Nt-ultra

Jos osallistuu seuloihin suositus taitaa olla rv 9-11
 
Niin minäkin luulin, verikoe otettiin rv 9+3 ja tänään selvisi että sitä ei ole ilmeisesti hyväksytty kun menin liian aikaseen!? Vaikka husin ohjeissa mielestäni on tuo 9-11.
 
Mä käväsin juuri omakannassa kanssa, kun täällä ei ollu kukaan sanonu mulle mitään tuloksien toimituksesta/soitoista. Enpä noista ymmärrä muuta, kuin että negatiivinen lukee kaikissa. Se on kai positiivinen juttu. :)
Hyvä asia on toi mrsa-tulos, mikä oli negatiivinen, kun oon ollu ulkomailla sairaalassa ja voin olla potentiaalinen kantaja sen takia, mutta enpä onneksi ole.
Veriryhmäki oli se, minkä muistin olevan :)
 
Ehkä vähän hassu kysymys, mutta saitteko ottaa seuralaisen mukaan sinne nt-ultraan?
 
Meillä luki verikokeen ajankohtana alunperin rv 9+0 - 11+0, mutta terkkari suttasi sen ysin ja vaihtoi tilalle kympin, sanoi että nämä ohjeet on muuttuneet.

MUOKS: uusi ohje on siis 10+0 - 11+6. Tarkistin papereista. :)
 
Muokattu viimeksi:
Kiitos vastauksista! Ukko lähti vastuuta pakoon ja mietin uskallanko ottaa kaverin. Jos ei se heille passaa niin joutuu sitten odottamaan ulkopuolella.
 
Meillä luki verikokeen ajankohtana alunperin rv 9+0 - 11+0, mutta terkkari suttasi sen ysin ja vaihtoi tilalle kympin, sanoi että nämä ohjeet on muuttuneet.

Eli sitten olisi vain yksi viikko jolloin voi verikokeessa käydä. Itse en tuolloin kymppiviikolla päässyt käymään.
 
Aikuisen seuralaisen saa ottaa mukaan ultriin. Ei tarvitse olla oma kumppani. :)
 
Juuri kotiintulleena ultrakuulumiset ja samalla eka postaus tänne ryhmään :) Mitat kertoivat että pieni on tänään 11+6 (neuvolan mukaan tänään 12+0, joten hyvin piti paikkansa). Pomppi mahdottomasti ja turvotusta ei kuulemma ollut vaikka minusta näytti kyllä ettei mittaa oikein saanut. Nopsa toimitus, ehkä vartin siinä ehti ihmetellä.
 
Onko teille muille ultraaja kertonut nenäluun näkymisestä? Itse jopa kysyin sitä ja kätilö tuumasi, että ei sitä tässä katsota.. antoi kuitenkin kasvoista sivuprofiilikuvan, jossa omasta mielestäni nenäluu näkyy..

Ärsyttävää, melkein tekisi mieli mennä yksityiselle tai näyttää jollekin asiasta enemmän tietävälle ultrakuvaa. :bored:

Sanoi kyllä ultrauksen jälkeen, että kaikki näyttäisi olevan niin kuin pitää ja NT oli 1,0mm.
 
Takaisin
Top