Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

Moikka! En oo päässy kirjoittelee ihan äsken kun on ollut niin paljon kaikenlaista tässä kuukauden sisään. Meidän pienet sain 17.3 nimet Aleksi Tapani & Emilia Amanda. No niistä selvittiin hyvin ja sit tapahtu jotain ihan kamalaa jota en haluaisi ikinä en ikinä tapahtuvan kenellekkään. Maanantaina 20.3. aamuyönä löysin aleksin puol elottomana sängystä ja eikun ambulanssia paikalle. Aleksi sai aivoinfarktin ja sitten lähdettiinkin Kysiin ja siellä vietettiin viikko ja läjäpäin tehtiin erinlaisia testejä. Kuitenkaan tarkkaa selvyyttä ei saatu mutta yksi syy oli hapenpuute. Aleksi voi nyt hyvin ja ollaan tällä hetkellä sairaalassa ja huomenna on EEKG kuvaus ja katsotaan jatkuuko liuotuslääkitys vielä vai ei. Aleksin varttuessa nähdään mitä haittoja aivoinfarktista on saattanut jäädä esim. tällä hetkellä epäillään, että aleksi on sokea. Mutta en halua vaipua epätoivoon kyllä minun poika on taistelija ja selviää kaikesta :Heartred
Meillä aloitettiin soseet tässä viikko sitten ja hirmu hienosti mennyt molemmilla alas! Täällä nukutaan jo yöt ilman heräämisiä ja päivällä vaunuissa nukutaan jopa 4-5h päikkärit eli todella helppot kaksoset ovat olleet:) Pieni ilouutinenkin saatiin kuulla kun aleksin kanssa oltiin siellä kuopiossa. Nimittäin minusta tulee ylioppilas tänä keväänä ja saan koulun päätökseen! Wuhuu:D on ollu kyl semmonen urakka kevät, että oksat pois!! Ja viimein se palkitaan.
 
Mä tosiaan tulin raskaaksi kun esikoinen oli 8,5kk. Nyt on rv 37+4 menossa, kyllä sitä välillä miettii että mihin hemmettiin mä olen ryhtynyt kun suht pienellä ikäerolla tulee, mutta oon ihan varma että jossakin vaiheessa tämä kaikki palkitaan. :) Tulee "lusittua" vauva-ajat kerralla ja veljeksistä tulee varmasti olemaan toisilleen tuki & turva. :)

Ja mitä seksiin tulee, mulle tehtiin kanssa eppari ja tuli 2. asteen repeämä. Peittoja heiluteltiin 3,5 viikkoa synnytyksen jälkeen. :)
 
Julia hui, kamalaa. :sad001 Toivottavasti teidän pieni Aleksi on sitkeä eikä mitään haittoja jääny infarktista! Ja wau, tuleva ylioppilas, onnea suuresti! :happy:
 
Hui kauhea julia, onneks huomasit Aleksin tilanteen :eek: vahva poika teillä :Heartblue kiva kuulla että teillä muuten sujunut hyvin ja onnea koulun suorittamisesta! :happy:

Täällä tänään rv35+3 ja hyvin on mennyt :happy: vaikka oireita on selvästi enemän kuin esikoisesta, mutta ihan siedettävissä rajoissa :) välillä meinaa happi loppua ja 14kg poitsun vieminen pylly pesulle onkin raskasta kun muutenkin on hiki ja puuskututtaa :wtf: mutta eiköhän tää tästä, ei oo enää pitkä matka laskettuun! :happy:
 
Hui Julia. Onneksi huomasitte ajoissa. Kyllä ne vauvat ruukaa aika sitkeää sakkia olla.
Onnea myös koulun suorittamisesta! :)
 
Kamalaa Julia! Voin vaan kuvitella koko tilanteen ja kuinka hirveeltä susta on tunutunu ja tuntuu... mutta kaikki voimat vahvalle Aleksille :Heartred
 
Meillä tosiaan tyttö täyttää 1.5 4kk ja tänä sunnuntaina kastetaan ja samalla mennään miekkosen kaa naimisiin!

Tyttö on aivan ihana ja helppo lapsi! Yöt nukutaan heräämättä 10-12h ja päivän mittaa nukutaan lisää. Soseita ollaan maisteltu :) koska esikoinen tällä hetkellä helppo niin miehellä nousee vauvakuume ja ehkä vähän ittelläkin.

Mitähän muuta... mies puhu papille justiinsa että 10v päästä meillä on 4-5 lasta :D aivan ihana pappi ja oli itsekkin raskaana. Jännittää niin perskeleesti ne häät!!
 
Voi mikä kamala tilanne ollut teillä Julia! Voimia Aleksille huimasti! Onnea myös ylioppilaaksi pääsystä!

Onnea mymlan häihin ja ristiäisiin!

meillä tulee 3.5 8kk täyteen ja meillä on opittu ryömimään, tekoyskä ja nyt tuli 2hammasta alas! :) Pääsin myös kesäks töihin ja miehen huonon kunnon takia joudutaa laittaa päiväkotiin pikkunen :sad001
 
Täällä yksi uusi kuumeilija :cat: tässä kuussa ollaan vasta suojaus viimein jätetty pois js jännittäen odotin alkaako menkat vai johtuuto viime päivien mahanippailu mahdollisesta hedelmöittymisestä. No vuotohan se sitten alkoikin mutta jospa seuraavilla kierroilla tärppäisi.. :) ihanaa oisi kyllä päästä odottajan elämää jo kokemaan, viime vuodesta saakka ollut enempi ja vähempi yhtä vauvakuumeilua:oops:
 
Tein sunnuntaina dpo 10 pc testin joka näytti testiajan mitoissa aika selkeetä negaa mut joku roskishaamuista haamuin tuli. No tänää tein cb'n johon tuli testiajan mitoissa haamu! Todella haalea mutta nähtävissä oleva yhtäpaksu väriä vähän sisältävä viiva! Dpo 12. Torstaina uutta testiä kehiin, mutta nyt vaikuttaa ehkä siltä että kyytiläinen on mukana :Heartred

Oireina ollut vaan väsymys ja normaalia runsaampi valkovuoto ja kuivaa kautta ei tullu oviksen jälkeen samoin kuin viime raskaudessa :D
 
Kiva löytää tämmönen ryhmä vähän nuoremmille äideille ja kuumeilijoille. :happy:

Itsehän olen siis -93 ja tänään meidän esikois tytär on 4viikkoa vanha. ❤ Mies on minua 9v vanhempi ja ihana isä. Muuttohulinoiden keskellä ollaan mutta viikon päästä on toivottavasti jo päästy asettumaan uuteen kotiin. :)
 
Takaisin
Top