oli keskella valtavaa uima-allasta. Siella se kellu tavaroidensa kanssa. Jouduin riisuutumaan ja uimaan ison mahan kanssa tarkastuksiin. Sitten jonkun kumman syyn takia laakari yritti kehottaa minua ottamaan linoli pistoksia, etta on hyvasta. Tiesin unessa kuiteki etta yrittaa myrkyttaa vauvan. Heraamisen jalkeen piti googlettaa mita helkkaria linoli on. Sitten selvis etta lattiavahaa. Mita ihmetta :D
 
Just joo... mä sitt poltin tupakkaa viime yönä.. Ei siin mitään, mutt ku en oo oikeesti ees koskaan tupakkia polttanut. ☺
 
Minä palasin viimeyönä yhteen ex poikaystävän kanssa! Ja yhtäkkiä sillä olikin 12 vuotias lapsi ja toinen vastasyntynyt. Olin sille kauhean vihainen, kun oli valehdellut ja lähdin suutuspäissäni ostamaan irtokarkkeja. Kostoksi valitsin sille mun mieheni lempikarkkeja. :D onneksi se oli vaan unta! En ole kyseistä eksää nähnyt noin viiteen vuoteen, joten tosi hassua että tolleen tuli uneen!
 
Jälleen näköjään noita keskenmeno unia :sad001 herää siinä sitte huonolla tuulella, mutta onneks vaan uni.. voi olla et pitää tänään taas ettii sykkeet mieltä rauhottamaan
 
Voi ei, ne on vaan niin kamalia :sad001 tosi vaikee päästä siitä ikävästä tunteesta eroon..
 
Mä oon kanssa nähnyt unia, missä juon ja poltan. Pahin oli yks uni, missä join ja poltin raskauden ensimmäiset 5 kuukautta, ennen kun yhtäkkiä muistin, että oon raskaana. Sit se loppu uni menikin paniikissa, et ei taida sikiö olla enää kunnossa..
Sit oon nähnyt paljon seksiunia :) Nyt ne on kyl vähentyneet ja oon nähnyt muita painajaismaisia unia..

Sais nyt tulla ihanat vauvaunet, eikä mitää inhottavia painajaisia, joista herätessään ei meinaa saada enää unen päästä kiinni :P
 
Takaisin
Top