Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

Ihanaa! Äsken tein raskaustestin ja se viiva on vihdoin haalentunu :Heartred Vähän aika sitten se viiva oli ihan tumman punainen, nyt se on tälläinen:
12576159_952251084824044_1528432500_n.jpg
 
Kun mäkin nään! Ja mies! Mut nyt tuskailen, et mitä teen huomenna. En oikein uskalla viel puhua mitään tai selitellä miksi jätän juomatta ja sit tuntuu, et nyt jos jätän juomatta, niin varmasti ne menkat alkaa, koska innostun liian aikasin :D
 
Tarkoitus oli alunperin tehdäkin huomenna vasta, mutta ei pystynyt olemaan testaamatta :D Toi tosiaan tehty vasta tässä iltapäivällä ja ehkä 1,5 tunnin pidätyksellä, et olishan sitä voinut paremminkin ton ajankohdan valita!
 
Päivitystä vähän tähän väliin. Eli eilen aamulla tein uuden one stepin ja pc:n. One stepissä tuli testiajalla melko selkeä haamu, mutta haaleni sit hiukan kuivuessaan. Kuitenkin ehkä edellistä vähän vahvempi? Pc:ssä tosi haalea viiva. Noi one stepit näytti olevan erittäin herkkiä eli siksi ei kai pc:ssä vielä mitään hurraamisen aihetta ollutkaan. Nyt yritän malttaa huomiseen testaamisen kans, mut jos en malta... Niin sit testaan illalla, kun pääsen kotiin :D

iijamariija kp23/24-31 ja dpo10
 
Mahtuuko uusia kuumeilijoita mukaan... täältä löytyis yks iältään 22.v jo ennestään yhden lapsen nuori äiti... meidän elämä pyörii uusperheen ympärillä jossa 8 ja 10.v pojat (miehen) sekä mun 1.v 3 kk 24 pv vanha tyttö:)... tosiaan vauvakuume ois kova mut en oo viel ottanu selvää ett kuumeileeko mies vai ei
 
Iijamariija onnea haamuista ja kyllä se sieltä vahvistumaan varmasti lähtee :) onko mitään oireita vielä?

Tervetuloa uusille kirjoittajille! :)

Täällä semmoinen olo et kaikki ( varmaankin kuvittelemani ) oireet ovat kadonneet ja vahva tunne kuukautisten alkamisesta :sad001 katsellaan nyt pari päivää että alkaako ja jos ei niin sitten teen testin :)
 
Kyfi2354140 tottakai mahtuu mukaan, mielellään otetaan lisää porukkaa mukaan! :joyful:

Jos kenenkään kohtaa pitää mitenkään muuttaa tai lisätä jotain mukaan, niin sanokaa vain :)
 
Mäkin voisin tulla tähän mukaan. Eli täältä ilmoittautuu 22 v. Ja mies on 27v. Ekaa lasta yritetään, ehkäisy on lopetettu 11/2015. Luulen että pikkuhiljaa alkaa kierto tasaantua.
 
Kaikki muut odottavat plussan vahvistumista ja minä taas odottelen puhdasta negatiivistä :p Ovistikut tilasin torstaina ja perjantaina tippui postiluukusta, eli ovistikut odottaa jo käyttöä, mutta jää nähtäväksi kuinka kauan tää vuoto vielä kestää :shifty:

Keskenmenon jälkeen minun vanhempani ovat painottaneet miettimään ehkäisyn aloittamisen ja sen miettimisen ja nauttimaan nuoruudesta vielä kun voin... Mutta painottaneet myös sitä, etteivät voi päättää milloin lapsia hankimme koska olen kohta jo aikuinen ja päätän omista asioista. Aina ovat sanoneet, että minä teen omassa elämässäni omat päätökset. Kun taas miehen isä oli sitä mieltä että uutta vaan kehiin :rolleyes:

Jotenkin ottaa päähän ja minun valintohin vaikuttaa tosi paljon mitä muut ovat mieltä ja nyt mietin että pitäiskö tosiaan lykätä lapsen tekoa... fiilikset on aika sekavat, toisaalta olisi ihanaa saada lapsi nuorena ja vuoden päästä jo ollaanki 18. Mies on onneksi sanonut että tahtoo lapsia minun kanssani vaikka heti, mutta se on minun päätettävissä.

Mitä te olette mieltä siitä, että lapset rajoittaa aivan kamalasti nuoruutta? Mä olen taas kuvitellut ja suunnitellut, että jos tahdotaan mennä ulos joskus miehen kanssa niin laitetaan lapsi yöksi hoitoon ja sillä selvä vai eikö asia olekkaan noin selvä?
 
Takaisin
Top