Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

Mitää :eek: koskaan kuullutkaan tuollaisesta. Minä kun käytin pillereitä niin maksoin vaan sen mitä pillerit maksoi!
 
Oon kyl vähä ihmeissään ton mieheni kaa... kun ei ota selvää ett mitä meinaa... poistatin vasta hormonikierrukan ja vaihdoin pillereihin joista sanoin nyt sit ett kävinkö turhaan lääkärissä niin mies totes ett periaattees... ei kyl ota selvää...
 
Mammutti93 ei se omavastuu tarkoita et sun pitää maksaa 50 € plus pillerit vaan ihan normaalisti pillerit vaan :) se omavastuu mikä on nyt tullut tarkoittaa sitä että voit hakea Kelalta tukea lääkkeisiin jos menee yli 50 € lääkkeisiin jossain tietyssä ajassa :)

Eipä ne menkat näytä alkavan :eek: aamupäivällä tuli pyyhkissä ihan milli sitä punasta väriä mut nyt ei oo sit loppu päivän aikana tullut mitään :eek: ei siteeseen eikä vessa käynneillä.. Mitä tää nyt oikein taas on :P
Dpo 15
 
Itellä alkaa mennä aivot sekasi kun alottanu nuo minipillerit niin heti menkat aivan sekasia kun alussa joka toinen viikko oli menkat ja sitten marraskuun jälkeen tuli ihan raskaus oireita ja kun menkkoja ei kuulunut tein varuilta testin joka oli nega .. Mutta taas ei ota selvää onko menkat alkamassa vai ei .. Onneks tänään lähti toisiks vika liuska käyttöön kohta tämä on ohi :D tämmönen mielenpurkaus tähän väliin:D
 
Iinaalisa en usko et kiinnittymisvuotoa kun oviksen huomasin tästä kierrosta ja sitä "vuotoa" mitä aamulla oli tuli siis vaan ihan yks tippa paperiin :p taitaa sit huomenna alkaa vuoto..
 
Joo niin sovittiin kun kuiteskin maksanu niistä ja ei enään monta jälel niin sama syyä :D Itselle vaan tulee vaikea päättää kyllä seuraavan vauvan jälkeen, että minkä ehkäisyn ottaa kun oon jo kyllästyny pillereihin..
 
Mäkin oon kyllästynyt pillereihin ja samaa mietin, että minkä ehkäisyn alotan vai alotanko ollenkaa. Tjot meinigillä varmaan mennään ekan lapsen jälkeen ja varmaan muidenkin jälkeen. Sama kuin mun vanhemmilla ja kuusi muksua on tullut :joyful:
 
Onko ne minipillerit sama ku yhdistelmäpillerit... vai onko iha eri... mulla ollu yks ainoo ehkäsy ja nyt sit noi yhdistelmät alotin josko sais sen miehen vaikka mieltänsä muuttamaan mut... tiedä häntä...
 
Mites toi mercilon... on yhdistelmäpillerit... ei koske omavastuu niitä eikä oo kelakorvauksen alaiset... miten niitä käytetään... onks toi a1 jne. Niitä päiviä... tai niin mä oon aatellu... onks kellään kokemuksia?
Miten niitä käytetään?
 
Huolettaako/huolettiko teitä muita muiden mielipiteet kun kerroitte raskaudesta ?
Toki en oo enää niin nuori kun osa teistä on. Mut jollain tavalla mä mietin aina et mitä muut ajattelee
 
Mä pelkäsin tosi paljon kertoa raskaudesta, ja vähän väritinkin totuutta, mutta sillä enään merkitystä :rolleyes: Sukulaisten mielipiteet olivat ainoat mitkä huoletti. Kaikki kaverit tiesi että yritämme :)
 
Takaisin
Top