NT-ultra

Meillä on 5.9. Vielä vähän aikaa saa odotella.. välillä tuntuu et aika vaan matelee
 
Kävin tänään omalla (vanhalla) asunnolla minne posti vielä menee, niin siellähän se oli ilmoitus ultrasta. 11.9. eli ihan siihen vkon 12 viimeiselle päivälle osuu. Ja näin aamuja VIHAAVALLE erittäin miellyttävään aikaan 7.15. :eek: Vielä kun on aikaa se kuukausi niin mua ehkä jännittää enempi se että miten järjissäni olen tuohon aikaan kuin se että mitä siellä ultrassa sitten selviää. Mutta onhan tässä kuukausi aikaa ruveta jännittämään sitä itse asiaa...
 
Jännittää ja pelottaa tietekin että entä jos jotain ikävää löytyy seulonnoista.:/ ainahan ne ultrat varsinkin jännittää ja kun tässä raskaudessa päätettiin mennä niihin verikokeisiinkin.
 
Meillä on vasta 20.9. Siihen on ihan ikuisuus! Sillon ois jo 13+3.
 
Täällä olis 17.8 eli tulevana torstaina aika [emoji4] jännittääkö teitä muita ne seulat?

Meillä kans 17.8. :) Ja todellakin jännittää ja pelottaa. Ensinnäkin se, että onhan kaikki mennyt hyvin tässä varhaisultran ja nt-ultran välissä ja toisaalta se, että onhan mahassa kaikki hyvin noiden seulontatulosten suhteen. Torstaina onneksi asia selviää.
 
29.8 ois aika. Ei olis enää kauaa :D
 
Nyt tuntuu kaks viikkoa ikuisuudelta, kun on epävarmuus kuinka masussa voidaan. :S
 
Mulle iski tänään jostain syystä hirveä paniikki sen suhteen että onko kaikki ok... Joten kuukausi sinne ultraan tuntuu ihan hirveältä ikuisuudelta! Vielä sentään olen pitänyt kiinni siitä että vasta sitten normiaikataulun mukaan ultra, mutta kyllä saatoin ehkä vähän googlettaa jo tän seudun varhaisultramahdollisuuksia... Toisaalta kovin olenkin levollisin mielin tähän asti ollut niin johan tän paniikin olikin aika iskeä. :nailbiting:
 
Mie en ole vielä edes saanut ultra aikaa kun neuvola on vasta torstaina. No huomenna yksityiselle varhais ultraan niin voi taas muutaman viikon jaksaa odottaa. Sydänäänten kuuntelukin kun hankaloituu ens viikolla kun sikiö alkaa liikua. Nyt ne on ollu kohtuu helppo löytää kun ekan kerran paikallisti :wink
 
Meillä kans 17.8. :) Ja todellakin jännittää ja pelottaa. Ensinnäkin se, että onhan kaikki mennyt hyvin tässä varhaisultran ja nt-ultran välissä ja toisaalta se, että onhan mahassa kaikki hyvin noiden seulontatulosten suhteen. Torstaina onneksi asia selviää.

Pitkältä tuntuu silti nämä pari päivää jotka on vielä edessä.. en ole aiemmin juuri edes miettinyt koko asiaa, mutta nyt jännittää jotenkin tosi isosti. Täytyy vaan yrittää hengitellä syvään ja ottaa rauhallisesti :) tuntuu että sitten pääsee nauttimaan vapaammin tästä raskaudesta
 
Mulla oli tänään ja viikon päästä uusiks ku olikin vielä liian pienet viikot.
 
7.9 vasta, mutta mietiskelin tässä, että pitäisköhän koittaa saada siirrettyä jo sitä edeltävälle viikolle :D ... olisi meinaan täydellinen tilaisuus kertoa perheelle raskaudesta siskoni synttärijuhlissa 2.9. NT-ultrakuvan kopiosta saisi sitäpaitsi kivan synttärikortin askarreltua :happy: Ennen nt-ultraa en halua kertoa.. Ja tottakai sitä haluaisi mahdollisimman pian varmuuden siitä, että kaikki on pikkuisella hyvin! Millään en malttaisi odottaa..
 
Takaisin
Top