NT-ultra

Sama meille sanottiin rajaksi tuo 3mm, meidän Kirpulla 0,9 (: Oli heti alkuun sellaisessa asennossa että kätilö nappasi nt-mitan ja sen jälkeen möykky alkoi pyöriä vinhaa vauhtia. Syke 170, mulla istukka kanssa etuseinämässä joka selittää sen ettei dopplerilla vauvan sykkeitä kovin hyvin kuulu.
 
Mulle tuli tänään kirje ultraan. Ihmettelin et menee niin myöhäselle ku 12+6. Eikös se pidä tehdä ennen 13 viikkoa?
 
Ultrassa käyty, kaikki hyvin. Turvotusta oli 1.3mm. Hyvinkäällä näköjään ensi sijaisesti ottaisivat alakautta ultran vaikka rv on jo 13. Halusin että kokeillaan ensin vatsan päältä ja siitähän se onnistui hyvin. Ensimmäisen kanssa käytiin naisten klinikalla ja siellä ottivat vatsanpäältä suoraan kummatkin ultrat.
 
Täälläkin ultrassa käyty ja kaikki hyvin, uskomattoman paljon kaikkea sieltä jo näki :Heartred Täälläpäin onneksi vatsan päältä ensisijaisesti ultrataan ja hyvin siitä onnistuikin, supermukavalta vaikutti kätilö, selitti kokoajan mitä kaikkea näkyy ja mitä mikäkin tarkoittaa :)
 
Mulle tuli tänään kirje ultraan. Ihmettelin et menee niin myöhäselle ku 12+6. Eikös se pidä tehdä ennen 13 viikkoa?

Meillä lukee neuvolan lapussa, että tehdään 12+0 - 13+6. Mulla oli eka aika 13+3, mutta kun mies onkin työreissulla sillon, niin vaihdettiin ja saatiin 13+1.
 
Mulle tuli tänään kirje ultraan. Ihmettelin et menee niin myöhäselle ku 12+6. Eikös se pidä tehdä ennen 13 viikkoa?

Mullakin on vasta 12+4 ja neuvolan ohjeesta katoin että samoin siinä lukee tuo väli kuten edellisessä viestissä on laitettu.
 
Nyt käyty uudestaan :) niskaturvotus oli 0,66mm eli ei paha ollenkaan. Saatiin rakenneultraan aika samalla joka on 31.10 ! Eihän siihenkään nyt loppupeleissä niin pitkä aika ole :) ja nyt vastasi 11+4, eli heittoa oli tasan se 4 päivää, laskettua ei muutettu.
 
Meillä taisi olla rakenneultra 20.10. Musta taas tuntuu että niin kauheen pitkä aika oottaa. :D

Eipäs kun se olikin 16. päivä.:)
 
Muokattu viimeksi:
Meillä rakenneultra 24.10. :) sillon mulla loppuu vanhempainvapaakin.
 
Meillä rakenneultra 19.10.! ihanaa kun mies pääsee sinnekkin mukaan :) ei millään jaksais oottaa vaikka ei sinne loppupeleissä ees oo kovin kauaa aikaa!
 
Meillä mies pääsi nt-ultraan. Rakenneultraan ei varmaan tuu ku hirvee järkkääminen lapsen vahtienkaa.
 
Mulle tuli tänään kirje ultraan. Ihmettelin et menee niin myöhäselle ku 12+6. Eikös se pidä tehdä ennen 13 viikkoa?

Mullakin osuu ulta sinne 12+6, parin viikon päästä siis... Onneksi mies tulee mukaan, niillä duunissa sellainen iso ja tärkeä operaatio meneillään että vähän vaikea olla töistä pois mutta sanoin melko suoraan että tuonne sitten on tultava kun oon ite niin hermona etten varmaan pysty edes ajamaan... Nyt nimittäin tässä pari päivää sitten iskenyt kauhea jännitys asian suhteen! :nailbiting: Onneksi miehen töiden kannalta aika on 7.15 niin ei tarvitse kuin varmaan maksimissaan pari ekaa tuntia olla pois ja voi tehdä ne sisään vaikka saman tien sitten. Tiedän vaan että tarvin mukaan sen viilipytyn joka ei hermostu mistään, ja osaa ehkä kyselläkin jotain jos itse oon ihan pallo hukassa ihmetyksestä siinä vaiheessa.

Niin kiva kyllä lukea jo teidän ultrassa käyneiden kuulumisia ja fiiliksiä. :Heartred
 
Mullakin osuu ulta sinne 12+6, parin viikon päästä siis... Onneksi mies tulee mukaan, niillä duunissa sellainen iso ja tärkeä operaatio meneillään että vähän vaikea olla töistä pois mutta sanoin melko suoraan että tuonne sitten on tultava kun oon ite niin hermona etten varmaan pysty edes ajamaan... Nyt nimittäin tässä pari päivää sitten iskenyt kauhea jännitys asian suhteen! :nailbiting: Onneksi miehen töiden kannalta aika on 7.15 niin ei tarvitse kuin varmaan maksimissaan pari ekaa tuntia olla pois ja voi tehdä ne sisään vaikka saman tien sitten. Tiedän vaan että tarvin mukaan sen viilipytyn joka ei hermostu mistään, ja osaa ehkä kyselläkin jotain jos itse oon ihan pallo hukassa ihmetyksestä siinä vaiheessa.

Niin kiva kyllä lukea jo teidän ultrassa käyneiden kuulumisia ja fiiliksiä. :Heartred
Mua jännittää kanssa ihan kamalasti ja nyt vielä tuplasti saa jännittää :nailbiting: Onneksi kanssa mies pääsee mukaan, ettei tarvi yksin panikoida. Huh sinne vielä aikaa melkein kolme viikkoa :nailbiting:
 
Nt-ultrassa käyty :Heartpink Jännitys oli turhaa,siellä se ihana salamatkustajamme oleili tyytyväisenä :love7
Aluksi ei meinannut saada mittoja ja piti vähän herätellä. Vatsan päältä ei saatu turvotusta,vaikka siinä vaiheessa kätilö jo sanoi ettei ole paljoa. Turvotus oli 0,8mm ja kaikki oikein hyvin ja vastasi viikkoja :rolleyes:
Kromosomiriski 1:5200.
Saatiin monta kuvaa ja myös 4D versioina,mikä on mulle uutta ku edellisestä on sata vuotta aikaa. Mä ooon niin in love tuohon meidän pipenoon nyt jo ja entistä enemmän että pakahdun! :joyful:
Istukka on etuseinämässä,joten liikkeet ei välttämättä kovin pian tunnu. :sorry:
Mies oli mukana ja kysyi heti että saako tietää sukupuolen :grin Heh.
Rakenneultra sitten 25.10 josko sitten kysyisi. Aiemmin ei olla haluttu tietää,mutta nyt ollaan sen verran uteliaita :wink

Ainiin,oireet hävinny tyystin päänsärkyä lukuunottamatta. Turvotuskin lähteny. :gen014
 
Takaisin
Top