Np-ultra

Täälläkin ultra onnistuneesti takana, huh :) Kun noita raskausoireita ei juurikaan ole ollut niin on se sellainen ahaa-elämys kun siellä onkin joku kotona. Piti ihan ultraajalta varmistaa että onko siellä oikeasti joku, vaikka kuva oli jo tovin ehtinyt ruudulla ollakin :hilarious: Eihän tämä ole kuin toinen raskaus ja samalla kaavalla mennään :rolleyes:
 
Niin niskaturvotus oli 1,3 ja la pysyi samana. La on 10.5., vaikka tuolla listassa lukee oma-arvioni 9.5. Katsotaan jaksanko muuttaa sitä sinne.
 
Meillekkin tuli viimein se kauan odotettu kutsu polille, ens viikolla päästään :D
 
MimiLi: mulla omakannassa ultralausunto tuli verikokeiden sekaan. Siinä oli down ikäriski yhden suhde jotain, sitten oli down-riskisuhde yhden suhde jotain ja t18 riskisuhde yhden suhde jotain. Oli ihan ymmärrettävästi vaikka seassa oli sellaisia lukuja mitä en ymmärtänytkään :)
 
MimiLi: mulla omakannassa ultralausunto tuli verikokeiden sekaan. Siinä oli down ikäriski yhden suhde jotain, sitten oli down-riskisuhde yhden suhde jotain ja t18 riskisuhde yhden suhde jotain. Oli ihan ymmärrettävästi vaikka seassa oli sellaisia lukuja mitä en ymmärtänytkään :)

Iso kiitos Bumble vastauksesta :). Tänään ei vielä tuota tulosta siellä näkynyt, joten pitää vissiin malttaa odotella ensi viikkoon.
 
Mulla oli tosiaan aika np-ultraan varattu 6.11 mutta en jaksanut odottaa sinne asti vaan kävin torstaina ultrassa kun epäilyt keskenmenosta tuli taas niin vahvana.Ja ei nyt sitten ole menemistä sinne koska raskaus on keskeytynyt 2 viikkoa sitten.Tyhjennys on ensiviikolla.Tulevaisuus näyttää tuunko enään kokemaan näitä raskauteen liittyviä hetkiä enää uudestaan koska nyt 5 raskautta takana joista 2 onnistunut enkä tiedä miten paljon kestän enää näitä menetyksiä...Onnea kaikille hyvistä ultra kuulumisista ja kaikkea hyvää odotukseen! ❤️
 
Mullakin oli torstaina np ultra ja onneksi kaikki hyvin :) vastasi jopa paria päivää isompaa kooltaan. Nyt 12+4. Pelkäsin kyllä pahinta aiemman km kokemuksen vuoksi ja olen ollut tämänkin raskauden ajan välillä aika ahdistunut. La 9.5. ❤
 
Leia, otan osaa! Voimia!

Onnea hyviä ultrauutisia saaneille!
 
Takaisin
Top