NT-ultra

Meilläkin oli tänään NT-ultra, kaikki oli onneksi hyvin ja olihan se kiva nähdä pienen siellä heiluttelevan käsiä ja jalkoja. :Heartpink Yhdistelmäseulan tulokset kuulee vasta myöhemmin, mutta ainakaan niskaturvotusta ei ollut paljoa (vähän päälle 1mm).
 
Huh. Huomenna aamulla nt-ultra. Näin viime yönä jo unia ultrasta ja vauvoista. En ois etukäteen uskonut, miten paljon tuun jännittämään ja pelkäämään raskauden sujumista. Vaikka kaikki on mennytkin hyvin, niin huomaa olevansa jotenkin koko ajan varpaillaan, ettei vaan innostuisi liikaa. Kait tästä pitää jossain vaiheessa älytä nauttiakin?
 
Huh. Huomenna aamulla nt-ultra. Näin viime yönä jo unia ultrasta ja vauvoista. En ois etukäteen uskonut, miten paljon tuun jännittämään ja pelkäämään raskauden sujumista. Vaikka kaikki on mennytkin hyvin, niin huomaa olevansa jotenkin koko ajan varpaillaan, ettei vaan innostuisi liikaa. Kait tästä pitää jossain vaiheessa älytä nauttiakin?
Sama ongelma täälläkin. Toivon, että jossain kohtaa tulee vaihe kun uskaltaa vain nauttia raskaudesta.
Mulla oli melko huonosti nukuttu yö ennen nt-ultraa :)
 
Nyt on ultrassa käyty ja kyllä jännitti. Kaikki kuitenkin vatsassa hyvin, seuloissa riskit matalat ja laskettu aika siirtyi nyt aiemmaksi kuin vr-ultrassa :grin nyt siis la 26.2 mutta koska mulla kokemusta tosta 2vk yli menemisestä niin enköhän täällä maalikuisissa pysy :happy:
 
Meillä nt-ultra 5.9 :) Jännittää nähdä kuinka siellä voidaan :Heartred Itse halusin osallistua kaikkiin mahdollisiin seulontoihin :D
 
Huomenna ultra ja koko aika olo vaihtelee - haluan mennä tai en halua ollenkaan. Tosi pelottava fiilis tulee välillä vaikka ei ole tänne asti ollut kovin mitään semmosta mikä vois tarkoittaa että kaikki ei olis hyvin. Dopplerin laitoin viikonlopuksi piiloon että ei tulis lisäkauhuja kun en löydä sykeetä itse :P rv 11+5
 
Mulla neljä yötä enää ultraan. Pelottaa. Uskon että hengissä siellä ollaan kun äänet kuulunu viimeks toissapäivänä. Mutta jos ei ole kaikki hyvin, niin mitä sitten oikein tekee. Mut ei pidä liikaa murehtia etukäteen. Tsemppiä Musurullu huomiseen!:)
 
Ultrassa käyty ja kaikki hyvin :) Tuli kyl aika kova kauhun tunne ennen sitä varsinkin kun aika meni vähän yli ja piti odottaa, hetkeksi halusin juosta pois odottustilasta mut onneksi mies oli mukana niin selvisimme ultraan asti. Melko tuli itku kun alussa kätilö kysyi olosta ja voinnista. Kun sykee näkyi rauhoittuin hetkessä ja loput meni hyvin. Alussa lapsi liikkui ja sai niitä mittoja odettu mut puolessa välissä käänsi selän, laitoi jalat ristiin ja kädet naamalle että mitään ei olis näkyvissä ja jäi siihen asentoon kätilön tönimisesta huolimatta. Tulee taas ujo tyyppi näköjään, ensimmäinen oli kaikissa ultrissa samanlainen... ja poksun nyt lauantaisin, tänä 12+2.
 
Ultrassa käyty ja kaikki hyvin :) Tuli kyl aika kova kauhun tunne ennen sitä varsinkin kun aika meni vähän yli ja piti odottaa, hetkeksi halusin juosta pois odottustilasta mut onneksi mies oli mukana niin selvisimme ultraan asti. Melko tuli itku kun alussa kätilö kysyi olosta ja voinnista. Kun sykee näkyi rauhoittuin hetkessä ja loput meni hyvin. Alussa lapsi liikkui ja sai niitä mittoja odettu mut puolessa välissä käänsi selän, laitoi jalat ristiin ja kädet naamalle että mitään ei olis näkyvissä ja jäi siihen asentoon kätilön tönimisesta huolimatta. Tulee taas ujo tyyppi näköjään, ensimmäinen oli kaikissa ultrissa samanlainen... ja poksun nyt lauantaisin, tänä 12+2.

Me poksutaan sit ihan samassa tahdissa. :)
 
Tänään sain omaan kantaan noi verikoetulokset mutta en kyllä ymmärrä niistä mitään.. huiii tällä viikolla ultra!
Mä kans aamulla tutkailin niitä verikokeiden tuloksia Googlen kans :joyful: ei niistä kyl mitää tämmönen maallikko saanu selvää ku veriryhmän,hepatiitin ja kupan tulokset. :grinIlmeisesti niitä seulontatuloksia ei kannata kauheesti tuijottaa,kun eivät yksin sano yhtään mitään. Sitten Np-ultrassa selviää kaikkien yhteistulos :happy:
 
Täälä on kans yksi 28.8 nt ultra aika, sain ajan tänään postissa. Piikki kammoisena kävin 3 kertaa kokeilemassa ennen kun osui maailman ihanin hoitaja ottamaan kokeen, laittoi pötkölleen ja höpötteli mukavia enkä edes huomannut kun viimeisen putkilon kohdalla että hommahan oli hoidossa. Enkä edes pyörtynyt sillä kertaa.
 
Mä oon tämän vuoden aikana joudunut melko joka kuukausi verikokeisiin, välillä enemmänkin (3-4 kerta kuukaudessa) ja kaksi kerta on vaan ollut sillei että ei sattunut ja ei jäänyt mitään mustelmaa. Molemmat kerrat olivat tosi nuoret hoitajat ottamassa verta, tuntuu melkein että mitä vanhempi sitä enemmän on sattunut :P
 
Tänään sain omaan kantaan noi verikoetulokset mutta en kyllä ymmärrä niistä mitään.. huiii tällä viikolla ultra!

Hei mä katsoin kans omiani enkä ymmärtänyt yhtään mitään niistä. Ihan hepreaa!
 
Huomenna ultra ja jännittää aivan sairaasti!!!!!!! :)

Laitoinkin tuolla toisessa ketjussa jo mutta sama homma!!!!! :D en saa varmaa millään unta! Monelta sulla on aika? Mulla klo 10 ja ihanaa kun mies pääsee mukaan :) täytyy keksiä tänään kaikkea tekemistä että aika menee nopeesti !
 
Takaisin
Top