Np-ultra

Mulla oli verikokeet tänään ja ultran varasin ite edellisellä käynnillä. Se näyttää olevan 12+5 eli kahden ja puolen viikon päästä. Onhan tässä taas odottamista ja jännittämistä.

Keskusneuvolassa muuten ihmeteltiin, kun verikokeet on näin myöhään eli 10+0. Jos mulla olis negatiivinen veriryhmä, niin se tieto ei ehtis tarpeeksi ajoissa niihin systeemeihin, mitä ikinä se vaatiikaan. Onneksi tiesin sen itse ja se on positiivinen, joten ei hätää sen suhteen.
 
Mie sain kutsun maanantaille 6.11, jolloin siis pitäisi olla jo rv 13+2.
 
Oho aika myöhään, mutta kai ne siellä tietää koska on hyvä ajankohta tulla
 
Mul on kans la 29.4 mutta esikoisen odotuksesta viisastuneena voin yhä huoletta sompailla ees taas näitä ryhmiä:hilarious: hänellä oli kans laskettu kuun viimeisenä päivänä mut syntyikin 8.päivä seuraavana kuukautena:rolleyes::rolleyes:
 
Joo niin mäkin mietin että helpostihan se syntyy toukokuun puolella, mutta haluan nyt valita jommankumman ryhmän että pääsen vihdoin salaiselle puolelle juttelemaan niin otan nyt sen "virallisemman" :)
 
Meillä olis np-ultra 7.11. ja sillo olis 12+2 (nla 12+5). Kolme viikkoo tarvis jaksaa taas odotella.. Huoh..:arghh:
 
Meidän ultrakutsun puuttuminen selvis, kun soitin tänään neuvolaan. Ei oltu laitettu ollenkaan lähetettä.. no varasin labrat heti huomiselle ja kutsu tulee varmaan ensviikolla. Onneks soitin, muuten olis tullu kiire kun huomenna viikkoja 11+0. :rolleyes:
 
Np ultra varattuna 31.10 jolloin äkkiä laskettuna hmmm 13+ viikot
Aika tuntuu matelevan sinne....
 
Mä oon pitänyt vähän hiljaiseloa täällä foorumilla oman elämän sekavuuden vuoksi (odotan lasta yksin) muttaa tänään oli np-ultra omalta osaltani ja pikkuinen ötökkä sieltä löytyi täysissä voimissaan. :Heartred Voi tätä onnen määrää!

Mulla oli verikokeet 10.10 ja tänään 18.10 oli viikkoja ultrassa 11+1 eli virallinen la on nyt sit 9.5. Näkyvyyden kanssa ei ollut mitään ongelmia, vatsan päältä hoitui homma. Kätilö nimenomaan sanoi että harvinaisen hyvä oli näkyvyys!
 
Meillä eka ultra 10.11. ❤️ , silloin viikkoja 12+5!

Viimeviikolla oli ensimmäinen neuvola ja tänään kävin verikokeissa, olin varautunut että ultra olis parin viikon päästä, mutta onhan siihen vielä kolme viikkoa.... Odottavan aika on pitkä kun tuntuu ihan ikuisuudelle!
 
Ultra-ajat tuli hus-alueella vkossa! 10.11. ensimmäinen, silloin 12+2 :Heartred
 
Meillä tuo ultra aika varataan ekan neuvolan yhteydessä. Ja ylempänä laskin väärin, ultran ajankohtana mulla on 12+5
Ja np ultrassa antavat ajan sitten rakenneultraan.
 
Ultrassa käyty ja pienellä kaikki hyvä, kivasti liikuskeli siellä :)! Koko vastasi muutamaa päivää isompaa mut laskettuaika pysyy samassa 1.5. mitä neuvolan mukaan eli 12+2. Ja niskaturvotus oli ok. Jännitin ihan sikana, ku viime viikolla ollu kovia vatsakipuja, mut niin huojentavaa et kaikki on kunnossa :happy:.
 
Tänään kävin neuvolassa ja sieltä laitettiin lähete äitipolille, ja kohta ne sit soittiki polilta ja moittivat ensin ku oon kärsiny huonotolot kotona enkä oo menny päivystykseen :wideyed: Olin vähän ihmeissäni ku oon kokoajan ajatellu et kaikki olot on normaalia. Jokatapauksessa sain siinä sit samalla varattua ajan ultraan joka on 6.11 ja sillon rv 12+5
 
Takaisin
Top