Nt-ultra

Kuuurankukka

Jostain jotain jo tietävä
Syyskuisten nt-ultrat alkavat olemaan käsillä. :) Tänne voi kirjoittaa ultrakuulumisia, niin on helppo löytää kuulumiset ilman pitkiä listoja. :)
Minulla uä vasta vajaan viikon päästä, mutta muiden kuulumisia olisi jo kiva lukea. :)
 
Mulla on nt ultra tasan kahden viikon päästä ja silloin rv 12+3
Millä rv päivillä teillä on tuo ultra? :)
 
Tänään 11+2. Uni ei oikein tule enää.. :D Tosin mietin kyllä muitakin juttuja, jotka valottavat. SM-tason koiranohjaaja kysyi eilen, saisiko alkaa kilpailla meidän koiran kanssa agilityssa, koska tarvitse kisakoiraa, mutta ei voi ottaa itselleen nyt uutta koiraa. Ihan mahtava tilaisuus!
 
28.2. ja sillon on 10+5. Kun soitin ja varasin aikaa, täti langan toisessa päässä kysyi millon mulla on SE 11+6. Sanoin millon se on ja että sillä viikolla en pääse kun olen reissussa. Oli vaan että "no sepä menee sitte vähä hankalaksi". Sanoin että edellisellä tai seuraavalla viikolla kyllä käy ja että neuvolasta saamassani paperissa lukee että ultra tehdään viikoilla 11-14. Tämä alkoi nauraa että ei tosiaankaan pidä paikkaansa, on aivan liian myöhäistä 13. ja varsinkin 14. viikolla... Onko teillä muilla annettu minkälaista ohjeistusta noista viikoista np-ultraan? Tämän mukaan siis se pitää tehdä viikoilla 11-12 (10+0-11+6).
 
11-13+6 välillä taisi olla omissa papereissa. Myöhäinen seulontaultra onnistuu tuon jälkeenkin.
 
11-13+6 välillä taisi olla omissa papereissa. Myöhäinen seulontaultra onnistuu tuon jälkeenkin.

Niin minustakin. Kahdella aiemmalla kerralla olen käynyt nimenomaan 13+ np-ultrassa... Olipa outo tapaus... Toivottavasti tuo 10+5 nyt ei sitten ole liian aikaisin...
 
Mulle varattiin 12+5, kun edellisen viikon koki neuvolatäti menevän liian tiukille sen suhteen, että olisi liian aikaisin. Edellisen viikon perjantai olisi ollut 12+2..
 
Muokattu viimeksi:
Suolethan menevät vasta rv11 mahaan ja se on ilmeisesti yksi asia, mitä ultrassa tutkitaan ja halutaan nähdä, että ovat menneet omalle paikalleen normaalisti.
 
Mulla on np-ultra 13+3. Täällä papereissa lukee että tutkimus viikoilla 12+0 - 13+6.
 
Mulla ens pe ja silloin neuvolan mukaan 12+2, mutta jo tehtyjen ultrien mukaan (joita on tehty vuodon takia 3) silloin on 12+4.
Ilona noi viikot (10+0 - 11+6) on samat viikot jolloin mun neuvolatäti sano että täytyy käydä labroissa. Ultran suhteen väli oli paljon pidempi. Paljon on näköjään paikkakuntakohtaisia eroja.
 
Juu täällä on kans nuo labra-ajat viikolla (10+0 - 11+6). Tänään itsellä labra, 10+4.
Oon miettinytkin että mulla "myöhään" tuo ultra kun sellaisilla on aikaisemminkin jolla myöhemmin la. Oon ajatellut että ultran jälkeen uskaltaisi ns. julkistaa raskauden mutta en tiiä saanko siihen asti mahaa piiloteltua.
 
Täällä myös labrat heti kun 10 viikkoa on täynnä ja ultra 11+0-13+6. Minulla aika tasan kahden viikon päästä jolloin 12+4 ja labrassa kävin maanantaina 10+2.
 
Mulla on nt-ultra jo 11+1, toivottavasti se ei ole liian aikaisin, mutta sellaisen ajan sain varattua. Täällä missä asun labrat tehdään samalla kertaa.
 
Takaisin
Top