Nt-ultra

f3eb9f6da7a21f6b6e88026797177cdf


Ultrassa käyty. Nt oli 0,9milliä eli normaali. Lopulliset vastaukset saadaan viikon päästä.

Pikkuisella kokoa jo 5,4cm!!! Sydän jyskytti kovasti ja raajat viuhtoi vimmatusti jahka saatiin se hereille.. kaikki oli kunnossa ja näytti hyvälle! Olen niiiiin onnellinen! :)
 
Salaisella puolella kerroinkin jo, mutta laitetaan nyt tännekin :)

Ultrassa kaikki hyvin, tosin kuten enteilinkin, myöhäisen oviksen takia tyyppi myöhässä laskuista viikon :) Tänään menkoista 11+4, tyypillä kokoa 10+2, kuten olen laskenut ja mikä sopii varhaisultraankin.

Siellä tyyppi köllötteli ja vilkutteli menemään.

Parin viikon päästä mennään uudelleen, silloin voidaan katsella nt sun muut, nyt ei vielä voinut ottaa. Eipä siinä, korvaamatonta oli ihan vaan nähdäkin pieni :HeartredIMG-20160919-WA0012.jpg
 
Tänään käytiin ultrassa, kaikki hyvin! Pikkuinen vastasi pari päivää isompaa, viikkoja nyt siis 12+1. Kovasti oli tohinat päällä, kädet ja jalat vispas vimmatusti! Huh mikä helpotus.
 
Oletteko te saaneet äitiysseulan verikokeiden tulokset? Kävin kolme viikkoa sitten verikokeissa ja Omakannassa näkyy kaikki muut verikokeiden tulokset, paitsi äitiysseula. Siinä kohdalla näkyy vain päivämäärä milloin otettu.
 
Meillä neuvolan nainen sanoi, että se viivästää ne tulokset, ettei kukaan mene niitä omin päin tulkitsemaan. Että täällä se kirje/soitto tulee ennen omakantaa
 
En ole käynyt katsomassa näkyykö omat tulokset. mutta tod.näk. jos ne eivät näy omakannassa, sinne on laitettu "esto" ettei näy (vielä) kansalaisen katselussa - juuri sen vuoksi ettei maallikot mene tekemään omia tulkintojaan ennen kuin ammattilainen on katsonut ja selittänyt tulokset asiakkaalle.

Muoks.Misan ehtikin saman asian sanoa. Juurikin näin, viivästyttäminen on se oikea sana mikä tuloksille laitetaan. :)
 
Kävin nt-ultran jälkeen omakannassa taas.
Diagnoosit menee vähän hassusti. Ensimmäisenä on todettu raskaus, jolloin sitä ei oikeasti ole todettu millään muulla kuin minun kertomaan positiiviseen testiin luottaen. Toinen diagnoosi on neuvolan merkintä varmistamaton raskaus. Kolmas diagnoosi on kätilön merkintä z36.3 ultralla tehty epämuodostumaseulonta. Tietenkin pelästyin onko siis ultrassa todettu nyt joku epämuodostuma, vaikka kätilö sanoikin kaiken olevan kunnossa. Kyseessä kuitenkin normaali merkintä joka tarkoittaa vaan että tutkimus on tehty?
 
Kävin nt-ultran jälkeen omakannassa taas.
Diagnoosit menee vähän hassusti. Ensimmäisenä on todettu raskaus, jolloin sitä ei oikeasti ole todettu millään muulla kuin minun kertomaan positiiviseen testiin luottaen. Toinen diagnoosi on neuvolan merkintä varmistamaton raskaus. Kolmas diagnoosi on kätilön merkintä z36.3 ultralla tehty epämuodostumaseulonta. Tietenkin pelästyin onko siis ultrassa todettu nyt joku epämuodostuma, vaikka kätilö sanoikin kaiken olevan kunnossa. Kyseessä kuitenkin normaali merkintä joka tarkoittaa vaan että tutkimus on tehty?


Jep. Tuo koodi on vain merkintä tehdylle tutkimukselle - ei muuta. :) Ei syytä huoleen.
 
Löytyipä sieltä nyt myös lisää tuloksia niistä verikokeiden tuloksista. Riskiluvut löytyi myös.
 
Mulle myös tehtiin vatsan päältä, hyvin näkyi!
 
Takaisin
Top