Nt-ultra

Kohta menossa nt-ultraan.. Kertokaapa viisaammat kun en enää muista että pitääkö valmisteluissa ottaa huomioon virtsarakko?
Siis pitääkö olla täynnä/tyhjä ultrauksen ajan?

Mulla luki kutsussa, että raosta pitää olla virtsaa.
 
Minulla piti olla tyhjä. Näkyy olevan eri käytäntöjä. Äkkiähän tuon tyhjentää, jos tarvitsee :)
 
Varmaan tuohon vaikuttaa se, tehdäänkö ultra vatsan päältä vai sisäkautta. Vai tehdäänkö nt-ultra aina vatsan päältä?
 
Ultrassa käyty ja kaikki hyvin pikkuisella ♡ vastasi neljä päivää isompaa ja ajattelin neuvolassa pyytää että siirrettäisiin LA kun vastaa paremmin havaittua ovista :shy:
Ensi viikolla tulee yhdistelmäseulan tulokset ja RU 21.4.
 
Ultrassa käyty ja tuomiona tuulimuna. Onneksi alkoi jo pari päivää sitten vuotaa joten kerkesin jo surra valmiiksi, nyt voi keskittyä tyhjennykseen ja toipumaan. Kaavinta sovittiin huomiselle mutta kohtu alkoi kotona tyhjentyä joten voi olla että siltä vältytään kuitenkin, aamulla selviää, ellei nyt sitten tarvii lähteä päivystykseen ennen sitä..
 
Mulla oli myös nt-ultra tänään ja ensitreffit tulokkaan kanssa sujuivat oikein hyvin :) Pikkutyyppi loikoili siellä kaikessa rauhassa ja välillä vähän heilutteli käsiä ja jalkoja. Kaikki oli niin kuin pitikin. Niskaturvotusta oli 1,15mm. Mulla ultrattiin sekä vatsan päältä että alakautta, koska minityyppi ei suostunut liikkumaan niin, että ois saatu kaikki mitat vatsan päältä.
 
Voimia elmeri! :Heartbigred

Miulla on nt-ultra huomenna. Oon kärsiny ihan kamalista alavatsakivuista ja vihlonnasta ja pelottaa... Kävin sunnuntai-iltana ensiavussa jo mutkan ja taas sairauslomaa. Oon käyny varhaisraskauden ultrassa, joten tiiän, että siellä on elämää oikeassa paikassa, mutta ahistus on suuri. Onko muilla ollut kipuja?
 
Kävin treen terveystalolla tänään siellä nt- ultrassa. Pidättelin pissaa varmuudeksi sinne asti ja kysyin luukulta ohjeita. Sanoivat että rakko tyhjänä ultraan. Ja itselle tehtiin sekä vatsan päältä että sisäultra. Näin siis ainakin treen seudulla.
Mutta nyt siihen tärkeimpään eli ultrassa kaikki just niin kun pitääkin!
Pieni liikkui ja vastasi kokoaan. Turvotus ja riskiluku oli normaalit :)
Nyt huokaisen hetkeksi ainakin helpotuksesta ja annan itselleni luvan olla raskaana! :Heartred
 
Cendrillon, mulla on myös ollut viime päivinä kipuja alavatsalla. En nyt tiedä onko ne mulla kamalia mutta ihan huomattavia kuitenkin. Itse olen ajatellut ne kasvukipuina :)
 
Ensi maanantaina ois nt-ultra. Nyt jo jänskättää ja mietityttää. Täällä myös välillä tuikkinu vatsaa mutta kun muistelee 3v takaperin, oli samanlaisia oireita [emoji5]
 
Täällä kans tuikkimista ja vihlontaa alavatsalla mutta eiköhän normaalia. Ja itsellä sitä kyllä muutenkin endometrioosin vuoksi. Kuitenkin jännittää jo ens viikon ultra. Jotenkin pyörii mielessä voiko kaikki olla hyvin, voiko tulla neljäs terve lapsi jne. Olispa itselläkin ollut ultra niin aikaisin kuin teillä muilla. Ainakin tuntuu ettei muilla ole ollut rv 13+ viikoilla mikä toisaalta kylläkin myös normaali aika.
 
Isabella, minulla sattuu ultra viikolle 13. Neuvolalääkäri sanoi viime ultrassa (vkoja9+2) että laskettu aika mahdollisesti muuttuu viikolla eteenpäin. Saa nähdä, mitä maanantaina kätilö sanoo [emoji4]
 
Takaisin
Top